Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Sa najnovijom verzijom Messengera, Facebook najavljuje još lakšu i kvalitetniju komunikaciju na relaciji korisnici - brendovi. Nove promene sa sobom nose poboljšane chat ekstenzije za globalne stranice, ali i mogućnost upotrebe novih alata među kojima se nalaze i automatizovane poruke.

Zanimljivo je da promene na Messengeru dolaze nakon nešto manje od dve nedelje kako je Facebook objavio da će reklame postati sastavni deo ove popularne messaging platforme. Na ovaj način oglašivačima se pruža mogućnost da zakupe određeni oglasni prostor kako bi plasirali svoje proizvode i usluge, a korisnicima da na jednostavan način stupe u komunikaciju sa brendovima – u većini slučajeva oko ponude ili kupovine.

Sa namerom da dodatno unaprede kvalitet komunikacije između brendova i korisnika, iz Facebooka su se odlučili da sa novim ažuriranjem integrišu proces komunikacije prirodnim jezikom, koristeći za to posebnu tehnologiju baziranu na mašinskom učenju. Ovaj alat omogućio bi Messengeru da automatski prepoznaje značenje i informacije u samoj poruci pre nego što iste budu poslate posredstvom bota, dok bi sam sistem prepoznavao neke od osnovnih reči, ali i vreme, lokaciju broj telefona i drugo, piše Digital Trends.

Stiže i novi softver za lakše plaćanje

Pomenuti automatizovani proces omogućava da se posebna i specifična pitanja od strane korisnika na koje bot ne može da odgovori, proslede zaposlenima koji dalje mogu preuzeti konverzaciju i usmeriti potencijalnog kupca u željenom pravcu. Štaviše, ova verzija Messengera stiže i sa novim softverom koji će znatno doprineti jednostavnijem procesu plaćanja u unutar samog servisa, a koji je još u beta fazi i za sada će biti dostupan samo na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.

Ipak, tu nije kraj svim novinama. Kako bi privukli što veći broj korisnika, biznisima će na raspolaganju biti i posebna call to action funkcija koja će samo doprineti ka većoj transparentnosti u komunikaciji i kupovini, što će sa druge strane znatno pomoći korisnicima da dobiju bolji uvid o tome šta tačno da očekuju nakon što započnu konverzaciju sa određenim oglašivačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.