Novih 2 miliona evra investicije za novosadski Content Insights

Novih 2 miliona evra investicije za novosadski Content Insights od SC Ventures, NEVEQ i North Base Media

Novosadska kompanija nastavlja da kreira jedinstvena rešenja za uredničke timove u svetu.

Kako saznajemo u razgovoru sa Dejanom Nikolićem, osnivačem ove kompanije, Content Insights trenutno broji 34 zaposlenih u kancelarijama u Novom Sadu, Sofiji i Bostonu. Tim ima opsežno temeljno znanje o industriji i zapošljava neke od najvećih talenata u tech i data industriji, ali i novinarstvu i uredništvu.

Povodom investicije, Nikolić se oglasio:

Očekujemo da će uložena sredstva pomoći u povećanju prodaje i poboljšanju marketinga, naročito u prodoru na američko tržište gde očekujemo najveći bum krajem godine. Iskustvo SC Ventures partnera i njihova poznanstva će imati isti cilj i oduševljeni smo što možemo da radimo sa tako posvećenim partnerima. Content Insights je poznat po tome što investitora bira ne samo na osnovi investicije nego i onoga kako mogu doprineti našoj kompaniji. Do sada su naši investitori bili bivši urednici Wall Street Journala i The Washington Posta kao i COO Reuters-Thompsona.

Managing Partner u fondu SC Ventures, Jan Kobler rekao je da je čitav tim uzbuđen zbog saradnje i ulaganja u dalji rast Content Insightsa. Pema njegovm rečima, ovaj tim je uspeo da stvori uspešnu kompaniju i jedinstven tehnološki vrhunski proizvod – za koji se veruje da će uvesti revoluciju u procesu merenja i nadgledanja sadržaja.

Startap je još u 2016. godini predstavio svoj Content Performance Indikator (CPI) algoritam.

Nova investicija prati rast

Podsećanja radi, Content Insights nastao je kao odgovor na potrebe i izazove content marketing i izdavačke struke i nudi analizu kvaliteta i efikasnosti sadržaja. Danas uredništva iz celog sveta koriste rešenja ove novosadske kompanije, a neki od klijenata su Ringier Axel Springer, Süddeutsche Zeitung, Diario Noticias, Clarin, South China Morning Post, Daily Mail Group, De Persgroep i drugi.

Inicijalna verzija servisa lansirana je u junu 2016. godine kada je tim podigao milion evra investicije od fondova NEVEQ Capital i Eleven, dok kompanija cilja tržište koje će do 2019. godine dostići vrednost od 319 milijardi dolara. Samo prethodne godine, Content Insights dobio je nagradu za inovaciju godine u uredništvu od FIPP Innovation World Report.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.