Iz advertajzinga u produkt kompanije - nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Iz advertajzinga u produkt kompanije – nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Sezona jesenjih transfera zvanično je otvorena. Sa Markom Novakovićem i Goranom Mirkovićem razgovaramo o novim pozicijama i prelasku u IT industriju.

Ukoliko je i vaš LinkedIn preplavljen notifikacijama, verovatno ste primetili da sa krajem sezone godišnjih odmora kreću i prelasci iz agencije u agenciju, ali i iz agencija u IT sektor. Posle Ronalda u Juventusu, Goran Mirković (ex. Four Dots) prešao je u novosadski Content Insights gde radi na poziciji Senior Content Marketing Specialist, dok je Marko Novaković (ex. New Moment) prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics).

Nakon investicije širenje marketinških aktivnosti

Novo pojačanje za Content Insights dolazi svega nekoliko meseci nakon novih 2 miliona evra investicije za novosadsku kompaniju. Na pitanje Netokracije čime će se baviti na novom poslu, Mirković kaže da u Content Insights dolazi kako bi osmislio i implementirao celokupnu strategiju koja se tiče sadržaja. Njegov zadatak biće da, u saradnji sa timom iz marketinga, na najbolji mogući način iskomunicira suštinu proizvoda iza kojeg stoji ova kompanija, misiju i vrednosti CI brenda – kao i ljudi koji stoje iza njega.

“Prelazak u Content Insights nije bila laka odluka za mene”, ističe Goran, dodajući da je bio emotivno vezan za svoje prethodno radno mesto:

Vlasnici agencije Four Dots su moji prijatelji, oduvek smo se super slagali, i privatno i poslovno. Imao sam lepu poziciju, radio sam u in-house timu na našim alatima, tako da ne mogu reći da sam se tu borio sa problemima koji tipično muče mnoge agencijaše. Posle višenedeljnog pregovaranja i razgovora sa jednim od osnivača Content Insights-a, odlučio sam se da ipak pređem u CI jer sam se više prepoznao u misiji kompanije i osetio da postoji ogroman potencijal da se upustim u nove izazove i znatno napredujem na karijernom planu.

Content Insights tim

Mirković ne skriva i lične afinitete prema proizvodu, dodajući da kompanija ima za cilj da napravi revoluciju u načinu na koji svet napreduje i interpretira sadržaj, imajući pritom u vidu novinarske redakcije kao ciljnu grupu i njihovu potrebu da realno izmere performanse svojih tekstova:

Napredna analitika ovog alata je plod dugog istraživanja sa jedne strane – medija, a sa druge strane – načina na koji delimo svoju pažnju u modernom dobu. Kao neko ko već godinama živi od pravljenja content strategija i pisanja raznih tekstova, ovaj cilj je nešto sa čim mogu lično da se povežem.

Da li sa novom pozicijom dolazi i novi, veći, profesionalni izazov? Goran kaže da je Content Insights jedna od kojih kompanija koja ima za cilj da zapravo promeni svet – “to je u isto vreme inspirativno i zastrašujuće”, aludirajući na želju osnivača da uvedu transparentnost u industriju koja i dalje funkcioniše na zastarelim modelima vrednosti. “Ljudi se i dalje vode pregledima stranica, iako ta metrika zapravo ne govori ništa o vrednosti i uspešnosti nekog objavljenog teksta”, naglašava Mirković, zaključujući:

Za razliku od prethodne industrije koja se bazirala na radu sa klijentima i standardnim KPI-jevima, Content Insights zahteva holistički pristup poslu i načinu na koji doživljavamo uspeh. Glavna ideja je da naš CPI (Content Performance Indicator) postane vodeća metrika na Internetu kad je merenje vrednosti sadržaja u pitanju. Stoga, ulog je ogroman, a izazov još veći.

Jednom kreativac, zauvek kreativac

Marko Novaković ime je koje se uglavnom vezuje za domaću marketinšku scenu. Sa pozicije Senior Copywriter-a u agenciji New Moment , Novaković je prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics). Kako otkriva u razgovoru za Netokraciju, to znači da je kreativac sa jedne strane i video producent sa druge, pri čemu će mu glavni zadatak na novoj poziciji biti da zajedno sa ostalim članovima tima radi na video projektima – od koncepta, do realizacije.

