Novih 2 miliona evra investicije za novosadski Content Insights

Novih 2 miliona evra investicije za novosadski Content Insights od SC Ventures, NEVEQ i North Base Media

Novosadska kompanija nastavlja da kreira jedinstvena rešenja za uredničke timove u svetu.

Kako saznajemo u razgovoru sa Dejanom Nikolićem, osnivačem ove kompanije, Content Insights trenutno broji 34 zaposlenih u kancelarijama u Novom Sadu, Sofiji i Bostonu. Tim ima opsežno temeljno znanje o industriji i zapošljava neke od najvećih talenata u tech i data industriji, ali i novinarstvu i uredništvu.

Povodom investicije, Nikolić se oglasio:

Očekujemo da će uložena sredstva pomoći u povećanju prodaje i poboljšanju marketinga, naročito u prodoru na američko tržište gde očekujemo najveći bum krajem godine. Iskustvo SC Ventures partnera i njihova poznanstva će imati isti cilj i oduševljeni smo što možemo da radimo sa tako posvećenim partnerima. Content Insights je poznat po tome što investitora bira ne samo na osnovi investicije nego i onoga kako mogu doprineti našoj kompaniji. Do sada su naši investitori bili bivši urednici Wall Street Journala i The Washington Posta kao i COO Reuters-Thompsona.

Managing Partner u fondu SC Ventures, Jan Kobler rekao je da je čitav tim uzbuđen zbog saradnje i ulaganja u dalji rast Content Insightsa. Pema njegovm rečima, ovaj tim je uspeo da stvori uspešnu kompaniju i jedinstven tehnološki vrhunski proizvod – za koji se veruje da će uvesti revoluciju u procesu merenja i nadgledanja sadržaja.

Startap je još u 2016. godini predstavio svoj Content Performance Indikator (CPI) algoritam.

Nova investicija prati rast

Podsećanja radi, Content Insights nastao je kao odgovor na potrebe i izazove content marketing i izdavačke struke i nudi analizu kvaliteta i efikasnosti sadržaja. Danas uredništva iz celog sveta koriste rešenja ove novosadske kompanije, a neki od klijenata su Ringier Axel Springer, Süddeutsche Zeitung, Diario Noticias, Clarin, South China Morning Post, Daily Mail Group, De Persgroep i drugi.

Inicijalna verzija servisa lansirana je u junu 2016. godine kada je tim podigao milion evra investicije od fondova NEVEQ Capital i Eleven, dok kompanija cilja tržište koje će do 2019. godine dostići vrednost od 319 milijardi dolara. Samo prethodne godine, Content Insights dobio je nagradu za inovaciju godine u uredništvu od FIPP Innovation World Report.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Novost

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Sponzorisano

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.