Voleli ste Nokiu? Finska kompanija se 2017. godine vraća na tržište

Voleli ste Nokiu? Finska kompanija se 2017. godine vraća na tržište sa Android telefonom

Kompanija koja je zasigurno obeležila jednu eru u mobilnoj telefoniji, mogla bi uskoro sa novim adutima da se vrati na sada već veoma konkurentno tržište. Iako za sada nema konkretnih naznaka, finska Nokia koju je pre tri godine kupio Microsoft, već početkom sledeće godine mogla bi da lansira novi model pametnog telefona koga će pokretati Android operativni sistem.

nokia-1knowyourmobile.com
Koliko Nokia može sa novim modelom na jakom tržištu mobilnih telefona?

Naime, kako prenosi The Verge, plan Nokie da se vrati na kolosek mobilne industrije sa novim pametnim telefonom i tabletom, javio se još u maju tekuće godine, a ozbiljnost finskog giganta dokazuje i nedavni dogovor oko licenciranja proizvoda sa kompanijom HDM Global, koja je takođe bazirana u ovoj skandinavskoj zemlji. Štaviše, Nokia je na svom zvaničnom sajtu već predstavila novu sekciju koja je spremna da se popuni sa više detalja kada novi modeli budu bili spremni za tržište.

Sudeći prema dosadašnjim informacijama, novi telefoni pomenute kompanije trebalo bi da budu lansirani već u prvoj polovini sledeće godine, kada se očekuje da ubrzo postanu dostupni i u prodavnicama širom sveta. Sa druge strane, ovo neće biti prvi put da Nokia upotrebljava Android, jer je pod akvizicijom Microsofta, kompanija već predstavila manji tablet pod nazivom N1 – koji podseća na iPad mini, a čiji se rad zasnivao upravo na operativnom sistemu iz Gugla.

Nakon raznih neuspešnih pokušaja sa Lumia modelima koji su se bazirali na Windowsu (koji je sa sobom doneo mane poput manjka aplikacija i podrške za korisnike), trag Nokie na tržištu još više se gubi otkako je Microsoft nalepio svoj logo na dobro poznati komad hardvera iz Finske. Ipak, ni iz Redmonda se nisu previše proslavili sa ovim potezom, a par godina kasnije ponovo je aktuelna priča o povratku nekada najvećeg proizvođača u ovoj industriji.

Nokia juri možda i poslednji priključak

Iako se nisu najbolje snašli otkako su svetom zavladali touchscreen modeli, Nokia nikada nije odustala, a potencijalnim povratkom samo pokazuje velike ambicije na sada već potpuno drugačijem tržištu koje postaje sve tesnije kako za velike gigante koji čvrsto drže čeone pozicije – tako i za manje kompanije sa istočnog dela planete koje svoj kvalitet podižu iz godine u godinu.

Svakako da će biti veoma zanimljivo videti ponovni povratak Nokie sa uređajem čije tehničke specifikacije još ne možemo da saznamo sa sigurnošću, te nam je zagarantovana zanimljiva zima, ali i početak proleća koji nam spremaju novu tržišnu trku u kojoj će finska kompanija pokušati da uhvati možda i poslednji priključak za gigantima poput Apple-a, Samsunga, Gugla, LG-ja, Huaweia i drugim proizvođačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.