Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Upravo u ovom segmentu, tim košarkaškog kluba Crvena Zvezda osvojio je drugo mesto i srebrnu nagradu u Evropi za najbolje integrisanu marketing strategiju u ovom takmičenju u konkurenciji od 42 ekipe (računajući i Evrokup). Već par godina unazad poznato je da ovaj beogradski klub beleži uspehe na polju marketinga, pa je tako od povratka u Evroligu, osvojio četvrto, ali i treće mesto u domenu najbolje marketinške strategije.

Štaviše, Evroliga kao jedno od najjačih košarkaških takmičenja na svetu, ulaže mnogo upravo u marketing i komunikaciju sa publikom. Baš zato, mnoge kampanje koje ova organizacija pokreće u domenu marketinga uključuje i klubove koji se takmiče u Evroligi, ali i njihove igrače.

Ove godine i Zvezda je bila deo toga, kroz nagrađenu kampanju Together we stand, together we can, usko sarađujući upravo sa Evroligom koja je znala da nagradi napore i trud koji je klub uložio u marketinški projekat, koji je bio u potpunosti posvećen 75-godišnjici od osnivanja košarkaškog kluba Crvena Zvezda.

Upravo o tome kako je izgledao rad na raznim projektima i momentima koji su obeležili kampanju ali i prethodnu sezonu, razgovarali smo u sedmoj epizodi Office Talks podcasta sa Jankom Stankovićem, marketing menadžerom pomenutog beogradskog kluba i jednim od najzaslužnijih za osvojenu nagradu.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će ti više, realno?

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Karijere

Kako je AI revolucija promenila IT tržište rada: Osam novih zanimanja u fokusu Fenix HR istraživanja

S ciljem da kompanijama pruži sveobuhvatniji uvid u tržište rada, kompanija Fenix HR i ove godine sprovodi istraživanje koje će im pomoći u donošenju strateških odluka o zapošljavanju i zadržavanju talenata.

Startapi i poslovanje

ICT Hub: Osmislite najbolje rešenje za inovacije u pravosuđu i osvojite vredne nagrade

ICT Hub je lansirao novi projekat 'Inovacije u Pravosuđu' koji ima za cilj da unapredi pristup pravdi za osetljive i marginalizovane grupe u Srbiji kroz razvoj inovativnih digitalnih alata.

Intervju

Trusted Advisor uz pomoć inovativnog softvera unapređuje procese regrutacije

Trusted Advisor je prva agencija u Srbiji koja nudi relokaciju inženjera iz IT-ja u Evropu i SAD i prva agencija koja se bavi ljudskim resursima na strateški način, koristeći pravu metodologiju projektnog menadžmenta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

ICT Hub: Osmislite najbolje rešenje za inovacije u pravosuđu i osvojite vredne nagrade

ICT Hub je lansirao novi projekat 'Inovacije u Pravosuđu' koji ima za cilj da unapredi pristup pravdi za osetljive i marginalizovane grupe u Srbiji kroz razvoj inovativnih digitalnih alata.

Intervju

Trusted Advisor uz pomoć inovativnog softvera unapređuje procese regrutacije

Trusted Advisor je prva agencija u Srbiji koja nudi relokaciju inženjera iz IT-ja u Evropu i SAD i prva agencija koja se bavi ljudskim resursima na strateški način, koristeći pravu metodologiju projektnog menadžmenta.

Startapi i poslovanje

Hipokratija: Izaberi lekara uz preko 6.000 recenzija pacijenata iz Srbije

Na platformi Hipokratija, pacijenti ostavljaju iskrene recenzije o medicinskim uslugama širom Srbije kako bi pomogli drugim ljudima u odabiru pravog lekara.

Office Talks Podcast

Više rada a manje povišica za programere

U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o stanju na IT tržištu koje je i dalje uzdrmano otkazima i smanjenom broju zapošljavanja stručnih kadrova.

Digitalni mediji

Social Serbia 2024: Ljudi u Srbiji se plaše AI alata i manje veruju influenserima!

Kakvo je stanje u digitalu, koje platforme koristimo, kome verujemo i šta se u navikama korisnika promenilo u poslednjih godinu dana – pitanja su na koja odgovara upravo objavljeno istraživanje Social Serbia 2024.

Karijere

Na koji ćeš faks? Poseti Metaverse sajam obrazovanja koji je okupio 128.000 studenata

Predstavljamo vam virtuelni 3D sajam obrazovanja zasnovan na Metaverse tehnologiji, koji mladima u Srbiji i regionu značajno olakšava potragu za idealnim izborom fakulteta i budućim zaposlenjem!