Usluga ‘Cash to Go’ umesto bankomata: Mastercard i Mercator-S omogućili korisnicima podizanje novca na kasi

Usluga ‘Cash to Go’ umesto bankomata: Mastercard i Mercator-S omogućili korisnicima podizanje novca na kasi

Na više od 330 prodajnih lokacija IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, korisnici Mastercard debitnih platnih kartica biće u prilici da na kasi podignu do 5.000 dinara sa svog tekućeg računa - zahvaljujući novoj usluzi 'Cash to Go'.

Kroz svoju novu uslugu kompanija Mercator-S nastavlja sa daljom digitalizacijom usluga i svojim potrošačima nudi novo iskustvo u standardnom procesu svakodnevne kupovine. Korisnici pomenutih Mastercard debitnih kartica od sada imaju mogućnost da podignu keš u iznosu do 5.000 dinara na kasi, u okviru jedne transakcije, čime štede vreme u potrazi za bankomatima.

Podizanje novca na kasama uz pomoć usluge Cash to Go moguće je obaviti u bilo kom IDEA, Roda ili Mercator objektu, u periodu od 8 do 21 čas, a sve što je potrebno da korisnik uradi je da prilikom kupovine u bilo kom iznosu prodavcu na kasi napomene da ima nameru da podigne određeni iznos gotovine sa tekućeg računa, i da onda ukupan iznos plati Mastercard debitnom platnom karticom. Ono što je bitno napomenuti, zbog bezbednosti, je da unos PIN-a predstavlja preduslov za realizaciju transakcije.

Kompanija Mastercard, partner ovog projekta, posebno je zadovoljna ovom saradnjom jer će sada veliki broj njenih korisnika koji se nalazi u manjim mestima širom Srbije, gde ne postoje bankomati, imati mogućnost da “bankomat” pronađe u pomenutim prodavnicama. Za podizanje gotovine prilikom plaćanja platnim debitnim Mastercard karticama Mercator-S ne naplaćuje naknadu svojim kupcima.

Komentarišući saradnju sa kompanijom Mercator-S u vezi kreiranja i realizacije usluge Cash to Go, Jelena Ristić, direktorka Mastercarda za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine je izjavila sledeće:

Uveli smo uslugu podizanja gotovine prilikom plaćanja karticama na naše tržište jer verujemo da je ona važan element finansijske edukacije i objašnjavanja višestrukih prednosti koje elektronska, a pre svega kartična plaćanja danas imaju.

Dok sa jedne strane ova usluga korisnicima daje dodatnu vrednost jer mogu dve radnje da obave u jednom potezu i time uštede vreme, sa druge strane ona trgovcima donosi priliku da privuku nove korisnike, povećaju sigurnost i smanje operativne troškove rukovanja gotovinom. Mastercard nastavlja da ulaže u tržište bezgotovinskih plaćanja u Srbiji i da ga dodatno prilagođava realnim potrebama svih građana naše zemlje.

Korisnicima su danas potrebna napredna iskustva kupovine u marketima

Kako bismo više saznali o tome na koji način su iz kompanije Mercator-S odlučili da pokrenu jednu ovakv uslugu i ponude je tržištu, razgovarali samo sa Tatjanom Lukić, direktorkom za odnose sa finansijskim institucijama u pomenutoj kompaniji. Kako nam je ona otkrila, inicijativa za pokretanje Cash to Go usluge je započela pre dve godine, a benefiti su višestruki i ogledaju se kako u komforu koji nudi kupovina u prodavnicama, tako i u uštedama i vremena i novca, pogotovo sada u situaciji pandemije i svih mera prevencije od iste.

Tatjana dodaje da je primarna ideja bila da se kupcima pruži što više mogućnosti, kao i mnoštvo opcija prilikom kupovine u prodavnicama koje potpadaju pod brend Mercator-S. “Ovo je samo jedna od brojnih usluga na kojima smo u proteklom periodu vredno radili, a sve imaju isti cilj – bolje iskustvo kupovine”, objašnjava Lukić i dodaje:

Naša kompanija je generator najsavremenijih trendova i rešenja u domenu usluga kupcima. Shodno usmerenju na digitalne kanale kupovine i plaćanja, prvi smo uveli samoposlužne Tik-Tak (SCO) kase i Sken za tren. Kada je u pitanju digitalizacija plaćanja zajedno sa Narodnom bankom Srbije i Bankom Poštanskom štedionicom razvili smo plaćanje putem IPS QR koda i bili prvi trgovac u Srbiji kod koga je ovim putem omogućena kupovina robe u našim prodavnicama. Pored toga, radimo na razvoju Internet trgovine – pored IDEA Online prodavnice, razvili smo uslugu Poruči&Pokupi i prvi ponudili uslugu brze dostave, u saradnji sa Glovom.

S obzirom na to da je čitava usluga Cash to Go realizovana sa kompanijom Mastercard, zanimalo nas je na koji način je izgledala uzajamna saradnja u vezi kreiranja pomenutog projekta. Tatjana kaže da saradnja sa Mastercardom za čitav tim iza Mercator-S brenda predstavlja potvrdu kredibiliteta i kontinuirane podrške razvoju savremenih digitalnih kanala usluga kao i partnerstvo kroz koje je inkorporirano iskustvo najvećih retailera u svetu koji su razvili ovakvu i slične usluge.

