Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Došlo je vreme za interne promene, vreme da budemo još bolji u onome što radimo. Kao deo tih promena zadovoljstvo mi je što mogu da vam saopštim da je nova urednica Netokracije u Srbiji upravo naša koleginica Milena Rašić.

Prošlo je nešto manje od pet godina otkako smo pokrenuli Netokraciju u Srbiji. Te 2015. godine tim je bio manji, ali je fokus oduvek bio isti – kreirati sadržaj najvišeg kvaliteta za publiku koja ceni tačnost i brzinu informacije, kao i analitičan pristup jednoj od najbrže rastućih privrednih grana u državi i regionu.

Od pokretanja srpskog izdanja, posao vođenja redakcije bio je u opisu mog radnog mesta, ali mi je veliko zadovoljstvo što konačno mogu da saopštim da me na toj poziciji od danas menja naša Milena Rašić koja postaje nova urednica sajta Netokracija.rs! 👏🏼

Čestitke, ali otkud sad to? 🤷🏻‍♂️

Iako u poslednje vreme beležimo rekordnu čitanost i izuzetnu posvećenost naše publike, među planovima za 2019. godinu nalazi se i širenje redakcije u Srbiji, te investiranje u nove formate i nove događaje. Da bi se planirane promene realizovale, bilo je neophodno postaviti strukturu koja će timu omogućiti planski rast.

Analizirajući posao kojim se kao osnivač Netokracije bavim na dnevnom nivou, postalo jasno da se sve manje bavim uredničkim poslom, a sve više vođenjem kompanije i strateškim stvarima. Upravo iz tog razloga izuzetno mi je drago što uredničku palicu prepuštam koleginici Rašić, masteru beogradskog FPN-a koja je protekle dve godine provela na poziciji novinara, koja danas vodi Netokracijin projekat Ladies of New Business, a koja akvitno pokriva teme vezane za profesionalni razvoj IT kadra u Srbiji, kao i mnoge druge teme o kojima ste mogli da pročitate u njenom dosadašnjem radu.

Šta to znači za Netokraciju? 🤔

Nova urednica i planirano proširenje tima znači da ćemo sada imati još više vremena da se posvetimo različitim temama iz domena IT-ja i digitalnog marketinga u Srbiji, zapošljavanja stručnog kadra i različitih fenomena koji oblikuju našu kulturu 2.0 – dakle svih onih tema zbog kojih ste i krenuli da nas čitate, a kojih će sada biti još više.

Mnogo više.

Za kraj, obečavam da ću se potruditi da i sam više pišem – ovoga puta iz ugla kolumniste i glasnog kritičara svih tih stvari koje nam smetaju na Internetu, a o kojima je i dalje potrebno napisati po koji redak kako se problemi ne bi gomilali “ispod tepiha”.

To je ono što meni lično nedostaje, što nedostaje Netokraciji, ali i našoj maloj digitalnoj zajednici koja je, čini se, u poslednje vreme postala preplavljena digitalnim Mesijama i LinkedIn propovednicima.

Imaš zanimljivu priču? Javi nam se već danas!

Drage kolege iz industrije, startapi i svi drugi, došlo je vreme da ažurirate vaše medijske spiskove i dodate koleginicu Milenu u vaš adresar! Ukoliko imate priču za koju smatrate da je vredna naše pažnje, javite se već danas na milena@netokracija.com.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpsko-švajcarski Strong Network podigao €5,1 investicije – širi se na Evropu i SAD

Strong Network, srpsko-švajcarski startap dobio je investiciju vrednu 5,1 miliona evra kako bi ubrzao svoje širenje na teritorije Evrope i SAD-a. Rundu investiranja predvodio je OpenOcean zajedno sa Wingman Ventures fondom.

Startapi i poslovanje

Decentralizovane autonomne organizacije (DAO) – izazovi i perspektive

Džon Lenon je u pesmi 'Power to the people' sumirao koncept slobode i omogućavanja građanima da odlučuju o političkim i društvenim prilikama. Ove ideje stare su koliko i prve teorije o uređenju društva.

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.