Iz advertajzinga u produkt kompanije - nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Iz advertajzinga u produkt kompanije – nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Sezona jesenjih transfera zvanično je otvorena. Sa Markom Novakovićem i Goranom Mirkovićem razgovaramo o novim pozicijama i prelasku u IT industriju.

Ukoliko je i vaš LinkedIn preplavljen notifikacijama, verovatno ste primetili da sa krajem sezone godišnjih odmora kreću i prelasci iz agencije u agenciju, ali i iz agencija u IT sektor. Posle Ronalda u Juventusu, Goran Mirković (ex. Four Dots) prešao je u novosadski Content Insights gde radi na poziciji Senior Content Marketing Specialist, dok je Marko Novaković (ex. New Moment) prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics).

Nakon investicije širenje marketinških aktivnosti

Novo pojačanje za Content Insights dolazi svega nekoliko meseci nakon novih 2 miliona evra investicije za novosadsku kompaniju. Na pitanje Netokracije čime će se baviti na novom poslu, Mirković kaže da u Content Insights dolazi kako bi osmislio i implementirao celokupnu strategiju koja se tiče sadržaja. Njegov zadatak biće da, u saradnji sa timom iz marketinga, na najbolji mogući način iskomunicira suštinu proizvoda iza kojeg stoji ova kompanija, misiju i vrednosti CI brenda – kao i ljudi koji stoje iza njega.

„Prelazak u Content Insights nije bila laka odluka za mene“, ističe Goran, dodajući da je bio emotivno vezan za svoje prethodno radno mesto:

Vlasnici agencije Four Dots su moji prijatelji, oduvek smo se super slagali, i privatno i poslovno. Imao sam lepu poziciju, radio sam u in-house timu na našim alatima, tako da ne mogu reći da sam se tu borio sa problemima koji tipično muče mnoge agencijaše. Posle višenedeljnog pregovaranja i razgovora sa jednim od osnivača Content Insights-a, odlučio sam se da ipak pređem u CI jer sam se više prepoznao u misiji kompanije i osetio da postoji ogroman potencijal da se upustim u nove izazove i znatno napredujem na karijernom planu.

Content Insights tim

Mirković ne skriva i lične afinitete prema proizvodu, dodajući da kompanija ima za cilj da napravi revoluciju u načinu na koji svet napreduje i interpretira sadržaj, imajući pritom u vidu novinarske redakcije kao ciljnu grupu i njihovu potrebu da realno izmere performanse svojih tekstova:

Napredna analitika ovog alata je plod dugog istraživanja sa jedne strane – medija, a sa druge strane – načina na koji delimo svoju pažnju u modernom dobu. Kao neko ko već godinama živi od pravljenja content strategija i pisanja raznih tekstova, ovaj cilj je nešto sa čim mogu lično da se povežem.

Da li sa novom pozicijom dolazi i novi, veći, profesionalni izazov? Goran kaže da je Content Insights jedna od kojih kompanija koja ima za cilj da zapravo promeni svet – „to je u isto vreme inspirativno i zastrašujuće“, aludirajući na želju osnivača da uvedu transparentnost u industriju koja i dalje funkcioniše na zastarelim modelima vrednosti. „Ljudi se i dalje vode pregledima stranica, iako ta metrika zapravo ne govori ništa o vrednosti i uspešnosti nekog objavljenog teksta“, naglašava Mirković, zaključujući:

Za razliku od prethodne industrije koja se bazirala na radu sa klijentima i standardnim KPI-jevima, Content Insights zahteva holistički pristup poslu i načinu na koji doživljavamo uspeh. Glavna ideja je da naš CPI (Content Performance Indicator) postane vodeća metrika na Internetu kad je merenje vrednosti sadržaja u pitanju. Stoga, ulog je ogroman, a izazov još veći.

Jednom kreativac, zauvek kreativac

Marko Novaković ime je koje se uglavnom vezuje za domaću marketinšku scenu. Sa pozicije Senior Copywriter-a u agenciji New Moment , Novaković je prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics). Kako otkriva u razgovoru za Netokraciju, to znači da je kreativac sa jedne strane i video producent sa druge, pri čemu će mu glavni zadatak na novoj poziciji biti da zajedno sa ostalim članovima tima radi na video projektima – od koncepta, do realizacije.

Srpski FishingBooker za kratko vreme postao je vodeća svetska platforma za rezervaciju ribarskih tura.

Na pitanje šta ga je privuklo da pređe u kompaniju koja se bavi razvojem sopstvenog proizvoda i koja posluje u booking industriji, Marko ističe da je u trenutku kada je odlučio da izađe iz advertajzinga i da se više posveti video produkciji, FishingBooker otvorio poziciju Creative Specialist koja se završeno poklapa sa onim što je tražio – „da se i dalje bavim kreativom, ali sa mnogo većim akcentom i fokusom na video“. On dodaje:

Pored toga i niz drugih faktora je presudio da pređem iz agencije u jednu tehnološku kompaniju. Pre svega, drugačiji model poslovanja i organizacije koji omogućava veće profesionalne izazove, manje stresno radno okruženje, bolji uslovi i još mnoštvo drugih stvari koje čine pozitivnu promenu u odnosu na agencijsku svakodnevicu.

Za kraj, Novaković otkriva da nova pozicija za njega svakako predstavlja profesionalni izazov, pre svega zbog rada u kompaniji koja se razvija munjevitom brzinom i čiji posao eksponencijalno raste. „Za razliku od dinamičnog i donekle haotičnog #agencylife-a, veoma je lepo posvetiti se jednom brendu i kreativno raditi na njegovom razvoju u kontinuitetu“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.