Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju 'zanat' digitalne trgovine!

Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju ‘zanat’ digitalne trgovine!

Do drugog izdanja Netokracijine OMGcommerce konferencije deli nas nešto manje od mesec dana - upoznajte se sa delom predavača na ovogodišnjem događaju i obezbedite svoje mesto na vreme!

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

No, to ste već znali. Niste? Sram vas bilo! 🙂

Za drugi OMGcommerce spremili smo pregršt zanimljivih predavača koji će tokom celodnevnog događaja govoriti o različitim aspektima trgovine na Internetu, upotrebe podataka i implementacije loyality programa, kreativne automatizacije velike količine oglasa za vaš e-commerce biznis, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Omnichannel – Očekivanja današnjih kupaca kroz sve kanale promocije i prodaje

Ivica Kruhek (Marker): Interakcija između kompanije i kupca nekada je bila jednostavna. Najčešće se svodila na to da kupac poseti prodajno mesto kompanije i to je bio jedini način interakcije. Kompaniju, njene proizvode i usluge – kupci danas doživljavaju kroz više kanala nego ikada pre.

Uz dolazak u prodavnicu, današnji kupci će informacije o vašoj kompaniji, proizvodima i uslugama koje nudite, kao i mišljenja drugih kupaca, istražiti putem više različitih uređaja (računara, tableta i mobilnog telefona) te kroz više kanala dolaženja do informacija i komuniciranja (društvene mreže, newsletter, pretraga, video).

Izuzetno je važno razumeti da današnje kupce više ne možemo deliti na one koji su online i one koji su offline. Vaši kupci su stalno online i na svom putu od stvaranja interesa za neki proizvod ili uslugu do kupovine tog proizvoda oni koriste više uređaja i kanala nego ikad pre, te na svakom od njih očekuju jednaku komunikaciju, poruku, iskustvo, odnosno usklađeni nivo pružene usluge.

U narednim danima očekuje vas još zanimljivih predavača koji će govoriti na ovogodišnjoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu!

Govorićemo i o osnovama uspešnog web shopa, zašto je danas svaki biznis upravo e-commerce, ali i kako da uz domaće partnere pokrenete vaš Internet biznis – uz svega nekoliko klikova. Biće više reči o Security UX-u, Omnichannel marketingu i prodaji, kao i o stvarima zbog kojih će Gugl voleti vaš webshop, ali developer večno mrzeti.

Security UX – Poverenjem do prodaje!

Nenad Ivanović (Verisec): Poverenje je osnova svake kupovine, a mnogo se teško gradi i lako gubi. Iako je online kupovina u porastu, opšte je poznato da su kupci na Balkanu još uvek nepoverljivi prema online kupovini, pogotovo kada je u pitanju kupovina platnim karticama.

Ovo je dokaz da dobar izgled i udobnost korišćenja sajta nisu dovoljni, već da dizajn mora da ulije sigurnost različitim kupcima u različitim kontekstima. Ako vaša prodavnica ne odaje utisak sigurnosti, retko ko će hteti da vam ostavi podatke koji otkrivaju identitet korisnika potrebnih za online plaćanje.

Na ovom predavanju možete saznati koji su to elementi poverenja, na konkretnoj studiji slučaja kako online prodavnicu koja već dobro izgleda – vizuelno da unapredite u prodavnicu koja prodaje više. I na kraju konkretne savete koje možete da iskoristite odmah na vašim projektima nakon predavanja.

Svaki biznis je postao eCommerce

Silvia Šušnjević (Enetel): eCommerce je zahvaljujući digitalizaciji postao mnogo više od online prodaje robe. Danas se u domenu eCommerce-a pored maloprodaje i veleprodaje, nalaze i transport, osiguranje, telekomunikacioni servisi, IT usluge, medijski servisi, obrazovanje, ugostiteljske usluge i najrazličitije profesionalne usluge, a u mnogim zemljama i komunalne i zdravstvene usluge.

Šta omogućava kvalitetna eCommerce platforma i koje Vaše probleme ona može da reši? Kakva su iskustva Tehnomanije, Nsporta i Metalca pri izboru rešenja i prelaska na nove platforme? Koje su funkcionalnosti i bitne izmene koje su značajno uticale na online prodaju?

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Ukoliko još uvek niste obezbedili svoje ulaznice za OMGcommerce 2018, to možete već danas kupovinom istih na zvaničnom sajtu konferencije. Cena standardne kotizacije iznosi 3.000 dinara po osobi, dok smo posebne pogodnosti omogućili studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Ostavi komentar

  1. hello

    hello

    31. 10. 2018. u 19:45 Odgovori

    Koji je ovo seksizam na konferencijama. Ajde da se popuni sa zenama predavacima, da ih bude par. Da ne bude da ih nema. Nije to samo ovde, i u svetu je tako. E, da nam je vise feminizma i borbe.

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      31. 10. 2018. u 20:42 Odgovori

      Zdravo hello,

      Voleo bih da se ne obraćam samo anonimnoj osobi na Internetu, ali avaj.

      Netokracija je jedan od lidera na polju uključivanja žena iz digitalne industrije – kako u tekstove koje radimo, tako i na događaje koji nose naš pečat. Ukoliko nisi čuo/čula za naš projekat Ladies of New Business, savetujem ti da pogledaš o čemu se radi.

      Slažem se da u svetu, a pogotovo u Srbiji, na domaćim tehnološkim konferencijama prednjače muškarci govornici. Isto tako, smatram da na nivou zajednice moramo više da radimo na promociji žena u ovom sektoru ali ne bih to nazvao seksizmom. U pitanju je ispravljanje trenda koji je vladao genracijama pre, a prema kome su se dečaci usmeravali na tehničke i visokotehnološke nauke.

      Da ne dužim sa odgovorom, spisak govornika i govornica za OMGcommerce nije finalan, a ja te pozivam da se uključiš u diskusiju i kažeš šta je to što bi domaći događaji i konferencije mogli da unaprede kako bismo više prostora dali devojkama i ženama iz digitalne i kreativne struke.

      Pozdrav,
      MM

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.