Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju 'zanat' digitalne trgovine!

Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju ‘zanat’ digitalne trgovine!

Do drugog izdanja Netokracijine OMGcommerce konferencije deli nas nešto manje od mesec dana - upoznajte se sa delom predavača na ovogodišnjem događaju i obezbedite svoje mesto na vreme!

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

No, to ste već znali. Niste? Sram vas bilo! 🙂

Za drugi OMGcommerce spremili smo pregršt zanimljivih predavača koji će tokom celodnevnog događaja govoriti o različitim aspektima trgovine na Internetu, upotrebe podataka i implementacije loyality programa, kreativne automatizacije velike količine oglasa za vaš e-commerce biznis, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Omnichannel – Očekivanja današnjih kupaca kroz sve kanale promocije i prodaje

Ivica Kruhek (Marker): Interakcija između kompanije i kupca nekada je bila jednostavna. Najčešće se svodila na to da kupac poseti prodajno mesto kompanije i to je bio jedini način interakcije. Kompaniju, njene proizvode i usluge – kupci danas doživljavaju kroz više kanala nego ikada pre.

Uz dolazak u prodavnicu, današnji kupci će informacije o vašoj kompaniji, proizvodima i uslugama koje nudite, kao i mišljenja drugih kupaca, istražiti putem više različitih uređaja (računara, tableta i mobilnog telefona) te kroz više kanala dolaženja do informacija i komuniciranja (društvene mreže, newsletter, pretraga, video).

Izuzetno je važno razumeti da današnje kupce više ne možemo deliti na one koji su online i one koji su offline. Vaši kupci su stalno online i na svom putu od stvaranja interesa za neki proizvod ili uslugu do kupovine tog proizvoda oni koriste više uređaja i kanala nego ikad pre, te na svakom od njih očekuju jednaku komunikaciju, poruku, iskustvo, odnosno usklađeni nivo pružene usluge.

U narednim danima očekuje vas još zanimljivih predavača koji će govoriti na ovogodišnjoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu!

Govorićemo i o osnovama uspešnog web shopa, zašto je danas svaki biznis upravo e-commerce, ali i kako da uz domaće partnere pokrenete vaš Internet biznis – uz svega nekoliko klikova. Biće više reči o Security UX-u, Omnichannel marketingu i prodaji, kao i o stvarima zbog kojih će Gugl voleti vaš webshop, ali developer večno mrzeti.

Security UX – Poverenjem do prodaje!

Nenad Ivanović (Verisec): Poverenje je osnova svake kupovine, a mnogo se teško gradi i lako gubi. Iako je online kupovina u porastu, opšte je poznato da su kupci na Balkanu još uvek nepoverljivi prema online kupovini, pogotovo kada je u pitanju kupovina platnim karticama.

Ovo je dokaz da dobar izgled i udobnost korišćenja sajta nisu dovoljni, već da dizajn mora da ulije sigurnost različitim kupcima u različitim kontekstima. Ako vaša prodavnica ne odaje utisak sigurnosti, retko ko će hteti da vam ostavi podatke koji otkrivaju identitet korisnika potrebnih za online plaćanje.

Na ovom predavanju možete saznati koji su to elementi poverenja, na konkretnoj studiji slučaja kako online prodavnicu koja već dobro izgleda – vizuelno da unapredite u prodavnicu koja prodaje više. I na kraju konkretne savete koje možete da iskoristite odmah na vašim projektima nakon predavanja.

Svaki biznis je postao eCommerce

Silvia Šušnjević (Enetel): eCommerce je zahvaljujući digitalizaciji postao mnogo više od online prodaje robe. Danas se u domenu eCommerce-a pored maloprodaje i veleprodaje, nalaze i transport, osiguranje, telekomunikacioni servisi, IT usluge, medijski servisi, obrazovanje, ugostiteljske usluge i najrazličitije profesionalne usluge, a u mnogim zemljama i komunalne i zdravstvene usluge.

Šta omogućava kvalitetna eCommerce platforma i koje Vaše probleme ona može da reši? Kakva su iskustva Tehnomanije, Nsporta i Metalca pri izboru rešenja i prelaska na nove platforme? Koje su funkcionalnosti i bitne izmene koje su značajno uticale na online prodaju?

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Ukoliko još uvek niste obezbedili svoje ulaznice za OMGcommerce 2018, to možete već danas kupovinom istih na zvaničnom sajtu konferencije. Cena standardne kotizacije iznosi 3.000 dinara po osobi, dok smo posebne pogodnosti omogućili studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Ostavi komentar

  1. hello

    hello

    31. 10. 2018. u 19:45 Odgovori

    Koji je ovo seksizam na konferencijama. Ajde da se popuni sa zenama predavacima, da ih bude par. Da ne bude da ih nema. Nije to samo ovde, i u svetu je tako. E, da nam je vise feminizma i borbe.

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      31. 10. 2018. u 20:42 Odgovori

      Zdravo hello,

      Voleo bih da se ne obraćam samo anonimnoj osobi na Internetu, ali avaj.

      Netokracija je jedan od lidera na polju uključivanja žena iz digitalne industrije – kako u tekstove koje radimo, tako i na događaje koji nose naš pečat. Ukoliko nisi čuo/čula za naš projekat Ladies of New Business, savetujem ti da pogledaš o čemu se radi.

      Slažem se da u svetu, a pogotovo u Srbiji, na domaćim tehnološkim konferencijama prednjače muškarci govornici. Isto tako, smatram da na nivou zajednice moramo više da radimo na promociji žena u ovom sektoru ali ne bih to nazvao seksizmom. U pitanju je ispravljanje trenda koji je vladao genracijama pre, a prema kome su se dečaci usmeravali na tehničke i visokotehnološke nauke.

      Da ne dužim sa odgovorom, spisak govornika i govornica za OMGcommerce nije finalan, a ja te pozivam da se uključiš u diskusiju i kažeš šta je to što bi domaći događaji i konferencije mogli da unaprede kako bismo više prostora dali devojkama i ženama iz digitalne i kreativne struke.

      Pozdrav,
      MM

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.