Kraj jedne ere: Reklame postaju sastavni deo Messengera

Kraj jedne ere: Reklame postaju sastavni deo Messengera

Messenger bez reklama? Za Australiju i Tajland već daleka prošlost, a isti scenario očekuje i ostatak korisnika ove aplikacije širom sveta. Facebook je najavio da će do kraja meseca određeni procenat korisnika na početnoj strani ove aplikacije moći da vidi oglase, a tokom narednih meseci taj broj će postepeno povećavati.


Kompanije širom sveta od sada će moći svoj biznis da promovišu među 1,2 milijarde korisnika Messengera. Njihovi oglasi biće postavljeni između razgovora na početnoj strani, a korisnicima će biti dostupna opcija Click To Messenger putem koje će moći da započnu razgovor sa željenom kompanijom koja se promoviše.

Način upotrebe ovog novog vida promocije iz ugla kompanija je vrlo jednostavan: svaki put kada zainteresovani korisnik klikne na oglas kompanije za koju je zainteresovan, njemu ili njoj otvara se novi razgovor, na koji se korisnik može vratiti bilo kada. Ovaj direktan način komunikacije sa korisnicima omogućava kompaniji da lakše zakazuje sastanke, odgovara na pitanja i informiše klijente o svojim proizvodima i uslugama.

Facebook Newsroom
News Feed je odavno preplavnjen, stoga je Facebook odlučio da otpočne sa oglašavanjem na Messenger aplikaciji koju koristi više od 1,2 milijarde korisnika.

Iz Facebooka savetuju da je poželjno da korisnike čeka pozdravna poruka od kompanije kada otvore novi razgovor, kao i da im se predoči kada mogu očekivati odgovor. Još jedan savet oglašivačima je da svojim mušterijama mogu ponuditi popust ukoliko se na ovaj način interesuju za proizvod ili usluge.

Iz Facebooka su u junu stigla još dva noviteta: Discover Tab koji je dostupan u SAD, a putem kojeg se korisnici Messengera povezuju sa željenim kompanijama (a kompanije tim korisnicima mogu slati promo materijal) i razni filteri i emotikoni za Messenger video razgovore.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.