Iz advertajzinga u produkt kompanije – nova pojačanja za FishingBooker i Content Insights

Sezona jesenjih transfera zvanično je otvorena. Sa Markom Novakovićem i Goranom Mirkovićem razgovaramo o novim pozicijama i prelasku u IT industriju.

Ukoliko je i vaš LinkedIn preplavljen notifikacijama, verovatno ste primetili da sa krajem sezone godišnjih odmora kreću i prelasci iz agencije u agenciju, ali i iz agencija u IT sektor. Posle Ronalda u Juventusu, Goran Mirković (ex. Four Dots) prešao je u novosadski Content Insights gde radi na poziciji Senior Content Marketing Specialist, dok je Marko Novaković (ex. New Moment) prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics).

Nakon investicije širenje marketinških aktivnosti

Novo pojačanje za Content Insights dolazi svega nekoliko meseci nakon novih 2 miliona evra investicije za novosadsku kompaniju. Na pitanje Netokracije čime će se baviti na novom poslu, Mirković kaže da u Content Insights dolazi kako bi osmislio i implementirao celokupnu strategiju koja se tiče sadržaja. Njegov zadatak biće da, u saradnji sa timom iz marketinga, na najbolji mogući način iskomunicira suštinu proizvoda iza kojeg stoji ova kompanija, misiju i vrednosti CI brenda – kao i ljudi koji stoje iza njega.

„Prelazak u Content Insights nije bila laka odluka za mene“, ističe Goran, dodajući da je bio emotivno vezan za svoje prethodno radno mesto:

Vlasnici agencije Four Dots su moji prijatelji, oduvek smo se super slagali, i privatno i poslovno. Imao sam lepu poziciju, radio sam u in-house timu na našim alatima, tako da ne mogu reći da sam se tu borio sa problemima koji tipično muče mnoge agencijaše. Posle višenedeljnog pregovaranja i razgovora sa jednim od osnivača Content Insights-a, odlučio sam se da ipak pređem u CI jer sam se više prepoznao u misiji kompanije i osetio da postoji ogroman potencijal da se upustim u nove izazove i znatno napredujem na karijernom planu.

Content Insights tim

Mirković ne skriva i lične afinitete prema proizvodu, dodajući da kompanija ima za cilj da napravi revoluciju u načinu na koji svet napreduje i interpretira sadržaj, imajući pritom u vidu novinarske redakcije kao ciljnu grupu i njihovu potrebu da realno izmere performanse svojih tekstova:

Napredna analitika ovog alata je plod dugog istraživanja sa jedne strane – medija, a sa druge strane – načina na koji delimo svoju pažnju u modernom dobu. Kao neko ko već godinama živi od pravljenja content strategija i pisanja raznih tekstova, ovaj cilj je nešto sa čim mogu lično da se povežem.

Da li sa novom pozicijom dolazi i novi, veći, profesionalni izazov? Goran kaže da je Content Insights jedna od kojih kompanija koja ima za cilj da zapravo promeni svet – „to je u isto vreme inspirativno i zastrašujuće“, aludirajući na želju osnivača da uvedu transparentnost u industriju koja i dalje funkcioniše na zastarelim modelima vrednosti. „Ljudi se i dalje vode pregledima stranica, iako ta metrika zapravo ne govori ništa o vrednosti i uspešnosti nekog objavljenog teksta“, naglašava Mirković, zaključujući:

Za razliku od prethodne industrije koja se bazirala na radu sa klijentima i standardnim KPI-jevima, Content Insights zahteva holistički pristup poslu i načinu na koji doživljavamo uspeh. Glavna ideja je da naš CPI (Content Performance Indicator) postane vodeća metrika na Internetu kad je merenje vrednosti sadržaja u pitanju. Stoga, ulog je ogroman, a izazov još veći.

Jednom kreativac, zauvek kreativac

Marko Novaković ime je koje se uglavnom vezuje za domaću marketinšku scenu. Sa pozicije Senior Copywriter-a u agenciji New Moment , Novaković je prešao u FishingBooker na poziciju Creative Specialist (Video & Motion Graphics). Kako otkriva u razgovoru za Netokraciju, to znači da je kreativac sa jedne strane i video producent sa druge, pri čemu će mu glavni zadatak na novoj poziciji biti da zajedno sa ostalim članovima tima radi na video projektima – od koncepta, do realizacije.

Srpski FishingBooker za kratko vreme postao je vodeća svetska platforma za rezervaciju ribarskih tura.

Na pitanje šta ga je privuklo da pređe u kompaniju koja se bavi razvojem sopstvenog proizvoda i koja posluje u booking industriji, Marko ističe da je u trenutku kada je odlučio da izađe iz advertajzinga i da se više posveti video produkciji, FishingBooker otvorio poziciju Creative Specialist koja se završeno poklapa sa onim što je tražio – „da se i dalje bavim kreativom, ali sa mnogo većim akcentom i fokusom na video“. On dodaje:

Pored toga i niz drugih faktora je presudio da pređem iz agencije u jednu tehnološku kompaniju. Pre svega, drugačiji model poslovanja i organizacije koji omogućava veće profesionalne izazove, manje stresno radno okruženje, bolji uslovi i još mnoštvo drugih stvari koje čine pozitivnu promenu u odnosu na agencijsku svakodnevicu.

Za kraj, Novaković otkriva da nova pozicija za njega svakako predstavlja profesionalni izazov, pre svega zbog rada u kompaniji koja se razvija munjevitom brzinom i čiji posao eksponencijalno raste. „Za razliku od dinamičnog i donekle haotičnog #agencylife-a, veoma je lepo posvetiti se jednom brendu i kreativno raditi na njegovom razvoju u kontinuitetu“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.