Kako je Metalac 'pokidao' Twitter?

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Kako je Metalac ‘pokidao’ Twitter?

Koja li je tajna kvalitetnog digitalnog marketinga? Odgovor na ovo pitanje smo potražili u 92. epizodi Office Talks podcasta od predstavnika brenda Metalac i kreativne agencije Pioniri Communications koji već nekoliko godina rade sjajan posao u komunikaciji sa ciljnom grupom na društvenim mrežama.

Bojan Šaptović, kreativni direktor agencije Pioniri Communications i Jelena Mijatović, direktorka Metalac digitala u okviru Metalac grupe, bili su naši gosti u studiju koje već neko vreme planiramo da ugostimo s obzirom na to da kompanija Metalac radi vrlo kvalitetan posao kada je reč o digitalnom marketingu. Dokaz za to je i njihov Twitter ali i Instagram profil.

Poslednji u nizu odličnih marketinških poteza i iniciranja komunikacije sa publikom na internetu bilo je javno poklanjanje Metalac lavora Konstrakti, srpskoj predstavnici na Evroviziji koja u svom muzičkom i scenskom performansu koristi upravo lavor. Ovaj potez je izazvao oduševljenje među svima onima koji prate Metalac na društvenim mrežama ali i šire.

O pozadini nastanka ove kreativne ideja govore nam naši sagovornici, uz osvrt na to kako je jedna tradicionalna kompanija koja traje već 63 godine uspela da izgradi respektabilnu reputaciju na online sceni, gde imaju oko 450.000 pratilaca ukupno na svim društvenim mrežama. Pored toga, Bojan i Jelena su nam govorili o tome koji su konkretni benefiti Twittera za jedan brend i šta se u tom slučaju podrazumeva pod real time marketingom.

Između ostalog, sa njima smo imali priliku da govorimo o tome na koji način izgleda odnos na relaciji klijent – agencija i da li se na tom putu nalaze određene prepreke i ako da, kako ih prevazići. Ostanite sa nama do kraja epizode kako biste saznali više o tome koje su to metrike potrebne za uspeh na društvenim mrežama jednog brenda i da li bi Metalac u doglednom periodu mogao da postane aktivan na TikTok-u – koji donosi jedan sasvim novi vid komunikacije.

Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Šta posle godine u kojoj se mehur izduvao?

Tema za ovaj, poslednji članak u godini, došla je prirodno. Svakodnevno me prati u razgovorima s kolegama, startapima, investitorima, u sadržajima koje svakodnevno čitam ili slušam.

Novost

NBS: Dodeljene prve dozvole za kripto-menjačnice u Srbiji

Narodna banka Srbije (NBS) je 16. decembra izdala dozvole dvema domaćim kripto-menjačnicama. Šta to sve podrazumeva pitali smo Aleksandra Matanovića, osnivača kompanije (menjačnice) ECD, jedne od dobitnica dozvole.

Office Talks Podcast

Događaji koji su obeležili domaći IT u 2022.

Još jedna intenzivna i turbulentna godina u lokalnoj i globalnoj IT industriji polako ostaje iza nas. U 124. epizodi Office Talks podkasta tradicionalno prelazimo najznačajnije momente iz IT ekosistema u prethodnih 365 dana.

Propustili ste

Office Talks Podcast

DevRel – Kako se grade dobri odnosi sa programerima?

Gosti 126. epizode Office Talks podkasta bili su Nenad Vitorović (Tenderly) i Lav Leon Hudak (MVP Workshop) koji su nam govorili o značaju dobrih odnosa sa programerima, ali i o kvalitetnoj zajednici i sadržaju usmerenim ka programerima, a koji sve više dolaze do izražaja.

Developer Experience

Shift Miami: Infobipova konferencija posvećena developerima stiže u Ameriku

Ovo je prvi korak ka internacionalizaciji jedne od najvećih evropskih konferencija posvećenih developerima koja se već 10 godina održava u Hrvatskoj.

Startapi i poslovanje

Degordian akvizirao Shopycode – srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Internacionalna digital-first agencija Degordian akvizirala je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

Istraživanje

Predstavljamo rezultate ankete o platama dizajnera digitalnih proizvoda i usluga u Srbiji

Prva anketa ovog tipa sprovedena je na uzorku od oko 700 učesnika. Podaci pokazuju da je 71% dizajnera ušlo na tržište u poslednjih 8 godina, dok je 57% ušlo u poslednjih 6 godina.

Društvene mreže

OnlyFans: Kako su poznate ličnosti normalizovale ‘online’ prostituciju?

U ovoj kolumni, otkrivam vam zašto 'girl power' na internetu nije izraz feminističke borbe i zašto se 'online' prodaja vlastite intime ne razlikuje od prostitucije.

Kultura 2.0

Beckoning je animirani film Save Živkovića – Epic Games i 3Lateral bili deo projekta

Kreiranje dugometražnih animiranih filmova je oduvek bilo nedostižno malim timovima kreativaca pre svega zbog produkcijskih ograničenja, ali zahvaljujući novim tehnologijama situacija se znatno promenila.