‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.

Korona virus je u potpunosti obuzeo regionalni medijski prostor – pokazuje analiza koju smo uradili u saradnji sa servisom Mediatoolkit. Od početka krize koja je došla i u naš region, izbrojali smo preko 750.000 spominjanja u lokalnom Internet prostoru raznih reči vezanih za ovu globalnu temu.

Sa druge strane, statistika pokazuje i da je, pored laičkog, izrazito popularan i zvaničan naziv ovog virusa COVID-19, koji se na online prostoru javlja oko 150.000 puta u pomenutom vremenskom razdoblju.

Sledeći grafikon pokazuje jednu zanimljivost: da i jednom i drugom terminu (korona i COVID-19), iako u drugačijim obimima, istovremeno pada i raste broj spominjanja na Internetu.

Pomenuti pojmovi su u najvećoj meri spominjani na web portalima, ali je poprilično veliki broj pretraživanja pomenutih reči i na društvenim mežama Twitter i Facebook. Ovo se najviše  može povezati sa stalnim ažuriranjem situacije vezane za ovaj virus, zbog čega se na portalima faktički svaki minut objavljuje novi članak o korona virusu.

Ukoliko statistiku gledamo sa lokalnog stanovišta, Srbija je u većoj meri uglavnom obuzeta vestima o proglašenom vanrednom stanju. Broj spominjanja je daleko manji, u mesec dana nešto veći od 15.000 spominjanja ovog termina, ali s jasno vidljivim vrhuncem na dan proglašavanja vanrednog stanja – što se može i zaključiti na grafikonu.

I o vanrednom stanju u Srbiji se najviše govori na webu, a nakon toga slede društvene mreže Twitter i Facebook.

Ako se gleda generalan sentiment objava zapravo kako publika na njih gleda da li pozitivno ili negativno, on je očekivano negativan, s obzirom na to da se oko situacija kao što je pandemija virusa teško mogu razvijati posebno pozitivnih konteksti.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.