Usluga ‘Cash to Go’ umesto bankomata: Mastercard i Mercator-S omogućili korisnicima podizanje novca na kasi

Usluga ‘Cash to Go’ umesto bankomata: Mastercard i Mercator-S omogućili korisnicima podizanje novca na kasi

Na više od 330 prodajnih lokacija IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, korisnici Mastercard debitnih platnih kartica biće u prilici da na kasi podignu do 5.000 dinara sa svog tekućeg računa - zahvaljujući novoj usluzi 'Cash to Go'.

Kroz svoju novu uslugu kompanija Mercator-S nastavlja sa daljom digitalizacijom usluga i svojim potrošačima nudi novo iskustvo u standardnom procesu svakodnevne kupovine. Korisnici pomenutih Mastercard debitnih kartica od sada imaju mogućnost da podignu keš u iznosu do 5.000 dinara na kasi, u okviru jedne transakcije, čime štede vreme u potrazi za bankomatima.

Podizanje novca na kasama uz pomoć usluge Cash to Go moguće je obaviti u bilo kom IDEA, Roda ili Mercator objektu, u periodu od 8 do 21 čas, a sve što je potrebno da korisnik uradi je da prilikom kupovine u bilo kom iznosu prodavcu na kasi napomene da ima nameru da podigne određeni iznos gotovine sa tekućeg računa, i da onda ukupan iznos plati Mastercard debitnom platnom karticom. Ono što je bitno napomenuti, zbog bezbednosti, je da unos PIN-a predstavlja preduslov za realizaciju transakcije.

Kompanija Mastercard, partner ovog projekta, posebno je zadovoljna ovom saradnjom jer će sada veliki broj njenih korisnika koji se nalazi u manjim mestima širom Srbije, gde ne postoje bankomati, imati mogućnost da “bankomat” pronađe u pomenutim prodavnicama. Za podizanje gotovine prilikom plaćanja platnim debitnim Mastercard karticama Mercator-S ne naplaćuje naknadu svojim kupcima.

Komentarišući saradnju sa kompanijom Mercator-S u vezi kreiranja i realizacije usluge Cash to Go, Jelena Ristić, direktorka Mastercarda za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine je izjavila sledeće:

Uveli smo uslugu podizanja gotovine prilikom plaćanja karticama na naše tržište jer verujemo da je ona važan element finansijske edukacije i objašnjavanja višestrukih prednosti koje elektronska, a pre svega kartična plaćanja danas imaju.

Dok sa jedne strane ova usluga korisnicima daje dodatnu vrednost jer mogu dve radnje da obave u jednom potezu i time uštede vreme, sa druge strane ona trgovcima donosi priliku da privuku nove korisnike, povećaju sigurnost i smanje operativne troškove rukovanja gotovinom. Mastercard nastavlja da ulaže u tržište bezgotovinskih plaćanja u Srbiji i da ga dodatno prilagođava realnim potrebama svih građana naše zemlje.

Korisnicima su danas potrebna napredna iskustva kupovine u marketima

Kako bismo više saznali o tome na koji način su iz kompanije Mercator-S odlučili da pokrenu jednu ovakv uslugu i ponude je tržištu, razgovarali samo sa Tatjanom Lukić, direktorkom za odnose sa finansijskim institucijama u pomenutoj kompaniji. Kako nam je ona otkrila, inicijativa za pokretanje Cash to Go usluge je započela pre dve godine, a benefiti su višestruki i ogledaju se kako u komforu koji nudi kupovina u prodavnicama, tako i u uštedama i vremena i novca, pogotovo sada u situaciji pandemije i svih mera prevencije od iste.

Tatjana dodaje da je primarna ideja bila da se kupcima pruži što više mogućnosti, kao i mnoštvo opcija prilikom kupovine u prodavnicama koje potpadaju pod brend Mercator-S. “Ovo je samo jedna od brojnih usluga na kojima smo u proteklom periodu vredno radili, a sve imaju isti cilj – bolje iskustvo kupovine”, objašnjava Lukić i dodaje:

Naša kompanija je generator najsavremenijih trendova i rešenja u domenu usluga kupcima. Shodno usmerenju na digitalne kanale kupovine i plaćanja, prvi smo uveli samoposlužne Tik-Tak (SCO) kase i Sken za tren. Kada je u pitanju digitalizacija plaćanja zajedno sa Narodnom bankom Srbije i Bankom Poštanskom štedionicom razvili smo plaćanje putem IPS QR koda i bili prvi trgovac u Srbiji kod koga je ovim putem omogućena kupovina robe u našim prodavnicama. Pored toga, radimo na razvoju Internet trgovine – pored IDEA Online prodavnice, razvili smo uslugu Poruči&Pokupi i prvi ponudili uslugu brze dostave, u saradnji sa Glovom.

