Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju 'zanat' digitalne trgovine!

Upoznajte prve predavače koji 22. novembra otkrivaju ‘zanat’ digitalne trgovine!

Do drugog izdanja Netokracijine OMGcommerce konferencije deli nas nešto manje od mesec dana - upoznajte se sa delom predavača na ovogodišnjem događaju i obezbedite svoje mesto na vreme!

Nakon čak pet izdanja u Zagrebu, te prošlogodišnjeg premijernog izdanja u Beogradu, Netokracijina OMGcommerce – powered by SAFEX konferencija ponovo dolazi u srpsku prestonicu – 22. novembra u Naučno-tehnološkom parku Beograd (Veljka Dugoševića 54).

No, to ste već znali. Niste? Sram vas bilo! 🙂

Za drugi OMGcommerce spremili smo pregršt zanimljivih predavača koji će tokom celodnevnog događaja govoriti o različitim aspektima trgovine na Internetu, upotrebe podataka i implementacije loyality programa, kreativne automatizacije velike količine oglasa za vaš e-commerce biznis, kao i primenom blockchain tehnologije na Internet trgovinu.

Omnichannel – Očekivanja današnjih kupaca kroz sve kanale promocije i prodaje

Ivica Kruhek (Marker): Interakcija između kompanije i kupca nekada je bila jednostavna. Najčešće se svodila na to da kupac poseti prodajno mesto kompanije i to je bio jedini način interakcije. Kompaniju, njene proizvode i usluge – kupci danas doživljavaju kroz više kanala nego ikada pre.

Uz dolazak u prodavnicu, današnji kupci će informacije o vašoj kompaniji, proizvodima i uslugama koje nudite, kao i mišljenja drugih kupaca, istražiti putem više različitih uređaja (računara, tableta i mobilnog telefona) te kroz više kanala dolaženja do informacija i komuniciranja (društvene mreže, newsletter, pretraga, video).

Izuzetno je važno razumeti da današnje kupce više ne možemo deliti na one koji su online i one koji su offline. Vaši kupci su stalno online i na svom putu od stvaranja interesa za neki proizvod ili uslugu do kupovine tog proizvoda oni koriste više uređaja i kanala nego ikad pre, te na svakom od njih očekuju jednaku komunikaciju, poruku, iskustvo, odnosno usklađeni nivo pružene usluge.

U narednim danima očekuje vas još zanimljivih predavača koji će govoriti na ovogodišnjoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu!

Govorićemo i o osnovama uspešnog web shopa, zašto je danas svaki biznis upravo e-commerce, ali i kako da uz domaće partnere pokrenete vaš Internet biznis – uz svega nekoliko klikova. Biće više reči o Security UX-u, Omnichannel marketingu i prodaji, kao i o stvarima zbog kojih će Gugl voleti vaš webshop, ali developer večno mrzeti.

Security UX – Poverenjem do prodaje!

Nenad Ivanović (Verisec): Poverenje je osnova svake kupovine, a mnogo se teško gradi i lako gubi. Iako je online kupovina u porastu, opšte je poznato da su kupci na Balkanu još uvek nepoverljivi prema online kupovini, pogotovo kada je u pitanju kupovina platnim karticama.

Ovo je dokaz da dobar izgled i udobnost korišćenja sajta nisu dovoljni, već da dizajn mora da ulije sigurnost različitim kupcima u različitim kontekstima. Ako vaša prodavnica ne odaje utisak sigurnosti, retko ko će hteti da vam ostavi podatke koji otkrivaju identitet korisnika potrebnih za online plaćanje.

Na ovom predavanju možete saznati koji su to elementi poverenja, na konkretnoj studiji slučaja kako online prodavnicu koja već dobro izgleda – vizuelno da unapredite u prodavnicu koja prodaje više. I na kraju konkretne savete koje možete da iskoristite odmah na vašim projektima nakon predavanja.

Svaki biznis je postao eCommerce

Silvia Šušnjević (Enetel): eCommerce je zahvaljujući digitalizaciji postao mnogo više od online prodaje robe. Danas se u domenu eCommerce-a pored maloprodaje i veleprodaje, nalaze i transport, osiguranje, telekomunikacioni servisi, IT usluge, medijski servisi, obrazovanje, ugostiteljske usluge i najrazličitije profesionalne usluge, a u mnogim zemljama i komunalne i zdravstvene usluge.

