Infostud istražuje: Ko su najbolji IT poslodavci u 2018. godini?

Drugo po redu istraživanje 'Najpoželjniji poslodavac u Srbiji' za 2018. godinu sa posebnim fokusom na IT kandidate pokrenuto je od strane kompanije Poslovi.infostud.com i ima za cilj da na osnovu rezultata dobije sliku idealne kompanije u kojoj bi IT stručnjaci u Srbiji želeli da rade.

Kako se poslovno tržište IT sektora značajno razlikuje od drugih i po pogledu stalnog nedostatka kadra, stvorena poslovna klima je takva da su u velikom broju slučajeva kandidati ti koji imaju privilegiju da biraju kompaniju za koju žele da rade. Stoga je u HR odeljenju poslodavaca koji nastoje da privuku kvalitetnog IT stručnjaka glavno pitanje upravo kojim ponuđenim beneficijama on neće moći da kaže ne.

U cilju podizanja nivoa međusobnog razumevanja između poslodavaca i IT kadra, kao i boljeg uvida u stanje na tržištu rada, pokrenuto istraživanje traži odgovore na pitanja koje su to pogodnosti, te šta se i koliko promenilo u odnosu na 2016. godinu.

Rad na projektima kao jedan od presudnih faktora za posao

Rezultati istraživanja koji će biti poznati u aprilu pokazaće da li su na ispravnom putu one firme koje idu u pravcu obezbeđivanja dodatnih materijalnih benefita (poput privatnog zdravstvenog i penzionog osiguranja, plaćanje vrtića za decu, polaganja vozačkog ispita i sl), ili one koje više ulažu u nematerijalne pogodnosti, te se pobrinu za zadovoljstvo i angažovanost svojih zaposlenih.

Do tada ostaje prilično jasno da u IT sektoru plata nije uvek najbitnija i da nekad presudni faktori interesovanja za posao mogu biti i izazov samih projekata na kojima će se raditi, kao i činjenice da li na posao mogu doći ranije ili kasnije, da li mogu raditi od kuće, pa i sam tip kompanije za koju se odluče (startap ili korporaciju).

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.