Voleli ste Nokiu? Finska kompanija se 2017. godine vraća na tržište

Voleli ste Nokiu? Finska kompanija se 2017. godine vraća na tržište sa Android telefonom

Kompanija koja je zasigurno obeležila jednu eru u mobilnoj telefoniji, mogla bi uskoro sa novim adutima da se vrati na sada već veoma konkurentno tržište. Iako za sada nema konkretnih naznaka, finska Nokia koju je pre tri godine kupio Microsoft, već početkom sledeće godine mogla bi da lansira novi model pametnog telefona koga će pokretati Android operativni sistem.

nokia-1knowyourmobile.com
Koliko Nokia može sa novim modelom na jakom tržištu mobilnih telefona?

Naime, kako prenosi The Verge, plan Nokie da se vrati na kolosek mobilne industrije sa novim pametnim telefonom i tabletom, javio se još u maju tekuće godine, a ozbiljnost finskog giganta dokazuje i nedavni dogovor oko licenciranja proizvoda sa kompanijom HDM Global, koja je takođe bazirana u ovoj skandinavskoj zemlji. Štaviše, Nokia je na svom zvaničnom sajtu već predstavila novu sekciju koja je spremna da se popuni sa više detalja kada novi modeli budu bili spremni za tržište.

Sudeći prema dosadašnjim informacijama, novi telefoni pomenute kompanije trebalo bi da budu lansirani već u prvoj polovini sledeće godine, kada se očekuje da ubrzo postanu dostupni i u prodavnicama širom sveta. Sa druge strane, ovo neće biti prvi put da Nokia upotrebljava Android, jer je pod akvizicijom Microsofta, kompanija već predstavila manji tablet pod nazivom N1 – koji podseća na iPad mini, a čiji se rad zasnivao upravo na operativnom sistemu iz Gugla.

Nakon raznih neuspešnih pokušaja sa Lumia modelima koji su se bazirali na Windowsu (koji je sa sobom doneo mane poput manjka aplikacija i podrške za korisnike), trag Nokie na tržištu još više se gubi otkako je Microsoft nalepio svoj logo na dobro poznati komad hardvera iz Finske. Ipak, ni iz Redmonda se nisu previše proslavili sa ovim potezom, a par godina kasnije ponovo je aktuelna priča o povratku nekada najvećeg proizvođača u ovoj industriji.

Nokia juri možda i poslednji priključak

Iako se nisu najbolje snašli otkako su svetom zavladali touchscreen modeli, Nokia nikada nije odustala, a potencijalnim povratkom samo pokazuje velike ambicije na sada već potpuno drugačijem tržištu koje postaje sve tesnije kako za velike gigante koji čvrsto drže čeone pozicije – tako i za manje kompanije sa istočnog dela planete koje svoj kvalitet podižu iz godine u godinu.

Svakako da će biti veoma zanimljivo videti ponovni povratak Nokie sa uređajem čije tehničke specifikacije još ne možemo da saznamo sa sigurnošću, te nam je zagarantovana zanimljiva zima, ali i početak proleća koji nam spremaju novu tržišnu trku u kojoj će finska kompanija pokušati da uhvati možda i poslednji priključak za gigantima poput Apple-a, Samsunga, Gugla, LG-ja, Huaweia i drugim proizvođačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.