Metro Xcel čeka vaše prijave za dalji razvoj 'pametnog' ugostiteljstva

Pokrenut startap program za dalji razvoj ‘pametnog’ ugostiteljstva – Metro Xcel čeka vaše prijave

Ovaj program ima za cilj da već formiranim startapima u ugostiteljstvu pomogne da brže napreduju, a prijave traju tokom cele godine.

Metro Xcel program nastao je na temelju akceleratorskog programa za digitalizaciju ugostiteljske industrije koju su pokrenuli METRO Accelerator za ugostiteljstvo i kompanija Teachstars. Nakon četiri godine, objašnjavaju organizatori, došlo je vreme za dalju evoluciju ovog projekta.

Sada je, objašnjavaju u saopštenju, osnovni cilj da pruže dalju podršku razvoju startapa ali, za razliku od METRO Acceleratora u čijem fokusu su bili startapi u ranoj fazi, METRO Xcel fokus se prebacuje na fazu u kojoj već postoje znanje i veštine stečene ranije obezbeđenim praksama.

Koji startapi su odgovarajući kandidati za program?

Za Xcel program mogu se prijaviti kompanije koje imaju bilo koji od sledećih ciljeva razvoja poslovanja:

  • Ulazak na tržište: kompanije komercijalizovane u jednoj zemlji sa ciljem da se prošire na novo geografsko tržište
  • Širenje iz različite industrije u ugostiteljstvo: kompanije sa komercijalizovanim proizvodima u drugoj industriji, sa željom da pređu u sektor ugostiteljstva
  • Skaliranje: Dalje prodiranje na tržište i proširenje na skali

Nema krajnjeg roka za prijavu, ali požurite

Apliciranje za učešće na programu počelo je u julu ali, budući da program traje tokom cele godine i ima kvartalnu dinamiku, nema krajnjeg roka za prijavu. To, objašnjavaju organizatori, u praksi znači da će sve prijave podnete do kraja septembra biti razmatrane za prvu programsku sesiju koja počinje u novembru. Ako, pak, aplikacija stigne posle septembra – razmatraće se za drugu sesiju programa, koja startuje u februaru 2020.

Završnica programa obuhvata prisustvo na poznatim prodajnim sajmovima poput INTER–NORGA, Sirha, Madrid Fusion i dr., a kako bi se otvorio još jedan prodajni kanal i startapi izložili što većem broju prodajnih mogućnosti, zaključuju organizatori.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

Propustili ste

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane je priča drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?