Vojvođanska banka i OTP Grupa u potrazi za inovativnim fintech startapima

OTP Startap partnerski program: Otvorene prijave za inovativne ‘fintech’ startape

OTP Banka pokreće treću seriju svog međunarodnog projekta pod nazivom OTP Startap Partnerski program koji je od 14. oktobra otvoren za prijave startap kompanija sa potvrđenim proizvodima spremnim za tržište kao i za 'scale up' kompanije.

Razvijene startap i scale up kompanije imaju priliku da do 22. novembra konkurišu za treći međunarodni partnerski program OTP Grupe koji će krenuti sledećeg proleća, a sa ciljem olakšavanja saradnje između inovativnih kompanija i OTP Grupe.

Prihvaćene startap kompanije imaće priliku da sprovedu pilot projekte i da kasnije postanu dugoročni partneri OTP Grupe. One će takođe dobiti i posvećenu podršku rukovodioca banke, iskusnih mentora i stručnih partnera.

Osim što startap i scale up kompanijama pruža mogućnost rada na projektima koji se orijentišu na rezultate zasnovane na stvarnim poslovnim potrebama, program takođe stavlja naglasak na ubrzanje razvoja poslovanja kroz široku mrežu mentora i međunarodne mogućnosti umrežavanja. Ovo se takođe odražava kroz širok spektar programskih partnera, od vodećih međunarodnih korporacija do priznatih inovacionih ekosistema.

OTP Startap Partnerski Program traži kompanije iz sledećih 5+1 oblasti:

  • Napredni alat za podatke i analitiku (Advanced data & analytics tool);
  • Korisničko iskustvo i pružanje usluge (Customer experience & servicing);
  • Interna efikasnost (Internal efficiency);
  • Inovacije proizvoda (Product innovations);
  • Bankarstvo za mala i srednja preduzeća (SME banking);
  • Potpuno inovativna i disruptivna rešenja, koja ne spadaju u nijednu od gore navedenih kategorija, ali se odnose na bankarski sektor.

Povodom pokretanja pomenutog programa, oglasio se i Andras Fišer, direktor Sektora za inovacije u poslovanju sa stanovništvom OTP Banke koji je tom prilikom istakao:

Tokom naša prethodna dva startap programa, ispitali smo gotovo 500 startap kompanija za moguću saradnju i sproveli pilot projekte sa njih 17. Pre najave novog programa, uvek nastojimo da postupamo shodno stečenom znanju iz prethodnih serija, tako da ove godine završavamo tromesečni period pilot projekta sa šestomesečnom fazom razvoja proizvoda kako bismo dodatno podstakli dugoročnu saradnju.

Prijave za program počele od sredine oktobra

Prijave će se ocenjivati u postupku odabira od tri koraka. Nakon popunjavanja online obrasca za prijavu, izabrani kandidati biće pozvani na online intervju sa predstavnicima odgovarajućih poslovnih jedinica OTP-a. Najperspektivnije prijavljene kompanije imaće priliku da se sastanu sa donosiocima odluka grupe u Budimpešti na dvodnevnom događaju Selection Camp u januaru 2020. godine. Tromesečni pilot projekat i mentorski period trajaće od početka marta do kraja maja 2020. godine tokom kojeg će se saradnja odvijati uglavnom online.

Krajem maja startap kompanije će tokom Demo dana predstaviti rukovodstvu bankarske grupe, kao i predstavnicima brojnih vodećih korporativnih partnera i investitora, rezultate pilot projekta. Nakon toga, najuspešnije kohortne kompanije mogu nastaviti saradnju sa OTP Grupom tokom šestomesečne faze razvoja proizvoda (rollout).

Prijavljivanje za OTP Startap Partnerski Program počelo je od sredine oktobra, a više informacija o istom moguće je pronaći na zvaničnom sajtu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.