Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju ‘zanat’ digitalne trgovine!

Do drugog izdanja Netokracijine OMGcommerce konferencije deli nas nešto manje od mesec dana - upoznajte se sa delom predavača na ovogodišnjem događaju i obezbedite svoje mesto na vreme!

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

No, to ste već znali. Niste? Sram vas bilo! 🙂

Za drugi OMGcommerce spremili smo pregršt zanimljivih predavača koji će tokom celodnevnog događaja govoriti o različitim aspektima trgovine na Internetu, upotrebe podataka i implementacije loyality programa, kreativne automatizacije velike količine oglasa za vaš e-commerce biznis, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Omnichannel – Očekivanja današnjih kupaca kroz sve kanale promocije i prodaje

Ivica Kruhek (Marker): Interakcija između kompanije i kupca nekada je bila jednostavna. Najčešće se svodila na to da kupac poseti prodajno mesto kompanije i to je bio jedini način interakcije. Kompaniju, njene proizvode i usluge – kupci danas doživljavaju kroz više kanala nego ikada pre.

Uz dolazak u prodavnicu, današnji kupci će informacije o vašoj kompaniji, proizvodima i uslugama koje nudite, kao i mišljenja drugih kupaca, istražiti putem više različitih uređaja (računara, tableta i mobilnog telefona) te kroz više kanala dolaženja do informacija i komuniciranja (društvene mreže, newsletter, pretraga, video).

Izuzetno je važno razumeti da današnje kupce više ne možemo deliti na one koji su online i one koji su offline. Vaši kupci su stalno online i na svom putu od stvaranja interesa za neki proizvod ili uslugu do kupovine tog proizvoda oni koriste više uređaja i kanala nego ikad pre, te na svakom od njih očekuju jednaku komunikaciju, poruku, iskustvo, odnosno usklađeni nivo pružene usluge.

U narednim danima očekuje vas još zanimljivih predavača koji će govoriti na ovogodišnjoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu!

Govorićemo i o osnovama uspešnog web shopa, zašto je danas svaki biznis upravo e-commerce, ali i kako da uz domaće partnere pokrenete vaš Internet biznis – uz svega nekoliko klikova. Biće više reči o Security UX-u, Omnichannel marketingu i prodaji, kao i o stvarima zbog kojih će Gugl voleti vaš webshop, ali developer večno mrzeti.

Security UX – Poverenjem do prodaje!

Nenad Ivanović (Verisec): Poverenje je osnova svake kupovine, a mnogo se teško gradi i lako gubi. Iako je online kupovina u porastu, opšte je poznato da su kupci na Balkanu još uvek nepoverljivi prema online kupovini, pogotovo kada je u pitanju kupovina platnim karticama.

Ovo je dokaz da dobar izgled i udobnost korišćenja sajta nisu dovoljni, već da dizajn mora da ulije sigurnost različitim kupcima u različitim kontekstima. Ako vaša prodavnica ne odaje utisak sigurnosti, retko ko će hteti da vam ostavi podatke koji otkrivaju identitet korisnika potrebnih za online plaćanje.

Na ovom predavanju možete saznati koji su to elementi poverenja, na konkretnoj studiji slučaja kako online prodavnicu koja već dobro izgleda – vizuelno da unapredite u prodavnicu koja prodaje više. I na kraju konkretne savete koje možete da iskoristite odmah na vašim projektima nakon predavanja.

Svaki biznis je postao eCommerce

Silvia Šušnjević (Enetel): eCommerce je zahvaljujući digitalizaciji postao mnogo više od online prodaje robe. Danas se u domenu eCommerce-a pored maloprodaje i veleprodaje, nalaze i transport, osiguranje, telekomunikacioni servisi, IT usluge, medijski servisi, obrazovanje, ugostiteljske usluge i najrazličitije profesionalne usluge, a u mnogim zemljama i komunalne i zdravstvene usluge.

Šta omogućava kvalitetna eCommerce platforma i koje Vaše probleme ona može da reši? Kakva su iskustva Tehnomanije, Nsporta i Metalca pri izboru rešenja i prelaska na nove platforme? Koje su funkcionalnosti i bitne izmene koje su značajno uticale na online prodaju?

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Ukoliko još uvek niste obezbedili svoje ulaznice za OMGcommerce 2018, to možete već danas kupovinom istih na zvaničnom sajtu konferencije. Cena standardne kotizacije iznosi 3.000 dinara po osobi, dok smo posebne pogodnosti omogućili studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Ostavi komentar

  1. hello

    hello

    31. 10. 2018. u 19:45 Odgovori

    Koji je ovo seksizam na konferencijama. Ajde da se popuni sa zenama predavacima, da ih bude par. Da ne bude da ih nema. Nije to samo ovde, i u svetu je tako. E, da nam je vise feminizma i borbe.

