Pitajte.rs pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Komunikacioni projekat pitajte.rs pokrenut je sa ciljem da pomogne poslovnim ljudima da lakše i bolje odlučuju o svom poslovanju na internetu, a pokrenula ga je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) uz pomoć kreativnog stratega Lazara Džamića.

“Preduzećima je danas mnogo teže da se pozicioniraju na internetu jer je konkurencija najčešće već tamo, a potrebno je i uhvatiti korak sa drastično promenjenim navikama kupaca tokom poslednjih godinu dana”, navode predstavnici RNIDS-a. Kupac, dodaju oni, danas od sajta očekuje mnogo – ne samo da pronađe informacije o preduzeću, već i komunikaciju, podršku i opciju online kupovine.

Kako bi preduzetnicima pomogli u rešavanju tih izazova, pokrenut je projekat pitajte.rs koji nastoji da pomogne preduzećima i preduzetnicima da budu bolje informisani i da lakše donose odluke o uspostavljanju poslovnog online prisustva, a sve informacije biće dostupne na različitim RNIDS-ovim (veb-sajtovi, društvene mreže, Jutjub kanal itd) ali i drugim kanalima. Organizatori navode:

Putem videa, tekstova, animacija, infografika, audio materijala, ali i murala koji već krase zidove habova, prostora za saradnju i fakulteta, svi koji se upuštaju u internet avanturu naći će odgovore na svoja pitanja, ali i imati priliku da pitaju o svemu što ih zanima o domenima i poslovanju na internetu. A postoji li bolji sagovornik na temu domena i sajtova od registra domena?

Inače, kreativni koncept projekta osmislio je Lazar Džamić, kreativni strateg, predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL), bivši Head of Brand Planning u Google-ovom kreativnom think tank-u ZOO u Londonu.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Fokus projekta stavljen je na .rs domen

Infografik kao mural, odnosno mural na kom je naslikan infografik, jedan je od kanala komunikacije za koji su se odlučili RNIDS i Lazar Džamić prilikom realizacije pomenutog projekta. Oni objašnjavaju:

Infografik je popularan digitalni format koji se retko koristi u ‘tradicionalnoj’ marketing komunikaciji. Preuzet sa interneta može biti odštampan ili sačuvan. Retko kada se, međutim, može videti oslikan kao mural. Mural je trajan podsetnik, za razliku od letka ili lifleta, za razliku od zatvorene stranice na internetu. Na taj način informacije koje prenosi videće svako ko poseti određeni prostor, ne mora da poseti sajt, niti da uzme štampani materijal u ruke. Bukvalno je stalno pred očima svih u tom prostoru.

Takav mural, koji objašnjava osam prednosti korišćenja .rs domena, naslikan je u prostoru Impact Hub-a kao podsetnik mladim preduzetnicima odakle početi pri poslovanju na internetu. Organizatori ističu i da je plan da se mural implementira i u drugim habovima širom Srbije, a jedan od prvih partnera u projektu je bio i Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), koji je infografički mural postavio u svojoj glavnoj sali sa radnim stanicama koje se koriste u nastavi digitalnog marketinga i medija.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen iz dva razloga: Google preferira .rs domen u pretraživanjima u odnosu na bilo koji drugi domen, ukoliko se pretraživanje radi iz Srbije i zato što nema ozbiljnog e-commerce biznisa bez veb-sajta, čak i u vreme društvenih mreža, za šta je potreban domen – što opet dovodi do .rs.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Tehnologija

Neuralink moždani čip: Revolucija u medicini ili senzacionalizam?

Čip pod nazivom 'Telepatija' uspešno je ugrađen u ljudski mozak, saopštila je kompanija Elona Maska. Analizirali smo da li je reč o velikom naučnom dostignuću, ili tek eksperimentu u testnoj fazi.

Startapi i poslovanje

Vega IT ulaže €1.000.000 u osnivanje novog startapa Thrivea

Kao nastavak globalnog širenja poslovanja, kompanija Vega IT najavila je novi poslovni poduhvat. Ovog puta, rade na razvoju inovativnog HR SaaS rešenja pod imenom Thrivea.

Startapi i poslovanje

Anygo je novi servis za deljenje vozila u Beogradu putem aplikacije – čija se mreža širi

Na ulicama glavnog grada pojavili su se mali gradski Hyundai automobili sa natpisom 'Anygo car sharing'. Prestonica je konačno dobila jedan ovakav servis, a mi vam u intervjuu sa osnivačem startapa 'Anygo' otkrivamo kako on funkcioniše i na koji način je nastao.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Novi GapMinder Fond II s kapitalom od €80 miliona targetira i srpske startape!

GapMinder Ventures, VC fond koji je dosad primarno ulagao u tehnološke kompanije iz Rumunije, pokreće GapMinder Fond II, investicioni paket od 80 miliona evra koji će biti alociran i na širem istočnoevropskom regionu, pa tako i Srbiji i Hrvatskoj.

Tehnologija

SEO Spam: Kako su AI generisani advokati pokušali da prevare Netokraciju?

Razvojem veštačke inteligencije cyber kriminalci postaju sve veštiji, a napadi sve maliciozniji. Donosimo vam priču o tome kako smo uspeli da raskrinkamo jedan takav pokušaj ucene.

Office Talks Podcast

Da li će Bitcoin doći do $100.000?

Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu. Upravo o ovoj temi ali i o stanju na tržištu kriptovaluta, razgovarali smo u novoj epizodi podkasta sa Aleksandrom Matanovićem, direktorom i osnivačem kripto menjačnice ECD.rs.

Mobilno

Uživo praćenje prevoza u Beogradu od danas na Google mapama!

Google je u okviru svoje aplikacije mapa na pametnim telefonima omogućio praćenje javnog prevoza u realnom vremenu za našu prestonicu.

Digitalni mediji

Vladimir Kovač: Iz zajednice se regrutuje radna snaga, zato kompanije treba da budu deo događaja

Zrenjaninski hotel Vojvodina tradicionalno će krajem aprila ugostiti još jednu DigiTalk konferenciju i edukaciju posvećenu e-trgovini. O važnosti održavanja ovakvih događaja za kreativnu, digitalnu i IT zajednicu, razgovaramo sa jednim od osnivača i organizatora konferencije.

Intervju

Bosch inženjerski centar u Srbiji zapošljava IT stručnjake koji razvijaju rešenja za auto industriju

Ubrzani razvoj 'automotive' industrije i okretanje u smeru sve veće integracije digitalnih rešenja, otvorile su jedno sasvim novo poglavlje za tehnološke i IT kompanije. Jedan od lidera u razvoju digitalnih rešenja za auto industriju je i kompanija Bosch, čiji IT sektor u Srbiji zapošljava više od 400 stručnjaka.