Srpski FishingBooker za kratko vreme postao je vodeća svetska platforma za rezervaciju ribarskih tura.

Na pitanje šta ga je privuklo da pređe u kompaniju koja se bavi razvojem sopstvenog proizvoda i koja posluje u booking industriji, Marko ističe da je u trenutku kada je odlučio da izađe iz advertajzinga i da se više posveti video produkciji, FishingBooker otvorio poziciju Creative Specialist koja se završeno poklapa sa onim što je tražio – “da se i dalje bavim kreativom, ali sa mnogo većim akcentom i fokusom na video”. On dodaje:

Pored toga i niz drugih faktora je presudio da pređem iz agencije u jednu tehnološku kompaniju. Pre svega, drugačiji model poslovanja i organizacije koji omogućava veće profesionalne izazove, manje stresno radno okruženje, bolji uslovi i još mnoštvo drugih stvari koje čine pozitivnu promenu u odnosu na agencijsku svakodnevicu.

Za kraj, Novaković otkriva da nova pozicija za njega svakako predstavlja profesionalni izazov, pre svega zbog rada u kompaniji koja se razvija munjevitom brzinom i čiji posao eksponencijalno raste. “Za razliku od dinamičnog i donekle haotičnog #agencylife-a, veoma je lepo posvetiti se jednom brendu i kreativno raditi na njegovom razvoju u kontinuitetu”, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

3Lateral predao urbanistički projekat za novosadski kampus – useljenje 2024. godine

Epic Games i 3Lateral zvanično su objavili više detalja o narednim koracima vezanim za planiranje i izgradnju svog budućeg kampusa u Novom Sadu.

Startapi i poslovanje

Da li Srbija inovira i zašto je važna naša pozicija na listi Globalnog indeksa inovativnosti?

Na poziciji Globalnog indeksa inovativnosti Srbija je pala sa 53. na 54. poziciju. Analiziramo gde smo bili lošiji, a gde bolji na skali inovacija.

E-commerce

eCommerce bezbednost: 5 saveta za bezbedniju internet trgovinu

Svakog oktobra održava se Evropski mesec sajber bezbednosti. Sa porastom internet trgovine u svetu, ali i u Srbiji, zapitali smo se kako povećati bezbednost domaćih internet prodavnica i šta to mali i veliki trgovci mogu da urade kako bi zaštitili svoje kupce. Korisne savete potražite u nastavku ovog vodiča.

Propustili ste

Mobilno

Koji su to najbolji telefoni na tržištu u cenovnom rangu od €250 do preko €750

Tržište mobilnih telefona nikada pre nije bilo ovako raznoliko. Korisnici danas na raspolaganju imaju ogroman broj modela različitih klasa i cenovnih kategorija, da se slobodno može reći kako je mogućnost izbora pametnih telefona najveća - od kada oni postoje.

Startapi i poslovanje

Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta – a od skoro je dostupan i na Balkanu

Kompanija Freshworks od prošle godine posluje i na regionalnom tržištu, a sa direktorom za Balkan razgovaramo o njihovim proizvodima - pogotovu o alatu Freshdesk.

Office Talks Podcast

Šta su to superklasteri i kako nastaju? (gost Kosta Andrić)

Može li se u naredne četiri godine izgraditi prvi srpski superklaster i kako pomoću ovog modela unaprediti tehnološke kapacitete domaće privrede? Otkrivamo u prvoj epizodi Office Talks specijala.

Startapi i poslovanje

Rekordan broj investicija i akvizicija obeležili su domaći ekosistem u 2021. godini

Analiziramo koji su to događaji obeležili startap zajednicu u proteklih 365 dana.

Startapi i poslovanje

Opseg plate prva je stvar koju programeri traže u oglasu za posao

Da, oglasi za posao u IT industriji imaju mane - čak i ako ih i HR-ovi i kompanijski menadžeri pišu i proveravaju po nekoliko puta. Najčešće ne sadrže dovoljno informacija o poziciji, opseg plate uglavnom izostaje, ali su zato marketinški detalji u prvom planu.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Stručna podrška i do 15.000 CHF za lokalni razvoj i globalni rast inovativnih ideja

Naučno-tehnološki park Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak, novi poziv za Raising Starts, prvi pre-seed program koji startapima u najranijim fazama razvoja donosi stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.