Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju 'zanat' digitalne trgovine!

Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju ‘zanat’ digitalne trgovine!

Do drugog izdanja Netokracijine OMGcommerce konferencije deli nas nešto manje od mesec dana - upoznajte se sa delom predavača na ovogodišnjem događaju i obezbedite svoje mesto na vreme!

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

No, to ste već znali. Niste? Sram vas bilo! 🙂

Za drugi OMGcommerce spremili smo pregršt zanimljivih predavača koji će tokom celodnevnog događaja govoriti o različitim aspektima trgovine na Internetu, upotrebe podataka i implementacije loyality programa, kreativne automatizacije velike količine oglasa za vaš e-commerce biznis, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Omnichannel – Očekivanja današnjih kupaca kroz sve kanale promocije i prodaje

Ivica Kruhek (Marker): Interakcija između kompanije i kupca nekada je bila jednostavna. Najčešće se svodila na to da kupac poseti prodajno mesto kompanije i to je bio jedini način interakcije. Kompaniju, njene proizvode i usluge – kupci danas doživljavaju kroz više kanala nego ikada pre.

Uz dolazak u prodavnicu, današnji kupci će informacije o vašoj kompaniji, proizvodima i uslugama koje nudite, kao i mišljenja drugih kupaca, istražiti putem više različitih uređaja (računara, tableta i mobilnog telefona) te kroz više kanala dolaženja do informacija i komuniciranja (društvene mreže, newsletter, pretraga, video).

Izuzetno je važno razumeti da današnje kupce više ne možemo deliti na one koji su online i one koji su offline. Vaši kupci su stalno online i na svom putu od stvaranja interesa za neki proizvod ili uslugu do kupovine tog proizvoda oni koriste više uređaja i kanala nego ikad pre, te na svakom od njih očekuju jednaku komunikaciju, poruku, iskustvo, odnosno usklađeni nivo pružene usluge.

U narednim danima očekuje vas još zanimljivih predavača koji će govoriti na ovogodišnjoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu!

Govorićemo i o osnovama uspešnog web shopa, zašto je danas svaki biznis upravo e-commerce, ali i kako da uz domaće partnere pokrenete vaš Internet biznis – uz svega nekoliko klikova. Biće više reči o Security UX-u, Omnichannel marketingu i prodaji, kao i o stvarima zbog kojih će Gugl voleti vaš webshop, ali developer večno mrzeti.

Security UX – Poverenjem do prodaje!

Nenad Ivanović (Verisec): Poverenje je osnova svake kupovine, a mnogo se teško gradi i lako gubi. Iako je online kupovina u porastu, opšte je poznato da su kupci na Balkanu još uvek nepoverljivi prema online kupovini, pogotovo kada je u pitanju kupovina platnim karticama.

Ovo je dokaz da dobar izgled i udobnost korišćenja sajta nisu dovoljni, već da dizajn mora da ulije sigurnost različitim kupcima u različitim kontekstima. Ako vaša prodavnica ne odaje utisak sigurnosti, retko ko će hteti da vam ostavi podatke koji otkrivaju identitet korisnika potrebnih za online plaćanje.

Na ovom predavanju možete saznati koji su to elementi poverenja, na konkretnoj studiji slučaja kako online prodavnicu koja već dobro izgleda – vizuelno da unapredite u prodavnicu koja prodaje više. I na kraju konkretne savete koje možete da iskoristite odmah na vašim projektima nakon predavanja.

Svaki biznis je postao eCommerce

Silvia Šušnjević (Enetel): eCommerce je zahvaljujući digitalizaciji postao mnogo više od online prodaje robe. Danas se u domenu eCommerce-a pored maloprodaje i veleprodaje, nalaze i transport, osiguranje, telekomunikacioni servisi, IT usluge, medijski servisi, obrazovanje, ugostiteljske usluge i najrazličitije profesionalne usluge, a u mnogim zemljama i komunalne i zdravstvene usluge.

Šta omogućava kvalitetna eCommerce platforma i koje Vaše probleme ona može da reši? Kakva su iskustva Tehnomanije, Nsporta i Metalca pri izboru rešenja i prelaska na nove platforme? Koje su funkcionalnosti i bitne izmene koje su značajno uticale na online prodaju?

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Ukoliko još uvek niste obezbedili svoje ulaznice za OMGcommerce 2018, to možete već danas kupovinom istih na zvaničnom sajtu konferencije. Cena standardne kotizacije iznosi 3.000 dinara po osobi, dok smo posebne pogodnosti omogućili studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Ostavi komentar

  1. hello

    hello

    31. 10. 2018. u 19:45 Odgovori

    Koji je ovo seksizam na konferencijama. Ajde da se popuni sa zenama predavacima, da ih bude par. Da ne bude da ih nema. Nije to samo ovde, i u svetu je tako. E, da nam je vise feminizma i borbe.

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      31. 10. 2018. u 20:42 Odgovori

      Zdravo hello,

      Voleo bih da se ne obraćam samo anonimnoj osobi na Internetu, ali avaj.

      Netokracija je jedan od lidera na polju uključivanja žena iz digitalne industrije – kako u tekstove koje radimo, tako i na događaje koji nose naš pečat. Ukoliko nisi čuo/čula za naš projekat Ladies of New Business, savetujem ti da pogledaš o čemu se radi.

      Slažem se da u svetu, a pogotovo u Srbiji, na domaćim tehnološkim konferencijama prednjače muškarci govornici. Isto tako, smatram da na nivou zajednice moramo više da radimo na promociji žena u ovom sektoru ali ne bih to nazvao seksizmom. U pitanju je ispravljanje trenda koji je vladao genracijama pre, a prema kome su se dečaci usmeravali na tehničke i visokotehnološke nauke.

      Da ne dužim sa odgovorom, spisak govornika i govornica za OMGcommerce nije finalan, a ja te pozivam da se uključiš u diskusiju i kažeš šta je to što bi domaći događaji i konferencije mogli da unaprede kako bismo više prostora dali devojkama i ženama iz digitalne i kreativne struke.

      Pozdrav,
      MM

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.