Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Došlo je vreme za interne promene, vreme da budemo još bolji u onome što radimo. Kao deo tih promena zadovoljstvo mi je što mogu da vam saopštim da je nova urednica Netokracije u Srbiji upravo naša koleginica Milena Rašić.

Prošlo je nešto manje od pet godina otkako smo pokrenuli Netokraciju u Srbiji. Te 2015. godine tim je bio manji, ali je fokus oduvek bio isti – kreirati sadržaj najvišeg kvaliteta za publiku koja ceni tačnost i brzinu informacije, kao i analitičan pristup jednoj od najbrže rastućih privrednih grana u državi i regionu.

Od pokretanja srpskog izdanja, posao vođenja redakcije bio je u opisu mog radnog mesta, ali mi je veliko zadovoljstvo što konačno mogu da saopštim da me na toj poziciji od danas menja naša Milena Rašić koja postaje nova urednica sajta Netokracija.rs! 👏🏼

Čestitke, ali otkud sad to? 🤷🏻‍♂️

Iako u poslednje vreme beležimo rekordnu čitanost i izuzetnu posvećenost naše publike, među planovima za 2019. godinu nalazi se i širenje redakcije u Srbiji, te investiranje u nove formate i nove događaje. Da bi se planirane promene realizovale, bilo je neophodno postaviti strukturu koja će timu omogućiti planski rast.

Analizirajući posao kojim se kao osnivač Netokracije bavim na dnevnom nivou, postalo jasno da se sve manje bavim uredničkim poslom, a sve više vođenjem kompanije i strateškim stvarima. Upravo iz tog razloga izuzetno mi je drago što uredničku palicu prepuštam koleginici Rašić, masteru beogradskog FPN-a koja je protekle dve godine provela na poziciji novinara, koja danas vodi Netokracijin projekat Ladies of New Business, a koja akvitno pokriva teme vezane za profesionalni razvoj IT kadra u Srbiji, kao i mnoge druge teme o kojima ste mogli da pročitate u njenom dosadašnjem radu.

Šta to znači za Netokraciju? 🤔

Nova urednica i planirano proširenje tima znači da ćemo sada imati još više vremena da se posvetimo različitim temama iz domena IT-ja i digitalnog marketinga u Srbiji, zapošljavanja stručnog kadra i različitih fenomena koji oblikuju našu kulturu 2.0 – dakle svih onih tema zbog kojih ste i krenuli da nas čitate, a kojih će sada biti još više.

Mnogo više.

Za kraj, obečavam da ću se potruditi da i sam više pišem – ovoga puta iz ugla kolumniste i glasnog kritičara svih tih stvari koje nam smetaju na Internetu, a o kojima je i dalje potrebno napisati po koji redak kako se problemi ne bi gomilali „ispod tepiha“.

To je ono što meni lično nedostaje, što nedostaje Netokraciji, ali i našoj maloj digitalnoj zajednici koja je, čini se, u poslednje vreme postala preplavljena digitalnim Mesijama i LinkedIn propovednicima.

Imaš zanimljivu priču? Javi nam se već danas!

Drage kolege iz industrije, startapi i svi drugi, došlo je vreme da ažurirate vaše medijske spiskove i dodate koleginicu Milenu u vaš adresar! Ukoliko imate priču za koju smatrate da je vredna naše pažnje, javite se već danas na milena@netokracija.com.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.