S obzirom na to da je čitava usluga Cash to Go realizovana sa kompanijom Mastercard, zanimalo nas je na koji način je izgledala uzajamna saradnja u vezi kreiranja pomenutog projekta. Tatjana kaže da saradnja sa Mastercardom za čitav tim iza Mercator-S brenda predstavlja potvrdu kredibiliteta i kontinuirane podrške razvoju savremenih digitalnih kanala usluga kao i partnerstvo kroz koje je inkorporirano iskustvo najvećih retailera u svetu koji su razvili ovakvu i slične usluge.

Govoreći o tome da li bi vremenom mogao da se povećava limit za podizanje novca na kasama, naša sagovornica dodaje da kao i kod svake usluge postoji period stabilizacije u kome se efekti implementacije usluge validiraju iz raznih aspekata, a kod ove je samo jedan od njih limit za podizanje novca.   

Širenjem prodajnih mesta ovog trgovinskog lanca Cash to Go usluga postajaće dostupnija

Kao i za svaki veliki projekat razvijan za vreme pandemije korona virusa, tim koji je radio na realizaciji Cash to Go usluge imao je izazove koje je uspešno prevazilazio u čitavom procesu. Upravo tome nam je Tatjana i govorila:

Pandemija je sve nas, na globalnom nivou, podsetila da više vodimo računa jedni o drugima i unela faktor brige za ljudsko zdravlje i opšte dobro u sve pore funkcionisanja sistema. Izazove smo premošćavali voljom da benefite naše inovacije na najbolji mogući način ponudimo našim kupcima a naši zaposleni su bili glavna poluga u sprovođenju ove namere i ključan faktor dobrog razumevanja suštine i efekata i benefita ove usluge.

Za sam kraj, Lukić nam je otkrila da je Cash to Go usluga zvanično dostupna još od 17. marta tekuće godine, kao i da je za prvu nedelju korišćenja zabeleženo pozitivno iskustvo korisnika. Više detalja o upotrebi usluge, njenim efektima ali i reakcijama korisnika biće dostupno nakon inicijalnog monitoringa. Uz to, bitno je napomenuti da kako se budu otvarale nove prodavnice brendova IDEA, Roda i Mercator hipermarketa, tako će i sama usluga biti šire rasprostranjena i dostupnija.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Srpski HTEC Group podigao $140 miliona za dalje širenje kompanije

Srpska IT kompanija koja radi na razvoju softverskih rešenja HTEC Group, a koja ima sedište u SAD-u, saopštila je da je obezbedila 140 miliona dolara od investicione kompanije Brighton Park Capital u ugovoru o vlasničkom kapitalu kako bi ubrzala svoju globalnu ekspanziju.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako voditi korisničku podršku ako se vaš tim sastoji od samo nekoliko ljudi?

Iako ste mali tim, veoma je bitno obratiti pažnju na 'feedback' koji vam daju korisnici i postarati se da ste zaista tu za njih. Zato je segment korisničke podrške ponekada presudan.

Tehnologija

Srpski HTEC Group podigao $140 miliona za dalje širenje kompanije

Srpska IT kompanija koja radi na razvoju softverskih rešenja HTEC Group, a koja ima sedište u SAD-u, saopštila je da je obezbedila 140 miliona dolara od investicione kompanije Brighton Park Capital u ugovoru o vlasničkom kapitalu kako bi ubrzala svoju globalnu ekspanziju.

Intervju

Symphony organizuje interne tehničke zajednice za razmenu znanja – a uskoro i eksternu konferenciju ‘TechNote’

Ova kompanija je za svoje zaposlene organizovala tehničke zajednice čiji je cilj podela znanja i iskustva među članovima tima (QA, DevOps i Front-End community), a to je preraslo i u eksternu konferenciju 'TechNote' koja startuje od marta.

Tehnologija

Šta je to ‘bear market’ i kako se povezuje sa drastičnim padom kriptovaluta?

U prethodnim danima Bitcoin je doživeo nagli pad vrednosti, spustivši se na ispod 35.000 dolara. Štaviše, kompletno 'crypto' tržište je u padu, smanjujući vrednost gotovo svih kriptovaluta. Šta je uzrok ovom problemu i koji uticaj u svemu tome ima termin 'bear market'?

Office Talks Podcast

Prvi superklasteri u Srbiji i osvrt na Web3

Sa Aleksandrom Popović i Pavlom Batutom razgovarali smo o tome kako se zainteresovani startapi, predstavnici akademske zajednice i privrede mogu ujediniti u prve srpske superklastere.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.