Govoreći o tome da li bi vremenom mogao da se povećava limit za podizanje novca na kasama, naša sagovornica dodaje da kao i kod svake usluge postoji period stabilizacije u kome se efekti implementacije usluge validiraju iz raznih aspekata, a kod ove je samo jedan od njih limit za podizanje novca.   

Širenjem prodajnih mesta ovog trgovinskog lanca Cash to Go usluga postajaće dostupnija

Kao i za svaki veliki projekat razvijan za vreme pandemije korona virusa, tim koji je radio na realizaciji Cash to Go usluge imao je izazove koje je uspešno prevazilazio u čitavom procesu. Upravo tome nam je Tatjana i govorila:

Pandemija je sve nas, na globalnom nivou, podsetila da više vodimo računa jedni o drugima i unela faktor brige za ljudsko zdravlje i opšte dobro u sve pore funkcionisanja sistema. Izazove smo premošćavali voljom da benefite naše inovacije na najbolji mogući način ponudimo našim kupcima a naši zaposleni su bili glavna poluga u sprovođenju ove namere i ključan faktor dobrog razumevanja suštine i efekata i benefita ove usluge.

Za sam kraj, Lukić nam je otkrila da je Cash to Go usluga zvanično dostupna još od 17. marta tekuće godine, kao i da je za prvu nedelju korišćenja zabeleženo pozitivno iskustvo korisnika. Više detalja o upotrebi usluge, njenim efektima ali i reakcijama korisnika biće dostupno nakon inicijalnog monitoringa. Uz to, bitno je napomenuti da kako se budu otvarale nove prodavnice brendova IDEA, Roda i Mercator hipermarketa, tako će i sama usluga biti šire rasprostranjena i dostupnija.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Wonder Dynamics Nikole Todorovića otvara studio u Novom Sadu – podrška stigla i od Stivena Spilberga!

U savetodavnom odboru ovog startapa nalaze se poznati američki investitori, vodeći stručnjaci za razvoj veštačke inteligencije i neka od najvećih imena svetske kinematografije među kojima su Stiven Spilberg i Džo Ruso. Sa Nikolom Todorovićem, koji je jedan od osnivača, razgovaramo o njegovom odlasku u SAD, građenju karijere u Holivudu i pokretanju startapa sa glumcem Tajem Šeridanom, zvezdom filma Ready Player One.

Novost

Nebojša Radović je novi direktor za akviziciju korisnika u kompaniji Zynga koja stoji iza igre FarmVille

Američka kompanija Zynga, pored čuvene mobile igre FarmVille, stoji iza velikog broja svetski popularnih igara koje igraju milioni igrača širom sveta. Njen novi direktor za akviziciju korisnika je Nebojša Radović.

Novost

Kompanija Quantox Technology organizuje novi humanitarni CS:GO turnir – početni fond 1.000.000 dinara

Od 3. do 4. aprila kompanija Quantox Technology organizovaće drugi po redu humanitarni turnir u popularnoj video igri CS:GO. Cilj je da se prikupe novčana sredstva za sve one koji se bore sa zdravstvenim poteškoćama.

Propustili ste

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi softverski inženjer?

Jelena Lazić iz kompanije Centili deli svoja razmišljanja.

Office Talks Podcast

Planovi Playrixa za studio u Srbiji

Gost redakcije Netokracije u novog epizodi Office Talks podcasta bio je Mirko Topalski, CEO game dev kompanije PlayrixRS. Sa njim nakon prošlogodišnjeg intervjua po drugi put detaljno razgovaramo o poslovanju u industriji razvoja igara u Srbiji nakon akvizicije Eipixa od strane ruskog giganta Playrixa.

Startapi i poslovanje

Listty kao ‘Instagram za muziku’ otkriva nam šta naši prijatelji slušaju i zašto je muzika bolja kada se deli sa drugima

Ako čujete dobru pesmu verovatno želite da je podelite sa svojim prijateljima. Startap iz Srbije sa servisom Listty omogućava upravo to i nastoji da objedini najbolje od poznatih muzičkih servisa u okviru jedne aplikacije.

Startapi i poslovanje

Otvoren poziv za startape iz Srbije za ViennaUP konferenciju, prijavite se već sada

Grad Beč nekoliko godina unazad organizuje niz događaja za startape koji su se kroz različita izdanja pretvorili u jedan od najvećih inovacijskih festivala u regionu - Vienna UP. Ove godine počinje 27. aprila i trajaće do 12. maja.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Startapi i poslovanje

€1.000.000 privredi Srbije iz SAD kroz projekat Tesla Nation

Ovaj projekat nastoji da razvije privredne veze Srbije i sveta uz pomoć dijaspore i kompanija koje su se udružile da ga podrže, a cilj mu je da promoviše Srbiju u inostranstvu kao zemlju inovatora i izuzetnih IT profesionalaca.