Jesenji Ladies of New Business u Beogradu: Kako pokrenuti svoju digitalnu karijeru?

Kako pokrenuti svoju digitalnu karijeru?

29. novembra u ICT Hub-u Netokracija organizuje jesenje izdanje Ladies of New Business konferencije koja će se baviti digitalnom karijerom i veštinama potrebnim za rad u digitalnoj ekononomiji. Kao i uvek, upoznaćemo se sa pričama uspešnih preduzetnica koje su zahvaljujući Internetu razvile svoj biznis, čuti šta je to što IT poslodavci danas traže od zaposlenih, ali i najaviti novu generaciju programa mentorstva!

Šta je to što poslodavci danas traže od svojih zaposlenih i kako razviti i unapediti svoje digitalne veštine? Nakon martovskog izdanja Ladies of New Business konferencije, zadovoljstvo nam je da najavimo i jesenji događaj posvećen devojkama i ženama u digitalnim i kreativnim industrijama koji će se održati u 29. novembra beogradskom ICT Hub-u (Kralja Milana 2) s početkom od 18:00 časova.

Zašto jesenji Ladies? 🍂

Vođeni velikim interesovanjem za prolećno izdanje koje je okupilo preko 160 devojaka i žena – studentkinja, preduzetnica i mama, odlučili smo kako je pravo vreme da proširimo Ladies of New Business i uvedemo još jedan događaj koji će nakon godišnjih odmora i letnje pauze nastaviti sa programom edukativnih i inspirativnih razgovora sa uspešnim preduzetnicama.

Ovog puta govorićemo o različitim aspektima digitalne karijere: kako se predstaviti poslodavcu i ostati konkurentan u poslovima digitalne ekonomije, koje su to digitalne veštine koje poslodavci danas traže od svojih zaposlenih, ali i koje su prepreke na putu karijere u digitalnoj i kreativnim industrijama sa kojima se žene danas susreću.

U okviru jesenjeg izdanja Ladies of New Business konferencije, učesnice i učesnici (da, i momci su poželjni) imaće priliku da čuju Sanju Milosavljević (Moje Gnezdo), Stefana Saloma (Infostud), Maju Lazarević (Market Republic), Veru Stojanović (Levi9) i predstavnika kompanije Vip mobile koji će svoje iskustvo podeliti sa publikom. Kako raspolažemo sa svega 130 mesta, savetujemo ti da požuriš i na vreme osiguraš svoju prijavu. 🙂

Prijave za jesenji Ladies su zatvorene. Prati Netokraciju za događaje u 2018. godini!

Mentorski program 2.0

Iako smo Ladies of New Business mentorski program pokrenuli tek ovog marta, vođeni sjajnim rezultatima odlučili smo da program otvorimo za još 20 devojaka koje će sa mentorima i mentorkama raditi na razvoju svojih veština – na polju marketinga, komunikacija, dizajna, programiranja, preduzetništva i prodaje. 

Nova generacija Ladies of New Business mentorskog programa startuje u januaru i trajaće do marta (do prolećnog izdanja konferencije). Program je otvoren za sve žene i devojke (bez obzira na godine) koje žele da rade na usavršavanju sebe i svojih veština – neophodnih za rad u digitalnoj ekonomiji, kao i u rastućoj IT industriji.

Edukativna predavanja i 1-na-1 rad

Za vreme trajanja mentorskog programa, Netokracija će svakog meseca organizovati i specijalna okupljanja tj. edukativna predavanja tokom kojih će mentorisane devojke moći da čuju kako da pozicioniraju i brendiraju sebe na Internetu te društvenim mrežama, ali i kako da što efikasnije predstave svoje usluge novim klijentima. Prijave za program mentorstva kreću od 4. decembra, a više reči o njemu biće upravo na konferenciji – stoga ukoliko do sada nisi potvrdila svoje prisustvo, to možeš uraditi putem formulara koji se nalazi iznad! 🙂

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.