Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Upravo u ovom segmentu, tim košarkaškog kluba Crvena Zvezda osvojio je drugo mesto i srebrnu nagradu u Evropi za najbolje integrisanu marketing strategiju u ovom takmičenju u konkurenciji od 42 ekipe (računajući i Evrokup). Već par godina unazad poznato je da ovaj beogradski klub beleži uspehe na polju marketinga, pa je tako od povratka u Evroligu, osvojio četvrto, ali i treće mesto u domenu najbolje marketinške strategije.

Štaviše, Evroliga kao jedno od najjačih košarkaških takmičenja na svetu, ulaže mnogo upravo u marketing i komunikaciju sa publikom. Baš zato, mnoge kampanje koje ova organizacija pokreće u domenu marketinga uključuje i klubove koji se takmiče u Evroligi, ali i njihove igrače.

Ove godine i Zvezda je bila deo toga, kroz nagrađenu kampanju Together we stand, together we can, usko sarađujući upravo sa Evroligom koja je znala da nagradi napore i trud koji je klub uložio u marketinški projekat, koji je bio u potpunosti posvećen 75-godišnjici od osnivanja košarkaškog kluba Crvena Zvezda.

Upravo o tome kako je izgledao rad na raznim projektima i momentima koji su obeležili kampanju ali i prethodnu sezonu, razgovarali smo u sedmoj epizodi Office Talks podcasta sa Jankom Stankovićem, marketing menadžerom pomenutog beogradskog kluba i jednim od najzaslužnijih za osvojenu nagradu.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će ti više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Burazeri zbog kojih smo zavoleli burgere (gosti Burger House Bros.)

Garantujem vam da ćete od 15. epizode Office Talks podcasta ogladneti.

Internet marketing

Kako kreirati efikasne marketinške kampanje na servisu Spotify?

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od jula, a njegov dolazak nije obradovao samo ljubitelje muzike - već i oglašivače koji polako počinju da koriste benefite reklamiranja na ovom servisu.

Intervju

Nova zakonska regulativa omogućava lakše dobijanje boravišne vize za strance koji žele da postanu deo srpskog IT sektora

Vlada Srbije početkom godine donela je Uredbu kojom se definišu osnovi boravka stranaca koji se često nazivaju i Startup, Talent i Investor vize, a koja zapravo predstavlja kriterijume za određivanje kategorija stranaca kojima se privremeni boravak u Srbiji može odobriti nezavisno od osnova za odobrenje privremenog boravka. O tome šta to znači za domaći IT sektor, otkrivamo u tekstu koji sledi.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.