NBA League Pass od danas dostupan u Telenoru!

NBA League Pass od danas dostupan u Telenoru!

Uoči predstojeće NBA sezone, Telenor je u svoju ponudu digitalnih servisa od danas uvrstio i aplikaciju NBA League Pass čime je ljubiteljima najveće košarkaške lige omogućeno da gledaju utakmice na svojim pametnim uređajima.

NBA League Pass omogućava svim ljubiteljima najveće košarkaške lige da na svojim mobilnim uređajima, bilo kada i bilo gde, gledaju utakmice uživo, snimke onih koje su propustili – kao i intervjue ili dokumentarne filmove sa zvezdama američke košarke.

Korisnicima je na mesečnom nivou obezbeđeno gledanje do 8 prenosa uživo.

Izvršni direktor marketinga u Telenor Srbija, Saša Filipović, izjavio je povodom lansiranja novog digitalnog servisa:

U ponudu naših digitalnih servisa prvi put stiže ekskluzivni sportski sadržaj, koji će omogućiti potpuno drugačije iskustvo NBA lige. Uz to, prva smo telekomunikaciona kompanija na tržištu Evrope koja je ostvarila saradnju sa NBA u domenu mobilnih sadržaja i verujemo da će naši korisnici dodatno uživati u omiljenom sportu u Srbiji i novoj košarkaškoj sezoni.

NBA League Pass podržava prikazivanje sadržaja na različitim uređajima: na Smart TV-u, telefonu ili tabletu. Pored prenosa uživo odabranih utakmica sezone 2018. i 2019. godine, aplikacija donosi i više od 60 sati premium NBA materijala – utakmica svih sezona od 2014. godine do danas, pregled celih ili sažetih prethodnih utakmica, brojne statistike i post-game intervjue.

„NBA League Pass – Game Choice“ dostupan je korisnicima Telenora u okviru Total 2, 5 i 10 paketa, kao i Play i Premium paketa bez nadoknade. Svi ostali postpejd korisnici mogu da aktiviraju aplikaciju uz tarifni dodatak od 599 dinara. Iz Telenora ističu da se NBA League Pass aktivira jednostavno, putem aplikacije ili portala Moj Telenor, a korisnici dobijaju i dodatnih 10GB Interneta za korišćenje aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.