PolovniAutomobili sa 300.000 korisnika najpopularnija Android aplikacija u kategoriji

PolovniAutomobili sa 300.000 korisnika najpopularnija Android aplikacija u kategoriji

Google Play dodelio je aplikaciji PolovniAutomobili oznaku #1, čime je ona zvanično proglašena za najpopularniju besplatnu aplikaciju u kategoriji Top Free Auto & Vehicles u Srbiji. Od 2012. godine kada je lansirana prva verzija, Android aplikacija PolovniAutomobili preuzeta je više od 1,2 miliona puta.

Svakog meseca aplikacija beleži više od 300.000 jedinstvenih posetilaca i taj broj konstantno raste. Samo u junu, aplikacija je imala 303.822 jedinstvena posetioca i više od 85 miliona otvorenih strana, a gotovo svaki treći oglas na sajtu PolovniAutomobili postavljen je upravo preko aplikacije. Tim koji stoji iza ovog sajta trenutno radi na unapređenju postojeće aplikacije, tako da se uskoro može očekivati da svim korisnicima bude dostupna unapređena verzija.

Pomenuti uspeh i priznanje Google Play-a, prokomentarisao je i Dane Trbović, šef odeljenja za razvoj i funkcionalnost sajta PolovniAutomobili, koji je istakao da će nova verzija aplikacije biti najstabilnija do sada, te dodao:

Korisnici mogu da očekuju puno stabilniju verziju aplikacije. Modernizovali smo prikaz vesti u aplikaciji i objedinili ih sa rubrikom saveti. A jedna od značajnih novina je i ta što smo uveli mogućnost pregleda video sadržaja u aplikaciji. Novine su i mogućnost ocenjivanja, čitanja komentara i komentarisanja vesti.

Više opcija za bolje korisničko iskustvo

Korisnici uz pomoć ove aplikacije mogu da pretraže i pregledaju aktuelne oglase u sledećim kategorijama: putnička vozila, motori, kombi i laka dostavna vozila, teretna vozila do i preko 7,5 tona, prikolice i poluprikolice, autobusi, kamperi, poljoprivredne mašine, radne mašine, plovila i bicikli.

Između ostalog, moguće je pregledati i oglase koji su postavljeni u poslednjih 24 časa svih navedenih kategorija, oglase najtraženijih marki i vesti, kao i da sačuvaju odabrane oglase, kontaktiraju oglašivača, podele oglas sa prijateljem. Android aplikaciju PolovniAutomobili moguće je besplatno preuzeti sa Google Play i App Store prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?