'Knowledge Market' Nikole Jovanovića nalazi vam konsultanta

‘Knowledge Market’ Nikole Jovanovića pronaći će vam konsultanta po vašoj meri

Mnogo je mesta na kojima danas možete ponuditi svoje usluge ukoliko ste programer, dizajner ili pak 'copywriter' - uslužna delatnost odavno je pronašla svoje mesto na Internetu. Situacija je pak nešto složenija ukoliko ste kompanija ili osoba koja se bavi treninzima i konsaltingom.

NJ_KM

Pod imenom Knowledge Market, danas je lansiran novi B2B marketplace za treninge, konsultantske usluge i prostore za iznajmljivanje koji na jednom mestu okuplja ponuđače i korisnike usluga, te ih prati u procesu odabira od početka do kraja – od kreiranja usluge, preko iznajmljivanja prostora u kojem će se trening održati, pa sve do evaluacionih upitnika i testova znanja.

U razgovoru za Netokraciju, osnivač “baze znanja” Nikola Jovanović, otkrio je na čemu je sa svojim timom radio u prethodnom periodu, ali i kako se rodila ideja za jedan ovakav servis:

Knowledge Market je prvo i jedino regionalno (ex-Yu) mesto na kojem možete ponuditi i pronaći obuke, konsalting usluge, konferencije, seminare, radionice, koučing usluge i prostore za organizaciju događaja.

Kako kaže, sama ideja potekla je iz lične potrebe, dok se bavio razvojem ljudi (HR) u Erste Grupi. Rad u jednoj takvoj kompaniji pokazao je koliko izazovno može biti pronaći prave trenere, doći do njihovih referenci i prilagoditi ponude različitim tržištima. Od tog trenutka prošlo je dve i po godine, a tim danas lansira njihov odgovor na problem koji muči sve veći broj domaćih i regionalnih kompanija i organizacija.

kw_1
Jasna diverzifikacija ponuda omogućava jednostavnu pretragu po kriterijumima – kako za pojedince, tako i za kompanije.

Knowledge Market je u svojoj osnovi zamišljen kao marketplace na kome kompanije i pojedinci mogu ponuditi tj. oglasiti svoje usluge drugim kompanijama i pojedincima koji su u potrazi za specijalizovanim treninzima i konsultacijama. Ono što Knowledge Market ističe jeste upravo mogućnost otvorenih i zatvorenih poziva (call for proposals), napredna pretraga usluga, ali i provera istinitosti podataka za čiju tačnost garantuje sajt.

„Napredni sistem pretrage srce je naše platforme koji integriše iskustvo i reference ponuđača usluge“, ističe Jovanović, dodajući da tim Knowledge Marketa proverava sertifikate i licence onih koji nude svoje usluge, te da je kreiran i poseban sistem potvrde referenci – kako bi se korisnicima omogućio odabir najboljih i proverenih konsultanata i poslovnih trenera.

Želimo da zaokružimo čitav proces – uključujući i plaćanje

Velike kompanije i konsultantske kuće, ali i pojedinci (treneri, konsultanti), u ovom trenutku mogu na svojim zvaničnim profilima istaći različite evaluacije i sertifikacije, materijale za trening, i tako direktno kontaktirati prostore koji nude mogućnost organizovanja različitih događaja.

Čitav servis zamišljen je kao one-stop-shop za one koji nude različite poslovne treninge i kurseve, te one koji su u potrazi za istim. Korisnici tj. naručioci usluga direktno putem platforme kontaktiraju trenere i konsultante i šalju im opis posla.

knw_trener
Pojedinačni treneri i konsultanti uređuju svoj profil, na kome se nalaze sve neophodne informacije o njihovom radu, ali i kalendar dostupnosti

Nikola ističe da se Knowledge Market i dalje nalazi u fazi beta testiranja, ali da tim vredno radi na razvoju novih funkcionalnosti i modula, poput kreiranja individualnih i grupnih razvoja planova i programa za zaposlene, ali i integraciji e-learning modula koji ti trenerima omogućio obuku „na daljinu“. Na pitanje da li su već ostvarena i prva partnerstva, Jovanović kaže da interesovanje za servis itekako postoji, te da je svim zainteresovanim korisnicima od danas na raspolaganju i probni period u trajanju od dva meseca.

Širimo tim u Beogradu!

Knowledge Market tim trenutno broji četvoro ljudi, pri čemu je u planu i širenje u Beogradu (marketing i prodaja), dok se aktivno traže partneri u Zagrebu, Sarajevu i Podgorici. „Sam servis je regionalan i fokusiran, za sada na BCHS i engleski jezik, dok se za druga jezička tržišta sprema model franšize“, ističe on.