Šta omogućava kvalitetna eCommerce platforma i koje Vaše probleme ona može da reši? Kakva su iskustva Tehnomanije, Nsporta i Metalca pri izboru rešenja i prelaska na nove platforme? Koje su funkcionalnosti i bitne izmene koje su značajno uticale na online prodaju?

Kako do ulaznica za OMGcommerce?

Ukoliko još uvek niste obezbedili svoje ulaznice za OMGcommerce 2018, to možete već danas kupovinom istih na zvaničnom sajtu konferencije. Cena standardne kotizacije iznosi 3.000 dinara po osobi, dok smo posebne pogodnosti omogućili studentima koji svoju ulaznicu mogu nabaviti po ceni od 1.500 dinara (uz obavezan indeks prilikom registracije), kao i kompanijama kojima preporučujemo 3+1 paket po ceni od 9.000 dinara.

Prijavi se za OMGcommerce i obezbedi svoju ulaznicu već danas!

Napomena: jedna ulaznica važi za jednog posetioca čime posetilac stiče pravo na prisustvovanje svim predavanjima u okviru Keynote bloka, kao i Business i Development blokovima. Ulaznicom su obezbeđeni ručak, kao i kafe pauze.

 

Želiš više informacija o konferenciji – u inbox?

Želiš da budeš u toku sa poslednjim dešavanjima na domaćoj e-commerce sceni, ali i da prvi saznaš imena predavača i program ovogodišnje OMGcommerce konferenciji? Pretplati se na zvanični OMGcommerce newsletter, a mi ti u inbox šaljemo najbitnije informacije (ne brini, nema spama 😉 ).

Ostavi komentar

  1. hello

    hello

    31. 10. 2018. u 19:45 Odgovori

    Koji je ovo seksizam na konferencijama. Ajde da se popuni sa zenama predavacima, da ih bude par. Da ne bude da ih nema. Nije to samo ovde, i u svetu je tako. E, da nam je vise feminizma i borbe.

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      31. 10. 2018. u 20:42 Odgovori

      Zdravo hello,

      Voleo bih da se ne obraćam samo anonimnoj osobi na Internetu, ali avaj.

      Netokracija je jedan od lidera na polju uključivanja žena iz digitalne industrije – kako u tekstove koje radimo, tako i na događaje koji nose naš pečat. Ukoliko nisi čuo/čula za naš projekat Ladies of New Business, savetujem ti da pogledaš o čemu se radi.

      Slažem se da u svetu, a pogotovo u Srbiji, na domaćim tehnološkim konferencijama prednjače muškarci govornici. Isto tako, smatram da na nivou zajednice moramo više da radimo na promociji žena u ovom sektoru ali ne bih to nazvao seksizmom. U pitanju je ispravljanje trenda koji je vladao genracijama pre, a prema kome su se dečaci usmeravali na tehničke i visokotehnološke nauke.

      Da ne dužim sa odgovorom, spisak govornika i govornica za OMGcommerce nije finalan, a ja te pozivam da se uključiš u diskusiju i kažeš šta je to što bi domaći događaji i konferencije mogli da unaprede kako bismo više prostora dali devojkama i ženama iz digitalne i kreativne struke.

      Pozdrav,
      MM

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Propustili ste

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.

Kultura 2.0

Programeri, da li vam je zaista bitno da vam poslodavac obezbedi priliku za edukaciju – ili to možete i sami?

O tome da li su interni treninzi i budžeti za samousavršavanje 'nice to have' ili stvar bez koje se danas ne može, razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Startapi i poslovanje

CarGo predstavio biznis klasu i nova električna vozila, najavljen i sledeći krug investicija u flotu

Aleksandar Vučić, predsednik Udruženja građana CarGo, predstavio je danas najnoviju biznis klasu koju čini 100 vozila, među kojima se nalazi i električni Jaguari I-Pace. Cilj je, kaže, podići kvalitet usluge ovog servisa uz poštovanje strogih ekoloških normi.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.