
Logout Days početkom septembra okuplja IT zajednicu – Mokrin House centar edukativnih dešavanja
Kompanija ProductDock najavljuje svoj novi događaj pod nazivom Logout Days koji će se održati od 3. do 4. septembra. Ovaj event zamišljen je da okupi ljude iz IT zajednice u vikendu punom zabave, interaktivnih radionica, upoznavanja, opuštajućih aktivnosti i 'wellbeing' saveta.
Iz pomenute kompanije koja organizuje ovaj događaj veruju da će Logout Days biti mesto koje inspiriše i gde se otkrivaju nove informacije. Otuda je ovo okupljanje napravljeno kako bi se povezali Product owneri, Product menadžeri, Developeri i UX/UI dizajneri iz industrije razvoja digitalnih proizvoda. Ideja je da se napravi okruženje u kojem će ljudi iz zajednice moći da inspirišu jedni druge i da istraže mnoštvo tema koje će im omogućiti da ostvare dublju konekciju.
Glavna tema događaja je razvoj digitalnih proizvoda, tema koja je većini vrlo bliska. Štaviše, biće organizovane tri radionice u vezi sa ovom temom koje su interaktivne i otvorene, kako bi svi imali priliku da podele svoje mišljenje i iskustvo, bez monotonih predavanja.
Product teme o kojima će biti više reči na događaju su “Proces validacije” ideje koju će predstaviti Nemanja Vasiljević, zatim “Simulacija dizajn sprinta” sa Milicom Živkov, a tu je i sesija gde će se podeliti iskustva u razvoju digitalnih proizvoda uz moderatora Bruna Raljića.

Vreme između glavnih sesija posvećeno je drugim temama koje se ne tiču kodiranja ali su bitne za svakodnevni život, tako da u pauzama od product sesija, prisutni mogu rezervisati petnaestominutne konsultacije i dobiti personalizovane savete.
Svima koji budu prisustvovali događaju biće na raspolaganju Anja Radoičić Vučićević koja će odgovarati na pitanja u vezi psihološke sigurnosti, dok će Karolina Herbut savetovati sve prisutne o finansijskom planiranju. Takođe, možete popričati i sa Josipom Bošnjakovićem ukoliko želite da radite na vašim soft skills veštinama.
Šta sve očekivati od Logout Days događaja?
Koncept Logout Days-a se spremao dugo, a onda su se iz kompanije ProductDock odlučili da je vreme da ga predstave javnosti. Na ovaj način, oni žele da urade nešto novo i da eksperimentišu, posebno zato što je pandemija donela kompletno povlačenje svakog aspekta poslovnog života u digitalni svet.
Rezultat toga je, pored drugih stvari, da su se sve konferencije preselile u online okruženje i da sada imamo veliki broj korisnog materijala dostupnog u svakom času, kao što su online kursevi, podcast epizode, YouTube videi i razni blogovi.
Umesto klasične konferencije, ideja iz Logout Days-a jeste da se napravi nešto što će omogućiti ljudima da izraze svoje mišljenje i opažanja kao i da podele svoju priču. Upravo zato, ovaj događaj je manjeg obima, kako bi svi imali priliku da komuniciraju sa svima i uče jedni od drugih.
Zato su i sesije predviđene da budu više aktivne radionice nego predavanja, dok se u isto vreme nastoji da se suze teme, kako bi ljudi koji izraze želju da dođu mogli da stvore jasna očekivanja o svakoj sesiji.

Naime, iz pomenute kompanije žele da se fokusiraju i na ostale aspekte svakodnevnog života i stave u centar pažnje određene veštine i tehnike koje bi mogle da značajno poboljšaju kvalitet rada ali i života. Još jedan od cilja događaja jeste da se napravi prostor gde je moguće osvrnuti se na teme kao što su ove:
- Da li se osećate srećno na svom poslu?
- Da li se osećate zadovoljno svojim životom?
- Vaš talenat vam je doneo trenutni posao. Da li imate veštine koje su vam potrebne da ga zadržite?
- Koji je vaš plan za penziju?
Iz organizacije se nadaju da će uspeti da doprinesu svima koji dođu na event, kako bi se svi vratili na posao u ponedeljak puni energije, inspirisani i nadahnuti. Ovogodišnji Logout Days je potpuno besplatan za sve učesnike. Više informacija dostupno je na zvaničnom sajtu događaja, a prijave za učešće možete popuniti putem ovog linka.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!