U planu su i CRM sistem te sistem za oglašavanje ponuđača usluga, dok će uskoro biti dostupno plaćanje usluga direktno putem sajta. Knowledge Market je već danas dostupan svim kompanijama i pojedincima, dok je za one koji se prijave na servis do kraja godine obezbeđen i poseban ‘early bird’ popust od 30%.

Ostavi komentar

  1. Vukan Simic

    Vukan Simic

    3. 11. 2015. u 17:30 Odgovori

    Ultrakul ideja – samo mi nije jasno zasto domace trziste kao pocetno a ne odmah UK/USA? Na kraju dana ako se pokaze kao uspesan koncept morace da napadnu na engleskom…

    • Nikola Jovanović

      Nikola Jovanović

      4. 11. 2015. u 11:49 Odgovori

      Prosto je – hoćemo prvo da napravimo proof of concept na tržištu koje poznajemo, da ispeglamo maksimalno platformu na osnovu feedbacka, pa onda da nađemo odgovarajućeg partnera da napadnemo USA. Nemam pojma da li je to pravi put, ali za sada mi deluje kao da jeste 🙂

      • Vukan Simic

        Vukan Simic

        5. 11. 2015. u 14:07 Odgovori

        Sve najbolje! 🙂

        Dve svari koje konstantno primecujem kada ljudi pokrecu ‘test koncepta’ odavde sa ciljem da ga migriraju na USA:
        1. Domace trziste, cak i sa ex-yu je vrlo malo i domace firme imaju drugaciji mentalitet povodom treninga
        2. Kada napadnete USA pitanje da li cete moci da iskoristite steceno znanje u proof of concept fazi zbog ogromnih razlika u trzistima

  2. tomislav

    tomislav

    3. 11. 2015. u 21:42 Odgovori

    Sve najbolje ovom timu i projektu. Vrlo pipavo trziste obuka, servis bi morao jasno da stvara vrednost svojim korisnicima kako bi ostvario svoju svrhu, sto u startu iziskuje veliki broj korisnika. Problem ovog trzista je mali broj pravih igraca – pruzaoca obuka(i vec su pustili pipke okolo kroz SAM i HR organizacije), neveliko trziste firmi koje ulazu u obuke zaposlenih(nije bas ni da raste) kao i cinjenica da su ovakve obuke obicno taylor-made pa posrednik vrlo brzo postaje nepotreban(naredne saradnje idu direktno). Ono sto ima veci potencijal jeste predstavljanje prostora za organizaciju dogadjaja, ali tu je konkurencija vec mnogo jaca.

    • Nikola Jovanović

      Nikola Jovanović

      4. 11. 2015. u 11:47 Odgovori

      Hvala na komentaru, Tomislave.
      U pravu si za tržište da je pipavo. Ja bih dodao i netransparentno. Takođe, nije ni mnogo veliko – ali trenutno. Iskustvo u ovoj oblasti mi govori da ima mnogo stručnjaka i internih trenera u kompanijama koji prosto nemaju vremena da svoje usluge nude van svojih redovnih poslova. Zato ćemo njih privući recimo opcijom da mogu da kreiraju svoj profil i portfolio i onda ponude trening kućama da prodaju njihove usluge. Na taj način ćemo na tržište dovesti nove, kvalitetne konsultante, koučeve i trenere. Takođe, primarno tržište nam je ceo ex-YU region, što takođe širi tržište.
      Ovo za taylor made – apsolutno razumem, razmišljali smo i o tome i svesni smo da će se takve stvari dešavati. Zato smo i napravili specijalan sistem komunikacije između ponuđača i klijenata gde rade na samoj ponudi zajedno direktno na našoj platformi – od, na primer, opisa samog treninga, preko cene, materijala, prostora itd, i na kraju potvrđuju obe strane da je to ono što su se dogovorili. Videćemo da li će biti zaista korisno 🙂

  3. Marko

    Marko

    21. 11. 2015. u 19:29 Odgovori

    Super ideja skroz, moze li se znati kako je uradjen sistem pretplate za nase trziste.. da li je tipa invoice ili moze CC processing sa nekim domacim PP?

    • Nikola Jovanović

      Nikola Jovanović

      25. 11. 2015. u 11:35 Odgovori

      Ćao Marko, izvini na kasnom odgovoru.

      Pretplata za domaće tržište će moći da se plati online (kreditnom karticom) ili standardno invoice. Za kartice ovih dana isprobavamo sisteme, videćemo da li ćemo implementirati neko od rešenja naših banaka ili ipak nešto tipa 2Checkout ili Adyen.
      Korisnici van Srbije moći će da plate i PayPal-om.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.