NBA League Pass od danas dostupan u Telenoru!

NBA League Pass od danas dostupan u Telenoru!

Uoči predstojeće NBA sezone, Telenor je u svoju ponudu digitalnih servisa od danas uvrstio i aplikaciju NBA League Pass čime je ljubiteljima najveće košarkaške lige omogućeno da gledaju utakmice na svojim pametnim uređajima.

NBA League Pass omogućava svim ljubiteljima najveće košarkaške lige da na svojim mobilnim uređajima, bilo kada i bilo gde, gledaju utakmice uživo, snimke onih koje su propustili – kao i intervjue ili dokumentarne filmove sa zvezdama američke košarke.

Korisnicima je na mesečnom nivou obezbeđeno gledanje do 8 prenosa uživo.

Izvršni direktor marketinga u Telenor Srbija, Saša Filipović, izjavio je povodom lansiranja novog digitalnog servisa:

U ponudu naših digitalnih servisa prvi put stiže ekskluzivni sportski sadržaj, koji će omogućiti potpuno drugačije iskustvo NBA lige. Uz to, prva smo telekomunikaciona kompanija na tržištu Evrope koja je ostvarila saradnju sa NBA u domenu mobilnih sadržaja i verujemo da će naši korisnici dodatno uživati u omiljenom sportu u Srbiji i novoj košarkaškoj sezoni.

NBA League Pass podržava prikazivanje sadržaja na različitim uređajima: na Smart TV-u, telefonu ili tabletu. Pored prenosa uživo odabranih utakmica sezone 2018. i 2019. godine, aplikacija donosi i više od 60 sati premium NBA materijala – utakmica svih sezona od 2014. godine do danas, pregled celih ili sažetih prethodnih utakmica, brojne statistike i post-game intervjue.

„NBA League Pass – Game Choice“ dostupan je korisnicima Telenora u okviru Total 2, 5 i 10 paketa, kao i Play i Premium paketa bez nadoknade. Svi ostali postpejd korisnici mogu da aktiviraju aplikaciju uz tarifni dodatak od 599 dinara. Iz Telenora ističu da se NBA League Pass aktivira jednostavno, putem aplikacije ili portala Moj Telenor, a korisnici dobijaju i dodatnih 10GB Interneta za korišćenje aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.