Iz advertajzinga u produkt kompanije - nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Iz advertajzinga u produkt kompanije – nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Sezona jesenjih transfera zvanično je otvorena. Sa Markom Novakovićem i Goranom Mirkovićem razgovaramo o novim pozicijama i prelasku u IT industriju.

Ukoliko je i vaš LinkedIn preplavljen notifikacijama, verovatno ste primetili da sa krajem sezone godišnjih odmora kreću i prelasci iz agencije u agenciju, ali i iz agencija u IT sektor. Posle Ronalda u Juventusu, Goran Mirković (ex. Four Dots) prešao je u novosadski Content Insights gde radi na poziciji Senior Content Marketing Specialist, dok je Marko Novaković (ex. New Moment) prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics).

Nakon investicije širenje marketinških aktivnosti

Novo pojačanje za Content Insights dolazi svega nekoliko meseci nakon novih 2 miliona evra investicije za novosadsku kompaniju. Na pitanje Netokracije čime će se baviti na novom poslu, Mirković kaže da u Content Insights dolazi kako bi osmislio i implementirao celokupnu strategiju koja se tiče sadržaja. Njegov zadatak biće da, u saradnji sa timom iz marketinga, na najbolji mogući način iskomunicira suštinu proizvoda iza kojeg stoji ova kompanija, misiju i vrednosti CI brenda – kao i ljudi koji stoje iza njega.

„Prelazak u Content Insights nije bila laka odluka za mene“, ističe Goran, dodajući da je bio emotivno vezan za svoje prethodno radno mesto:

Vlasnici agencije Four Dots su moji prijatelji, oduvek smo se super slagali, i privatno i poslovno. Imao sam lepu poziciju, radio sam u in-house timu na našim alatima, tako da ne mogu reći da sam se tu borio sa problemima koji tipično muče mnoge agencijaše. Posle višenedeljnog pregovaranja i razgovora sa jednim od osnivača Content Insights-a, odlučio sam se da ipak pređem u CI jer sam se više prepoznao u misiji kompanije i osetio da postoji ogroman potencijal da se upustim u nove izazove i znatno napredujem na karijernom planu.

Content Insights tim

Mirković ne skriva i lične afinitete prema proizvodu, dodajući da kompanija ima za cilj da napravi revoluciju u načinu na koji svet napreduje i interpretira sadržaj, imajući pritom u vidu novinarske redakcije kao ciljnu grupu i njihovu potrebu da realno izmere performanse svojih tekstova:

Napredna analitika ovog alata je plod dugog istraživanja sa jedne strane – medija, a sa druge strane – načina na koji delimo svoju pažnju u modernom dobu. Kao neko ko već godinama živi od pravljenja content strategija i pisanja raznih tekstova, ovaj cilj je nešto sa čim mogu lično da se povežem.

Da li sa novom pozicijom dolazi i novi, veći, profesionalni izazov? Goran kaže da je Content Insights jedna od kojih kompanija koja ima za cilj da zapravo promeni svet – „to je u isto vreme inspirativno i zastrašujuće“, aludirajući na želju osnivača da uvedu transparentnost u industriju koja i dalje funkcioniše na zastarelim modelima vrednosti. „Ljudi se i dalje vode pregledima stranica, iako ta metrika zapravo ne govori ništa o vrednosti i uspešnosti nekog objavljenog teksta“, naglašava Mirković, zaključujući:

Za razliku od prethodne industrije koja se bazirala na radu sa klijentima i standardnim KPI-jevima, Content Insights zahteva holistički pristup poslu i načinu na koji doživljavamo uspeh. Glavna ideja je da naš CPI (Content Performance Indicator) postane vodeća metrika na Internetu kad je merenje vrednosti sadržaja u pitanju. Stoga, ulog je ogroman, a izazov još veći.

Jednom kreativac, zauvek kreativac

Marko Novaković ime je koje se uglavnom vezuje za domaću marketinšku scenu. Sa pozicije Senior Copywriter-a u agenciji New Moment , Novaković je prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics). Kako otkriva u razgovoru za Netokraciju, to znači da je kreativac sa jedne strane i video producent sa druge, pri čemu će mu glavni zadatak na novoj poziciji biti da zajedno sa ostalim članovima tima radi na video projektima – od koncepta, do realizacije.

Srpski FishingBooker za kratko vreme postao je vodeća svetska platforma za rezervaciju ribarskih tura.

Na pitanje šta ga je privuklo da pređe u kompaniju koja se bavi razvojem sopstvenog proizvoda i koja posluje u booking industriji, Marko ističe da je u trenutku kada je odlučio da izađe iz advertajzinga i da se više posveti video produkciji, FishingBooker otvorio poziciju Creative Specialist koja se završeno poklapa sa onim što je tražio – „da se i dalje bavim kreativom, ali sa mnogo većim akcentom i fokusom na video“. On dodaje:

Pored toga i niz drugih faktora je presudio da pređem iz agencije u jednu tehnološku kompaniju. Pre svega, drugačiji model poslovanja i organizacije koji omogućava veće profesionalne izazove, manje stresno radno okruženje, bolji uslovi i još mnoštvo drugih stvari koje čine pozitivnu promenu u odnosu na agencijsku svakodnevicu.

Za kraj, Novaković otkriva da nova pozicija za njega svakako predstavlja profesionalni izazov, pre svega zbog rada u kompaniji koja se razvija munjevitom brzinom i čiji posao eksponencijalno raste. „Za razliku od dinamičnog i donekle haotičnog #agencylife-a, veoma je lepo posvetiti se jednom brendu i kreativno raditi na njegovom razvoju u kontinuitetu“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Gaming

Kako objaviti video igru ili aplikaciju na Google Play i AppStore – korak po korak

Imate ideju za video igru na pametnim telefonima, razradili ste biznis plan, krenuli u razvoj, došli do finalne verzije i sledeći korak je plasiranje proizvoda na AppStore i Google Play. U nastavku vam objašnjavamo kako da prevaziđete poslednji izazov i uspešno lansirate svoju igru ili aplikaciju u 'svet'.

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.

Internet marketing

Kako je PornHub najprljavijim pornićem napravio najčistiju marketinšku kampanju ove godine

Marketari, sledeći put kada se budete žalili na svog klijenta setite se da ima i onih čiji se naziv ili (ne daj bože) delatnost ne mogu promovisati putem društvenih mreža, klasičnih medija i drugih platformi. Pa ipak, oni pronađu način da uzbude javnost. Naravno, pričamo o sajtu PornHub.

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Startapi i poslovanje

Google bi mogao da akvizira Nutanix – šta to znači za Srbiju?

Poslednjih dana u svetskim medijima kruže glasine kako bi kompanija Alphabet koja stoji iza Google-a mogla akvizirati Nutanix kao deo strategije za dalje unapređenje svoje 'cloud' platforme. Da li će se to odraziti na srpski ogranak ove kompanije?

Mobilno

Da li je Apple i dalje inovativan ili mi to samo ne vidimo?

Teatar nazvan po jednom od najvećih tehnoloških genija pre dva dana bio je svedok još jednog Apple događaja - verovatno i najdosadnijeg do sada.

Tehnologija

Gežeti sa platforme Aliexpress koji vam mogu olakšati život, a pristupačni su svima

Škola je počela, od povratka u amfiteatre fakulteta ima još tri nedelje, te je ovo prava prilika da vam predstavimo vodič sa nekoliko pristupačnih Aliexpress gedžeta sa koji vam mogu olakšati svakodnevicu.