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      31. 10. 2018. u 20:42 Odgovori

      Zdravo hello,

      Voleo bih da se ne obraćam samo anonimnoj osobi na Internetu, ali avaj.

      Netokracija je jedan od lidera na polju uključivanja žena iz digitalne industrije – kako u tekstove koje radimo, tako i na događaje koji nose naš pečat. Ukoliko nisi čuo/čula za naš projekat Ladies of New Business, savetujem ti da pogledaš o čemu se radi.

      Slažem se da u svetu, a pogotovo u Srbiji, na domaćim tehnološkim konferencijama prednjače muškarci govornici. Isto tako, smatram da na nivou zajednice moramo više da radimo na promociji žena u ovom sektoru ali ne bih to nazvao seksizmom. U pitanju je ispravljanje trenda koji je vladao genracijama pre, a prema kome su se dečaci usmeravali na tehničke i visokotehnološke nauke.

      Da ne dužim sa odgovorom, spisak govornika i govornica za OMGcommerce nije finalan, a ja te pozivam da se uključiš u diskusiju i kažeš šta je to što bi domaći događaji i konferencije mogli da unaprede kako bismo više prostora dali devojkama i ženama iz digitalne i kreativne struke.

      Pozdrav,
      MM

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Istina o Full-Stack programerima – da li oni postoje ili ne?

Domaća IT zajednica ima podeljenja mišljenja - postoje li Full-Stack programeri ili ne? Ako postoje koji su to programski jezici kojim vladaju i zašto nemamo standardizaciju ove pozicije?

Startapi i poslovanje

Skupština usvojila Zakon o prevozu putnika i time stopirala rad CAR:GO aplikacije

Skupština Srbije usvojila je izmene Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju čime država efektivno staje na put daljem radu digitalnih servisa za prevoz putnika.

Ekskluzivno

Vlada Srbije nakon 14 godina dobila novi sajt – prvi smo ga videli i evo šta mislimo o njemu

Novo digitalno predstavništvo najvišeg državnog organa osmišljeno je tako da se prvenstveno nalazi u službi građana. Istražili smo da li je to zaista tako.

Propustili ste

Intervju

Novosadski Smart Watering automatizuje navodnjavanje za male i velike poljoprivrednike

I Srbija lagano kreće u primenu naprednih tehnoloških rešenja u poljoprivredi, a veliku zaslugu za njihovu širu primenu i razvoj imaju domaće kompanije. Jedna od njih je i Smart Watering koja stoji iza sistema za pametno navodnjavanje.

Netokracija

Kako pronaći svoje mesto u IT industriji (ili se bolje pozicionirati u istoj)?

Netokracijina peta po redu Ladies of New Business konferencija održaće se 4. decembra u ICT Hub-u, a ovo izdanje biće posvećeno devojkama i ženama koje rade u u svetu IT-ja, ili u taj sektor žele da uđu.

Kolumna

Kako pobediti u borbi za normalniji Internet u Srbiji?

Pre desetak dana jedna devojka odlučila je da sebi oduzme život. Kako je jedan deo njenog i privatnog i profesionalnog života podrazumevao javno eksponiranje, a uzevši u obzir da je bila veoma harizmatična i neobična, sve je to privuklo mnogo više pažnje nego neki drugi slični slučajevi. Pažnje javnosti i pažnje medija.

Startapi i poslovanje

ConveyIQ sa kancelarijama u Beogradu osigurao $5,5 miliona – rundu predvodio SC Ventures

Američka kompanija koja se bavi razvojem softvera za komunikaciju sa kandidatima i automatizaciju zapošljavanja za velike kompanije osigurala je investiciju u iznosu od 5,5 miliona dolara. ConveyIQ ima kancelarije u Beogradu, dok će investicija biti iskorišćena i za proširenje lokalnog tima.

Kultura 2.0

Pitali smo srpske digitalce kako je bilo na Web Summitu u Lisabonu

Nedavno je zatvorena jedna od najvećih 'tech' konferencija na svetu koja se poslednjih nekoliko godina održava u Lisabonu. I dok je odbrojavanje do sledećeg događaja već počelo, mi smo porazgovarali sa stručnjacima o njihovom utisku sa samita u Portugalu i koja su sve značajna iskustva i znanja prikupili.

Društvene mreže

Obriši poslato – Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Facebook Messenger postao je bogatiji za 'Unsend' funkciju - uz pomoć koje korisnici od sada mogu da selektuju i uklone već poslate poruke.