Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Sa najnovijom verzijom Messengera, Facebook najavljuje još lakšu i kvalitetniju komunikaciju na relaciji korisnici - brendovi. Nove promene sa sobom nose poboljšane chat ekstenzije za globalne stranice, ali i mogućnost upotrebe novih alata među kojima se nalaze i automatizovane poruke.

Zanimljivo je da promene na Messengeru dolaze nakon nešto manje od dve nedelje kako je Facebook objavio da će reklame postati sastavni deo ove popularne messaging platforme. Na ovaj način oglašivačima se pruža mogućnost da zakupe određeni oglasni prostor kako bi plasirali svoje proizvode i usluge, a korisnicima da na jednostavan način stupe u komunikaciju sa brendovima – u većini slučajeva oko ponude ili kupovine.

Sa namerom da dodatno unaprede kvalitet komunikacije između brendova i korisnika, iz Facebooka su se odlučili da sa novim ažuriranjem integrišu proces komunikacije prirodnim jezikom, koristeći za to posebnu tehnologiju baziranu na mašinskom učenju. Ovaj alat omogućio bi Messengeru da automatski prepoznaje značenje i informacije u samoj poruci pre nego što iste budu poslate posredstvom bota, dok bi sam sistem prepoznavao neke od osnovnih reči, ali i vreme, lokaciju broj telefona i drugo, piše Digital Trends.

Stiže i novi softver za lakše plaćanje

Pomenuti automatizovani proces omogućava da se posebna i specifična pitanja od strane korisnika na koje bot ne može da odgovori, proslede zaposlenima koji dalje mogu preuzeti konverzaciju i usmeriti potencijalnog kupca u željenom pravcu. Štaviše, ova verzija Messengera stiže i sa novim softverom koji će znatno doprineti jednostavnijem procesu plaćanja u unutar samog servisa, a koji je još u beta fazi i za sada će biti dostupan samo na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.

Ipak, tu nije kraj svim novinama. Kako bi privukli što veći broj korisnika, biznisima će na raspolaganju biti i posebna call to action funkcija koja će samo doprineti ka većoj transparentnosti u komunikaciji i kupovini, što će sa druge strane znatno pomoći korisnicima da dobiju bolji uvid o tome šta tačno da očekuju nakon što započnu konverzaciju sa određenim oglašivačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.