Iz advertajzinga u produkt kompanije - nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Iz advertajzinga u produkt kompanije – nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Sezona jesenjih transfera zvanično je otvorena. Sa Markom Novakovićem i Goranom Mirkovićem razgovaramo o novim pozicijama i prelasku u IT industriju.

Ukoliko je i vaš LinkedIn preplavljen notifikacijama, verovatno ste primetili da sa krajem sezone godišnjih odmora kreću i prelasci iz agencije u agenciju, ali i iz agencija u IT sektor. Posle Ronalda u Juventusu, Goran Mirković (ex. Four Dots) prešao je u novosadski Content Insights gde radi na poziciji Senior Content Marketing Specialist, dok je Marko Novaković (ex. New Moment) prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics).

Nakon investicije širenje marketinških aktivnosti

Novo pojačanje za Content Insights dolazi svega nekoliko meseci nakon novih 2 miliona evra investicije za novosadsku kompaniju. Na pitanje Netokracije čime će se baviti na novom poslu, Mirković kaže da u Content Insights dolazi kako bi osmislio i implementirao celokupnu strategiju koja se tiče sadržaja. Njegov zadatak biće da, u saradnji sa timom iz marketinga, na najbolji mogući način iskomunicira suštinu proizvoda iza kojeg stoji ova kompanija, misiju i vrednosti CI brenda – kao i ljudi koji stoje iza njega.

„Prelazak u Content Insights nije bila laka odluka za mene“, ističe Goran, dodajući da je bio emotivno vezan za svoje prethodno radno mesto:

Vlasnici agencije Four Dots su moji prijatelji, oduvek smo se super slagali, i privatno i poslovno. Imao sam lepu poziciju, radio sam u in-house timu na našim alatima, tako da ne mogu reći da sam se tu borio sa problemima koji tipično muče mnoge agencijaše. Posle višenedeljnog pregovaranja i razgovora sa jednim od osnivača Content Insights-a, odlučio sam se da ipak pređem u CI jer sam se više prepoznao u misiji kompanije i osetio da postoji ogroman potencijal da se upustim u nove izazove i znatno napredujem na karijernom planu.

Content Insights tim

Mirković ne skriva i lične afinitete prema proizvodu, dodajući da kompanija ima za cilj da napravi revoluciju u načinu na koji svet napreduje i interpretira sadržaj, imajući pritom u vidu novinarske redakcije kao ciljnu grupu i njihovu potrebu da realno izmere performanse svojih tekstova:

Napredna analitika ovog alata je plod dugog istraživanja sa jedne strane – medija, a sa druge strane – načina na koji delimo svoju pažnju u modernom dobu. Kao neko ko već godinama živi od pravljenja content strategija i pisanja raznih tekstova, ovaj cilj je nešto sa čim mogu lično da se povežem.

Da li sa novom pozicijom dolazi i novi, veći, profesionalni izazov? Goran kaže da je Content Insights jedna od kojih kompanija koja ima za cilj da zapravo promeni svet – „to je u isto vreme inspirativno i zastrašujuće“, aludirajući na želju osnivača da uvedu transparentnost u industriju koja i dalje funkcioniše na zastarelim modelima vrednosti. „Ljudi se i dalje vode pregledima stranica, iako ta metrika zapravo ne govori ništa o vrednosti i uspešnosti nekog objavljenog teksta“, naglašava Mirković, zaključujući:

Za razliku od prethodne industrije koja se bazirala na radu sa klijentima i standardnim KPI-jevima, Content Insights zahteva holistički pristup poslu i načinu na koji doživljavamo uspeh. Glavna ideja je da naš CPI (Content Performance Indicator) postane vodeća metrika na Internetu kad je merenje vrednosti sadržaja u pitanju. Stoga, ulog je ogroman, a izazov još veći.

Jednom kreativac, zauvek kreativac

Marko Novaković ime je koje se uglavnom vezuje za domaću marketinšku scenu. Sa pozicije Senior Copywriter-a u agenciji New Moment , Novaković je prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics). Kako otkriva u razgovoru za Netokraciju, to znači da je kreativac sa jedne strane i video producent sa druge, pri čemu će mu glavni zadatak na novoj poziciji biti da zajedno sa ostalim članovima tima radi na video projektima – od koncepta, do realizacije.

Srpski FishingBooker za kratko vreme postao je vodeća svetska platforma za rezervaciju ribarskih tura.

Na pitanje šta ga je privuklo da pređe u kompaniju koja se bavi razvojem sopstvenog proizvoda i koja posluje u booking industriji, Marko ističe da je u trenutku kada je odlučio da izađe iz advertajzinga i da se više posveti video produkciji, FishingBooker otvorio poziciju Creative Specialist koja se završeno poklapa sa onim što je tražio – „da se i dalje bavim kreativom, ali sa mnogo većim akcentom i fokusom na video“. On dodaje:

Pored toga i niz drugih faktora je presudio da pređem iz agencije u jednu tehnološku kompaniju. Pre svega, drugačiji model poslovanja i organizacije koji omogućava veće profesionalne izazove, manje stresno radno okruženje, bolji uslovi i još mnoštvo drugih stvari koje čine pozitivnu promenu u odnosu na agencijsku svakodnevicu.

Za kraj, Novaković otkriva da nova pozicija za njega svakako predstavlja profesionalni izazov, pre svega zbog rada u kompaniji koja se razvija munjevitom brzinom i čiji posao eksponencijalno raste. „Za razliku od dinamičnog i donekle haotičnog #agencylife-a, veoma je lepo posvetiti se jednom brendu i kreativno raditi na njegovom razvoju u kontinuitetu“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.