ICT Hub Meetup: Upoznajte srpski LeanPay

ICT Hub Meetup: Upoznajte srpski LeanPay

Dvadeset i deveto izdanje ICT Hub okupljanja održaće se 25. aprila s početkom od 18 časova u prostorijama kompanije Microsoft u Novom Beogradu. Prisutni će imati priliku da se upoznaju sa radom regionalnog startapa LeanPay, kao i o tome na koji način 'fintech' kompanije menjaju bankarstvo iz korena.

leanpay

Fintech iliti finansijske tehnologije – za korisnike kreiraju potpuno drugačije iskustvo, pre svega uvođenjem novih digitalnih usluga koje na kvalitetniji i precizniji način obavljaju različite finansijske ili trgovinske procese. U kontekstu boljeg shvatanja fintech proizvoda, predstojeće okupljanje u organizaciji ICT Hub-a ima za cilj predstavljanje srpskog startapa LeanPay koji omogućava potpuno drugačije iskustvo kupovine na rate.

Gosti 29. ICT Hub okupljanja biće osnivači LeanPay-a – Miša Živić, Dušan Nešovski i Jovan Miličić iz LeanPay-a. Oni će publiku upoznati sa njihovim servisom i trendovima u fintech sektoru, kao kako funkcioniše LeanPay (uz demo proizvoda), ali i koji su dalji planovi za ravoj ove kompanije koja trenutno posluje širom regiona.

Prijave otvorene

Sam događaj je podeljen na dva dela, te je na početku zakazan polučasovni networking, nakon čega počinju predavanja koja traju do 20 časova. Iz organizacije napominju da je broj mesta je ograničen na 30 učesnika, te svi koji žele da prisustvuju ovom događaju, potrebno je da se prethodno prijave putem zvanične Meetup stranice, gde mogu pronaći više informacija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.