Studenti, prijavite vaše ideje na Generator Fluo - najbolje od njih razvijaće se u Parizu! - Netokracija.rs

Studenti, prijavite vaše ideje na Generator Fluo – najbolje od njih razvijaće se u Parizu!

Imaš između 18 i 27 godina, glavna preokupacija su ti studije i imaš inovativnu i održivu preduzetničku ideju za koju misliš da može da promeni način poslovanja u nekoj oblasti? U cilju promocije najboljih studentskih ideja, Societe Generale banka ove godine organizuje nagradni konkurs po imenu Generator Fluo - za studente državnih i privatnih fakulteta u Srbiji.

Po uzoru na prošlogodišnji konkurs Generator kada je najbolja preduzetnička ideja nagrađena sa milion dinara, Societe Generale banka nastavlja sa podrškom razvoja preduzetništva u Srbiji – ovaj put to čini nagrađivanjem inovativnih ideja budućih akademskih građana – studenata!

Jedina prepreka koji stoji između tebe, učesnika konkursa, i sedam dana boravka u tehnološkom habu Societe Generale Grupe u Parizu (kao i 500 evra džeparca za svakog člana tima plus obilazak Pariza balonom 🎈🗼) jeste izvodljiva i održiva inovacija koja ima potencijal da uvede značajnu promenu u poslovnu oblasti u kojoj bi se primenila, a koju će izabrati stručni žiri. Nagradu publike, pak, dobiće pojedinac ili tim sa najviše glasova i biće nagrađen Comtrade paketom pametnih uređaja Tesla (TV, tableti i pametni telefoni).

Ivana Todorović, Head of External Communication u Societe Generale banci kaže da je za prijavljene projekte inovativnost važan kriterijum, te je savet za sve učesnike da ovo poglavlje jasno i sažeto objasne:

Važno je naglasiti da li je to nov proizvod ili usluga, drugačiji pristup postojećem biznis modelu ili pak poboljšanje korisničkog iskustva na nov način. Ideja treba da bude inovativna pre svega za tržište kome je namenjena, a mogućnost da se proširi i van granica zemlje je svakako dodatni plus.

Naravno, inovativnost sama po sebi nije dovoljna, već treba voditi računa i o izvodljivosti projekta – tim ili pojedinac treba da pokažu kako planiraju da sprovedu projekat i objasne kakav je plan za budućnost – kako će inovacija generisati zaradu koja bi obezbedila dugoročno postojanje i rad startapa.

Dakle, ukoliko studiraš u Srbiji i ispunjavaš gorepomenute uslove, na tebi je da sam ili sa još dva člana tima osmisliš šta bi to značajno unapredilo oblast kojom se baviš ili koja te zanima i da do 9. aprila pošalješ tu ideju.

Prilika za mlade da naprave promene na tržištu

Kada ideja stigne „na adresu“ Generator Flou konkursa, biće prosleđena stručnom žiriju koji će među njima izabrati 40 najboljih inovacija – koje će proći u sledeći krug takmičenja. Njeni kreatori će tada sa svojm dodeljenim mentorom razvijati biznis plan, a 10 najboljih među njima čeka ulazak u finale u kom će se učesnici boriti za nagrade – glavnu, nagradu publike i nagrade partnera.

Ovog puta, projekat su podržale kompanije Infostud Grupa, Generali Osiguranje Srbija, Gigatron, Mainstream, Doncafe, Coca Cola HBC Srbija, Poslovna internet mreža i druge organizacije koje se bave promocijom preduzetništva.

Na pitanje Netokracije zašto se Societe Generale banka ove godine odlučila da se fokusira na razvoj studentskog preduzetništva, Ivana odgovara:

Želimo da osnažimo mlade ljude sa preduzetničkim duhom da pretvore ideje u održive biznise. Skoro 800 prijava koje smo primili na prethodnom Generator konkursu je dokaz da je preduzetnički duh kod nas izuzetno snažan i zato smo želeli da damo dodatnu šansu mladim ljudima da se priključe i predstave nam svoje ideje koje mogu da naprave razliku na tržištu. Učesnici prethodnog Generatora ostvarili su značajne kontakte, dobili promotivni materijal i relevantnu referencu,  podršku i vetar u leđa kako bi svoj biznis i projekte mogli mnogo lakše da razvijaju dalje, a sve to očekuje i studente kroz Generator Fluo projekat.

Prijave otvorene do 9. aprila!

Deset finalnih timova prezentovaće svoju ideju pred žirijem, a proglašenje pobednika  biće organizovano 31. maja. Taj tim očekuje odlazak u Pariz, gde će imati priliku da u hubu Societe Generale banke dalje razvijaju i unapređuju svoje rešenje.

Uz to, Francuski institut u Srbiji pobednicima će obezbediti i priliku da se iz prve ruke upoznaju sa francuskom kulturom i znamenitostima, a na zainteresovanima je da pošalju svoju ideju do 9. aprila, bore se i pobede.

Ako misliš da je tvoja ideja TA, prijavi se na Generator Fluo konkurs. Srećno!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.