Nate Levin predavač #12 ICT Hub okupljanja

Kako započeti biznis uz pomoć ‘Unity’ aplikacija tema #12 ICT Hub okupljanja

U ponedeljak 16. novembra sa početkom od 18 časova, gost dvanaestog po redu ICT Hub Meetup-a u Beogradu biće Nate Levin, producent u kompaniji IMVU, inače najvećoj društvenoj mreži baziranoj na Avatarima, koju su osnovali Eric Ries (autor knjige i pokreta Lean Startup) i Will Harvey iz Silicijumske doline.

ICT-Hub-

Inače, pomenuta kompanija je od osnivanja do danas prerasla u mrežu sa preko 3 miliona aktivnih korisnika i to na mesečnom nivou. Svi koji budu bili prisutni u prostorijama beogradskog ICT Huba, saznaće od Natea na koji to način mogu otpočeti biznis koristeći Unity igre i aplikacije koje se distribuiraju na njihovoj mreži.

Pored toga, biće i nešto više reči o počecima industrije video igara i njenom povratku ka indie developerima – ključnim faktorima uspeha na tržištu, kao i o budućim prilikama za VR i njenu monetizaciju. U kompaniji IMVU, Levin je zadužen za sve mobilne aplikacije uključujući IMVU Mobile, odnosno najuspešniji proizvod koji je kompanija lansirala za svojih 11 godina rada.

Niste u mogućnosti da prisustvujete? Ne brinite, tu je YouTube

Iz organizacije napominju da svi zainteresovani koji žele da budu deo ovog događaja, svoje prisustvo mogu potvrditi putem zvaničnog sajta Meetupa. Predavanje će biti održano na engleskom jeziku, a za sve koji ne budu mogli da uživo slušaju Levina, biće obezbeđen kompletan snimak predavanja koji će biti uploadovan na YouTube kanalu ICT Huba.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?