Pitajte.rs pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Komunikacioni projekat pitajte.rs pokrenut je sa ciljem da pomogne poslovnim ljudima da lakše i bolje odlučuju o svom poslovanju na internetu, a pokrenula ga je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) uz pomoć kreativnog stratega Lazara Džamića.

“Preduzećima je danas mnogo teže da se pozicioniraju na internetu jer je konkurencija najčešće već tamo, a potrebno je i uhvatiti korak sa drastično promenjenim navikama kupaca tokom poslednjih godinu dana”, navode predstavnici RNIDS-a. Kupac, dodaju oni, danas od sajta očekuje mnogo – ne samo da pronađe informacije o preduzeću, već i komunikaciju, podršku i opciju online kupovine.

Kako bi preduzetnicima pomogli u rešavanju tih izazova, pokrenut je projekat pitajte.rs koji nastoji da pomogne preduzećima i preduzetnicima da budu bolje informisani i da lakše donose odluke o uspostavljanju poslovnog online prisustva, a sve informacije biće dostupne na različitim RNIDS-ovim (veb-sajtovi, društvene mreže, Jutjub kanal itd) ali i drugim kanalima. Organizatori navode:

Putem videa, tekstova, animacija, infografika, audio materijala, ali i murala koji već krase zidove habova, prostora za saradnju i fakulteta, svi koji se upuštaju u internet avanturu naći će odgovore na svoja pitanja, ali i imati priliku da pitaju o svemu što ih zanima o domenima i poslovanju na internetu. A postoji li bolji sagovornik na temu domena i sajtova od registra domena?

Inače, kreativni koncept projekta osmislio je Lazar Džamić, kreativni strateg, predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL), bivši Head of Brand Planning u Google-ovom kreativnom think tank-u ZOO u Londonu.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen

Infografik kao mural, odnosno mural na kom je naslikan infografik, jedan je od kanala komunikacije za koji su se odlučili RNIDS i Lazar Džamić prilikom realizacije pomenutog projekta. Oni objašnjavaju:

Infografik je popularan digitalni format koji se retko koristi u ‘tradicionalnoj’ marketing komunikaciji. Preuzet sa interneta može biti odštampan ili sačuvan. Retko kada se, međutim, može videti oslikan kao mural. Mural je trajan podsetnik, za razliku od letka ili lifleta, za razliku od zatvorene stranice na internetu. Na taj način informacije koje prenosi videće svako ko poseti određeni prostor, ne mora da poseti sajt, niti da uzme štampani materijal u ruke. Bukvalno je stalno pred očima svih u tom prostoru.

Takav mural, koji objašnjava osam prednosti korišćenja .rs domena, naslikan je u prostoru Impact Hub-a kao podsetnik mladim preduzetnicima odakle početi pri poslovanju na internetu. Organizatori ističu i da je plan da se mural implementira i u drugim habovima širom Srbije, a jedan od prvih partnera u projektu je bio i Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), koji je infografički mural postavio u svojoj glavnoj sali sa radnim stanicama koje se koriste u nastavi digitalnog marketinga i medija.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen iz dva razloga: Google preferira .rs domen u pretraživanjima u odnosu na bilo koji drugi domen, ukoliko se pretraživanje radi iz Srbije i zato što nema ozbiljnog e-commerce biznisa bez veb-sajta, čak i u vreme društvenih mreža, za šta je potreban domen – što opet dovodi do .rs.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kultura 2.0

Da li ćemo zbog anglicizama u IT industriji zaboraviti maternji jezik? Razgovarali smo sa profesorkom engleskog jezika

Bojana Stanojević, profesorka engleskog jezika i književnosti u intervjuu za Netokraciju govori o upotrebi anglicizama u savremenom poslovanju, o tome koje su reči i izrazi neprevodivi, a za koje postoje adekvatni prevodi na srpski jezik.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Propustili ste

Tehnologija

Srbija postala članica Globalnog partnerstva za veštačku inteligenciju

Na sastanku Ministarskog saveta Globalnog partnerstva za veštačku inteligenciju u Tokiju, Srbija je konsenzusom 26 država izabrana za članicu ove organizacije.

Startapi i poslovanje

Investiciona prognoza: Evropski fond menadžeri predviđaju ‘zahlađenje’ u VC industriji

Venture kapitalisti (VC) obično su optimisti po prirodi. Veruju u preduzetnike, veruju da postoje rešenja koja menjaju svet i žele da - u šansama gde 10% portfolio kompanija uspeva - ostvare određen uspeh.

Startapi i poslovanje

TS Ventures investirao u domaće startape Anari AI, Bitebell i Brush Galaxy

TS Ventures Fond je nakon temeljnog procesa i detaljne analize idejnih rešenja, novu rundu sredstava dodelio za čak tri nova startapa i time nastavio da pomaže razvoj startap industrije u našoj zemlji.

Najava

Unapredite svoje DevTools veštine na ‘masterclass’ radionici svetski poznatog developera

Sajt HelloWorld.rs 9. decembra u 17h organizuje veliku 'masterclass' radionicu u Naučno-tehnološkom parku u Beogradu, gde će govoriti jedan od najboljih svetskih front-end developera Heri Roberts.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Do 20.000 švajcarskih franaka bespovratno za startape u ranim fazama razvoja

NTP Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak treći poziv za Raising Starts, prvi pre-seed akceleratorski program u Srbiji koji startap timovima obezbeđuje stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.

Internet marketing

GOstudy — platforma koja uvodi ljude u svet digitalnog marketinga

Za ostvarivanje poslovnog uspeha na internetu ne treba da posedujete formalno obrazovanje, ali je važno da ste željni znanja i naoružani disciplinom, savetuje Vladimir Mladenov, osnivač GOstudy platforme. U okviru 20 emisija na nacionalnom servisu gledaoci će imati priliku se upoznaju s radom platforme.