Pitajte.rs pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Pitajte.rs putem murala, animacija i tekstova pomaže preduzetnicima da kreiraju svoj digitalni nastup

Komunikacioni projekat pitajte.rs pokrenut je sa ciljem da pomogne poslovnim ljudima da lakše i bolje odlučuju o svom poslovanju na internetu, a pokrenula ga je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) uz pomoć kreativnog stratega Lazara Džamića.

“Preduzećima je danas mnogo teže da se pozicioniraju na internetu jer je konkurencija najčešće već tamo, a potrebno je i uhvatiti korak sa drastično promenjenim navikama kupaca tokom poslednjih godinu dana”, navode predstavnici RNIDS-a. Kupac, dodaju oni, danas od sajta očekuje mnogo – ne samo da pronađe informacije o preduzeću, već i komunikaciju, podršku i opciju online kupovine.

Kako bi preduzetnicima pomogli u rešavanju tih izazova, pokrenut je projekat pitajte.rs koji nastoji da pomogne preduzećima i preduzetnicima da budu bolje informisani i da lakše donose odluke o uspostavljanju poslovnog online prisustva, a sve informacije biće dostupne na različitim RNIDS-ovim (veb-sajtovi, društvene mreže, Jutjub kanal itd) ali i drugim kanalima. Organizatori navode:

Putem videa, tekstova, animacija, infografika, audio materijala, ali i murala koji već krase zidove habova, prostora za saradnju i fakulteta, svi koji se upuštaju u internet avanturu naći će odgovore na svoja pitanja, ali i imati priliku da pitaju o svemu što ih zanima o domenima i poslovanju na internetu. A postoji li bolji sagovornik na temu domena i sajtova od registra domena?

Inače, kreativni koncept projekta osmislio je Lazar Džamić, kreativni strateg, predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL), bivši Head of Brand Planning u Google-ovom kreativnom think tank-u ZOO u Londonu.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen

Infografik kao mural, odnosno mural na kom je naslikan infografik, jedan je od kanala komunikacije za koji su se odlučili RNIDS i Lazar Džamić prilikom realizacije pomenutog projekta. Oni objašnjavaju:

Infografik je popularan digitalni format koji se retko koristi u ‘tradicionalnoj’ marketing komunikaciji. Preuzet sa interneta može biti odštampan ili sačuvan. Retko kada se, međutim, može videti oslikan kao mural. Mural je trajan podsetnik, za razliku od letka ili lifleta, za razliku od zatvorene stranice na internetu. Na taj način informacije koje prenosi videće svako ko poseti određeni prostor, ne mora da poseti sajt, niti da uzme štampani materijal u ruke. Bukvalno je stalno pred očima svih u tom prostoru.

Takav mural, koji objašnjava osam prednosti korišćenja .rs domena, naslikan je u prostoru Impact Hub-a kao podsetnik mladim preduzetnicima odakle početi pri poslovanju na internetu. Organizatori ističu i da je plan da se mural implementira i u drugim habovima širom Srbije, a jedan od prvih partnera u projektu je bio i Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu (FMK), koji je infografički mural postavio u svojoj glavnoj sali sa radnim stanicama koje se koriste u nastavi digitalnog marketinga i medija.

Fokus projekta stavljen je na .rs domen iz dva razloga: Google preferira .rs domen u pretraživanjima u odnosu na bilo koji drugi domen, ukoliko se pretraživanje radi iz Srbije i zato što nema ozbiljnog e-commerce biznisa bez veb-sajta, čak i u vreme društvenih mreža, za šta je potreban domen – što opet dovodi do .rs.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Glovo dostavljačima zarada od 500 do 600 evra – strani dostavljači rade u skladu sa zakonom

Direktor kompanije Glovo Srbija u razgovoru sa medijima približio je poslovanje ove kompanije u periodu nakon akvizicije servisa Donesi.

Ekskluzivno

NCR otvorio novu zgradu : 30.000 m² najsavremenijeg tehnološkog kampusa u Beogradu vrednog $100 miliona

Donosimo vam ekskluzivne fotografije novog NCR tehnološkog kampusa koji je danas otvoren u prestonici, a u kojem će uskoro raditi više od 5.000 zaposlenih.

Startapi i poslovanje

Continentalovih četiri godine u Srbiji – direktor Saša Ćoringa o IT zajednici, subvencijama i daljem rastu

Prvi put od dolaska nemačkog Continentala u Novi Sad, razgovaramo o zapošljavanju i prilikama za razvoj visokostručnog kadra, proizvodima na kojima rade domaći inženjeri, kao i o daljim planovima kompanije za razvoj poslovanja u Srbiji.

Propustili ste

Karijere

Loš ‘offboarding’ može imati veoma loše posledice po kompaniju – i zato ne otpisujte bivše zaposlene

Zašto je važno imati dobro ustanovljen 'offboarding' proces kada zaposleni odlaze iz kompanije? Zato što nikada ne znate da li će u nekom trenutku odlučiti da se vrate i kakva će iskustva preneti prijateljima iz industrije.

Gaming

Život i rad Nikole Tesle i Mihajla Pupina oživljeni kroz video igre domaćih studija

Najbolji polaznici besplatnog obrazovnog programa Nordeus fondacije i letnje prakse Crater Training Centra napravili su dve igre o našim slavnim naučnicima i premijerno ih prikazali na izložbi u Muzeju nauke i tehnike.

Gaming

ITC Studio iz Niša je među pionirima razvoja VR igara u Srbiji – a do sada su izdali pet naslova na Steamu

O industriji razvoja igara često pišemo na Netokraciji, ali retko smo imali priliku da predstavimo timove koji se bave razvojem VR igara. ITC Studio iz Niša je upravo takav tim.

E-commerce

Glovo dostavljačima zarada od 500 do 600 evra – strani dostavljači rade u skladu sa zakonom

Direktor kompanije Glovo Srbija u razgovoru sa medijima približio je poslovanje ove kompanije u periodu nakon akvizicije servisa Donesi.

Gaming

Fortuna Esports postaje regionalni predstavnik Trova za Balkan – sledi jačanje zajednice i brojni događaji

Streaming platforma za gejmere Trovo i domaći Fortuna Esports napravili su partnerstvo u sklopu kog ova domaća organizacija postaje predstavnik pomenute platforme za ceo Balkan.

Novost

Studio Kerber pokrenuo Kickstarter kampanju za razvoj svoje društvene igre – cilj je $6.000

Domaći tim koji razvija društvene igre Kerber Games pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju novu igru 'Final Challenge'.