Isporuka pametnih telefona ponovo raste, Samsung na čelu kolone

Isporuka pametnih telefona ponovo raste, Samsung na čelu kolone

Tokom drugog kvartala tekuće godine, isporuka pametnih telefona širom sveta ponovo je zabeležila značajniji rast u odnosu na prvi kvartal. U poređenju sa istim periodom prethodne godine Q1 je takođe bio razočaravajuć, ali čitava situacija sada izgleda mnogo bolje.

smartphones-isporuka

Analitička kuća Canalys u svom izveštaju navodi da se Samsung nalazi prvi na listi kada je reč o isporučenim telefonima- sa brojkom od oko 80 miliona uređaja, te je na vodeću poziciju južnokorejske kompanije najviše uticala snažna prodaja novog Galaxy S7 modela koji je kompatibilan sa novim VR mogućnostima. Jasno je da se Samsungova strategija zasniva na većoj dostupnosti virtuelne realnosti korisnicima, te je podsećanja radi VR kaciga bila besplatna tokom prednarudžbi za S7 telefon neposredno nakon lansiranja.

Kako izveštava TechCrunch, potpuno očekivano, drugo mesto zauzeo je Apple sa oko 40 miliona isporučenih iPhone uređaja tokom drugog kvartala. Iz Kupertina međutim dodaju da najnoviji model telefona sa sufiksom SE nije opravdao očekivanja prodaje na tržištima Kine i Indije, upravo zbog visoke cene u odnosu na konkurenciju, ukoliko govorimo o navedenim zemljama.

Industrija nestrpljivo čekala rast prodaje

Na trećem mestu kompanija koje su isporučile najveći broj telefona, našao se kineski Huawei, što uopšte ne predstavlja veliko iznenađenje. Naime, kompanija je isporučila čak 31 milion uređaja, ali je sa druge strane ipak i dalje daleko od zacrtanog cilja od 140 isporučenih uređaja za jednu godinu. Naime, sam rast isporuke pametnih telefona je u svakom slučaju dobar znak za industriju, te će biti zanimljivo videti kako će se statistika kretati u nekom narednom periodu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.