Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Lakše komuniciranje sa brendovima sada i na Messengeru

Sa najnovijom verzijom Messengera, Facebook najavljuje još lakšu i kvalitetniju komunikaciju na relaciji korisnici - brendovi. Nove promene sa sobom nose poboljšane chat ekstenzije za globalne stranice, ali i mogućnost upotrebe novih alata među kojima se nalaze i automatizovane poruke.

Zanimljivo je da promene na Messengeru dolaze nakon nešto manje od dve nedelje kako je Facebook objavio da će reklame postati sastavni deo ove popularne messaging platforme. Na ovaj način oglašivačima se pruža mogućnost da zakupe određeni oglasni prostor kako bi plasirali svoje proizvode i usluge, a korisnicima da na jednostavan način stupe u komunikaciju sa brendovima – u većini slučajeva oko ponude ili kupovine.

Sa namerom da dodatno unaprede kvalitet komunikacije između brendova i korisnika, iz Facebooka su se odlučili da sa novim ažuriranjem integrišu proces komunikacije prirodnim jezikom, koristeći za to posebnu tehnologiju baziranu na mašinskom učenju. Ovaj alat omogućio bi Messengeru da automatski prepoznaje značenje i informacije u samoj poruci pre nego što iste budu poslate posredstvom bota, dok bi sam sistem prepoznavao neke od osnovnih reči, ali i vreme, lokaciju broj telefona i drugo, piše Digital Trends.

Stiže i novi softver za lakše plaćanje

Pomenuti automatizovani proces omogućava da se posebna i specifična pitanja od strane korisnika na koje bot ne može da odgovori, proslede zaposlenima koji dalje mogu preuzeti konverzaciju i usmeriti potencijalnog kupca u željenom pravcu. Štaviše, ova verzija Messengera stiže i sa novim softverom koji će znatno doprineti jednostavnijem procesu plaćanja u unutar samog servisa, a koji je još u beta fazi i za sada će biti dostupan samo na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.

Ipak, tu nije kraj svim novinama. Kako bi privukli što veći broj korisnika, biznisima će na raspolaganju biti i posebna call to action funkcija koja će samo doprineti ka većoj transparentnosti u komunikaciji i kupovini, što će sa druge strane znatno pomoći korisnicima da dobiju bolji uvid o tome šta tačno da očekuju nakon što započnu konverzaciju sa određenim oglašivačima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Kultura 2.0

Naš digitalni imunitet je narušen. Ko je kriv za to i kako ga izlečiti?

U okviru ovogodišnjeg Foruma Kreativna Evropa 2019, Desk Kreativna Evropa Srbija u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja organizovao je panel diskusiju na temu 'Kritičko mišljenje i digitalni imunitet' koja je juče održana u Nordeus Habu.