Pitajte.rs pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Komunikacioni projekat pitajte.rs pokrenut je sa ciljem da pomogne poslovnim ljudima da lakše i bolje odlučuju o svom poslovanju na internetu, a pokrenula ga je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) uz pomoć kreativnog stratega Lazara Džamića.

“Preduzećima je danas mnogo teže da se pozicioniraju na internetu jer je konkurencija najčešće već tamo, a potrebno je i uhvatiti korak sa drastično promenjenim navikama kupaca tokom poslednjih godinu dana”, navode predstavnici RNIDS-a. Kupac, dodaju oni, danas od sajta očekuje mnogo – ne samo da pronađe informacije o preduzeću, već i komunikaciju, podršku i opciju online kupovine.

Kako bi preduzetnicima pomogli u rešavanju tih izazova, pokrenut je projekat pitajte.rs koji nastoji da pomogne preduzećima i preduzetnicima da budu bolje informisani i da lakše donose odluke o uspostavljanju poslovnog online prisustva, a sve informacije biće dostupne na različitim RNIDS-ovim (veb-sajtovi, društvene mreže, Jutjub kanal itd) ali i drugim kanalima. Organizatori navode:

Putem videa, tekstova, animacija, infografika, audio materijala, ali i murala koji već krase zidove habova, prostora za saradnju i fakulteta, svi koji se upuštaju u internet avanturu naći će odgovore na svoja pitanja, ali i imati priliku da pitaju o svemu što ih zanima o domenima i poslovanju na internetu. A postoji li bolji sagovornik na temu domena i sajtova od registra domena?

Inače, kreativni koncept projekta osmislio je Lazar Džamić, kreativni strateg, predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL), bivši Head of Brand Planning u Google-ovom kreativnom think tank-u ZOO u Londonu.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Fokus projekta stavljen je na .rs domen

Infografik kao mural, odnosno mural na kom je naslikan infografik, jedan je od kanala komunikacije za koji su se odlučili RNIDS i Lazar Džamić prilikom realizacije pomenutog projekta. Oni objašnjavaju:

Infografik je popularan digitalni format koji se retko koristi u ‘tradicionalnoj’ marketing komunikaciji. Preuzet sa interneta može biti odštampan ili sačuvan. Retko kada se, međutim, može videti oslikan kao mural. Mural je trajan podsetnik, za razliku od letka ili lifleta, za razliku od zatvorene stranice na internetu. Na taj način informacije koje prenosi videće svako ko poseti određeni prostor, ne mora da poseti sajt, niti da uzme štampani materijal u ruke. Bukvalno je stalno pred očima svih u tom prostoru.

Takav mural, koji objašnjava osam prednosti korišćenja .rs domena, naslikan je u prostoru Impact Hub-a kao podsetnik mladim preduzetnicima odakle početi pri poslovanju na internetu. Organizatori ističu i da je plan da se mural implementira i u drugim habovima širom Srbije, a jedan od prvih partnera u projektu je bio i Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), koji je infografički mural postavio u svojoj glavnoj sali sa radnim stanicama koje se koriste u nastavi digitalnog marketinga i medija.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen iz dva razloga: Google preferira .rs domen u pretraživanjima u odnosu na bilo koji drugi domen, ukoliko se pretraživanje radi iz Srbije i zato što nema ozbiljnog e-commerce biznisa bez veb-sajta, čak i u vreme društvenih mreža, za šta je potreban domen – što opet dovodi do .rs.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Karijere

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.