Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Sa najnovijom verzijom Messengera, Facebook najavljuje još lakšu i kvalitetniju komunikaciju na relaciji korisnici - brendovi. Nove promene sa sobom nose poboljšane chat ekstenzije za globalne stranice, ali i mogućnost upotrebe novih alata među kojima se nalaze i automatizovane poruke.

Zanimljivo je da promene na Messengeru dolaze nakon nešto manje od dve nedelje kako je Facebook objavio da će reklame postati sastavni deo ove popularne messaging platforme. Na ovaj način oglašivačima se pruža mogućnost da zakupe određeni oglasni prostor kako bi plasirali svoje proizvode i usluge, a korisnicima da na jednostavan način stupe u komunikaciju sa brendovima – u većini slučajeva oko ponude ili kupovine.

Sa namerom da dodatno unaprede kvalitet komunikacije između brendova i korisnika, iz Facebooka su se odlučili da sa novim ažuriranjem integrišu proces komunikacije prirodnim jezikom, koristeći za to posebnu tehnologiju baziranu na mašinskom učenju. Ovaj alat omogućio bi Messengeru da automatski prepoznaje značenje i informacije u samoj poruci pre nego što iste budu poslate posredstvom bota, dok bi sam sistem prepoznavao neke od osnovnih reči, ali i vreme, lokaciju broj telefona i drugo, piše Digital Trends.

Stiže i novi softver za lakše plaćanje

Pomenuti automatizovani proces omogućava da se posebna i specifična pitanja od strane korisnika na koje bot ne može da odgovori, proslede zaposlenima koji dalje mogu preuzeti konverzaciju i usmeriti potencijalnog kupca u željenom pravcu. Štaviše, ova verzija Messengera stiže i sa novim softverom koji će znatno doprineti jednostavnijem procesu plaćanja u unutar samog servisa, a koji je još u beta fazi i za sada će biti dostupan samo na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.

Ipak, tu nije kraj svim novinama. Kako bi privukli što veći broj korisnika, biznisima će na raspolaganju biti i posebna call to action funkcija koja će samo doprineti ka većoj transparentnosti u komunikaciji i kupovini, što će sa druge strane znatno pomoći korisnicima da dobiju bolji uvid o tome šta tačno da očekuju nakon što započnu konverzaciju sa određenim oglašivačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?