Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Sa najnovijom verzijom Messengera, Facebook najavljuje još lakšu i kvalitetniju komunikaciju na relaciji korisnici - brendovi. Nove promene sa sobom nose poboljšane chat ekstenzije za globalne stranice, ali i mogućnost upotrebe novih alata među kojima se nalaze i automatizovane poruke.

Zanimljivo je da promene na Messengeru dolaze nakon nešto manje od dve nedelje kako je Facebook objavio da će reklame postati sastavni deo ove popularne messaging platforme. Na ovaj način oglašivačima se pruža mogućnost da zakupe određeni oglasni prostor kako bi plasirali svoje proizvode i usluge, a korisnicima da na jednostavan način stupe u komunikaciju sa brendovima – u većini slučajeva oko ponude ili kupovine.

Sa namerom da dodatno unaprede kvalitet komunikacije između brendova i korisnika, iz Facebooka su se odlučili da sa novim ažuriranjem integrišu proces komunikacije prirodnim jezikom, koristeći za to posebnu tehnologiju baziranu na mašinskom učenju. Ovaj alat omogućio bi Messengeru da automatski prepoznaje značenje i informacije u samoj poruci pre nego što iste budu poslate posredstvom bota, dok bi sam sistem prepoznavao neke od osnovnih reči, ali i vreme, lokaciju broj telefona i drugo, piše Digital Trends.

Stiže i novi softver za lakše plaćanje

Pomenuti automatizovani proces omogućava da se posebna i specifična pitanja od strane korisnika na koje bot ne može da odgovori, proslede zaposlenima koji dalje mogu preuzeti konverzaciju i usmeriti potencijalnog kupca u željenom pravcu. Štaviše, ova verzija Messengera stiže i sa novim softverom koji će znatno doprineti jednostavnijem procesu plaćanja u unutar samog servisa, a koji je još u beta fazi i za sada će biti dostupan samo na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.

Ipak, tu nije kraj svim novinama. Kako bi privukli što veći broj korisnika, biznisima će na raspolaganju biti i posebna call to action funkcija koja će samo doprineti ka većoj transparentnosti u komunikaciji i kupovini, što će sa druge strane znatno pomoći korisnicima da dobiju bolji uvid o tome šta tačno da očekuju nakon što započnu konverzaciju sa određenim oglašivačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Propustili ste

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Startapi i poslovanje

Bugarski Eleven sa novim fondom vrednim €60 miliona želi da se vrati investiranju u srpske startape

Treći fond deset je puta veći od fonda iz 2018. godine, a u fokusu bugarskog Elevena biće kompanije iz Rumunije, Grčke, Hrvatske i Srbije.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Društvene mreže

Facebook, Instagram i Twitter planiraju da omasove NFT sadržaj – šta to znači za korisnike?

Kompanija Meta, u ovom slučaju Instagram i Facebook, planiraju da korisnicima omoguće da kreiraju, prikazuju i prodaju NFT sadržaj u okviru svojih sistema. Štaviše, i Twitter je odlučio da počne sa prikazivanjem NFT-a što nas može uvesti u jednu novu eru društvenih mreža.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Global Infrastructure and Cloud Architect?

Svoja razmišljanja za Netokraciju deli Igor Kosanović iz kompanije STADA IT Solutions (STADA GIS Serbia).

Office Talks Podcast

Od prvog gosta do globalne booking platforme

Prethodne dve godine slušali smo i čitali kako je pandemija pokosila industriju turizma. Može li se ovaj ogromni globalni sektor oporaviti brže zahvaljujući većem uplivu tehnologija? Upravo o tome razgovaramo u 78. epizodi Office Talks podcasta sa Đorđem Jevtićem iz startapa SerbianBookers.