OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Banka poziva inovatore, startape, mikro, mala, srednja i socijalna preduzeća, kao i organizacije civilnog društva (koja nisu korisnici budžetskih sredstava) da se prijave na sajtu Generatora do 15. marta sa inovativnim projektima ili rešenjima.

Predsednik Izvršnog odbora i CEO OTP banke Predrag Mihajlović istakao je da upravo Generator ZERO najbolje oslikava stratešku opredeljenost banke ka održivom poslovanju i inovativnom razmišljanju u smeru razvoja zelene ekonomije, čime je opravdano tokom sedam godina postao jedan od najvažnijih projekata OTP banke:

Generator je posebno važan za nas jer doprinosi razvoju inovativne kulture i većoj održivosti u poslovanju, pokreće nas da budemo agilni, proaktivni i da idemo u korak sa izazovima. Pratimo i reagujemo na trendove i promene u okruženju koje je vrlo dinamično, a često i nepredvidivo.

Prepoznajemo gde je neophodna naša uključenost i momentalno delovanje, a to su klimatske promene, zaštita životne sredine i razvoj cirkularne ekonomije. Zbog toga, naš protekli i ovogodišnji Generator ZERO posvećujemo istoj temi, sa željom da u zemlji inovatora omogućimo platformu za predstavljanje rešenja onima koji sa nama žele da koračaju ka zelenoj budućnosti.

Glavna nagrada, kao i do sada – dva miliona dinara

Sa druge strane, Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora za poslove sa stanovništvom i razvoj digitala OTP banke i ujedno predsednik Velikog žirija konkursa Generator ZERO, podsetio je da je ovaj projekat pokrenut još 2017. godine i istakao da su teme za svaki ciklus situaciono birane, odnosno spram njihovog značaja za društvo i ekonomiju, kako na lokalnom tako i na globalnom nivou:

Ponosni smo na odziv i broj prijavljenih projekata u prethodnim ciklusima, ali pre svega na kvalitet rešenja koja smo dobijali. Ono što je izdvojilo prethodni konkurs je da je broj i kvalitet prijavljenih projekata bio na apsolutno najvećem nivou do sada. Ta činjenica nam je pokazala da je ova tema i inspirativna a i da ima i veliki broj timova i kompanija koje na njega mogu jako kvalitetno da odgovore i to je razlog zašto ga ponavljamo i ove godine.

Na otvaranju ovogodišnjeg konkursa govorila je i Milena Mićanović, direktorka za komunikacije i odnose sa javnošću OTP banke Srbija, koja je poručila da banka i ove godine želi da nagradi projekte kojima je potreban vetar u leđa da bi bili realizovani, kao i postojeća rešenja koja traže zamajac da napreduju. Ona je tom prilikom istakla:

Generator ZERO je prava adresa za sve one koji žele da doprinesu smanjenju karbonskog otiska u najrazličitijim oblastima, od održivih izvora hrane i alternativnih izvora energije, do zelenih zgrada, digitalnih rešenja, konkretnih proizvoda, održivih materijala, pakovanja ili transporta. Pored toga što finaliste očekuju vredne nagrade, oni će dobiti i medijsku promociju, jer je to još jedan način da im obezbedimo vidljivost i zajedno podignemo svest o održivosti.

Prijave su otvorene putem sajta. Kao i prošle godine, nagrada OTP banke za pobedničko rešenje je novčani iznos od dva miliona dinara, kao i dugoročna ekspertska podrška na polju poslovne ekspanzije i pronalaženja novih razvojnih mogućnosti, uz prezentovanje rešenja u OTP Lab inovacionom hub-u matične OTP Grupe, kao i u investicionom fondu Portfolion.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.