Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Upravo u ovom segmentu, tim košarkaškog kluba Crvena Zvezda osvojio je drugo mesto i srebrnu nagradu u Evropi za najbolje integrisanu marketing strategiju u ovom takmičenju u konkurenciji od 42 ekipe (računajući i Evrokup). Već par godina unazad poznato je da ovaj beogradski klub beleži uspehe na polju marketinga, pa je tako od povratka u Evroligu, osvojio četvrto, ali i treće mesto u domenu najbolje marketinške strategije.

Štaviše, Evroliga kao jedno od najjačih košarkaških takmičenja na svetu, ulaže mnogo upravo u marketing i komunikaciju sa publikom. Baš zato, mnoge kampanje koje ova organizacija pokreće u domenu marketinga uključuje i klubove koji se takmiče u Evroligi, ali i njihove igrače.

Ove godine i Zvezda je bila deo toga, kroz nagrađenu kampanju Together we stand, together we can, usko sarađujući upravo sa Evroligom koja je znala da nagradi napore i trud koji je klub uložio u marketinški projekat, koji je bio u potpunosti posvećen 75-godišnjici od osnivanja košarkaškog kluba Crvena Zvezda.

Upravo o tome kako je izgledao rad na raznim projektima i momentima koji su obeležili kampanju ali i prethodnu sezonu, razgovarali smo u sedmoj epizodi Office Talks podcasta sa Jankom Stankovićem, marketing menadžerom pomenutog beogradskog kluba i jednim od najzaslužnijih za osvojenu nagradu.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će ti više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Wonder Dynamics Nikole Todorovića otvara studio u Novom Sadu – podrška stigla i od Stivena Spilberga!

U savetodavnom odboru ovog startapa nalaze se poznati američki investitori, vodeći stručnjaci za razvoj veštačke inteligencije i neka od najvećih imena svetske kinematografije među kojima su Stiven Spilberg i Džo Ruso. Sa Nikolom Todorovićem, koji je jedan od osnivača, razgovaramo o njegovom odlasku u SAD, građenju karijere u Holivudu i pokretanju startapa sa glumcem Tajem Šeridanom, zvezdom filma Ready Player One.

Novost

Nebojša Radović je novi direktor za akviziciju korisnika u kompaniji Zynga koja stoji iza igre FarmVille

Američka kompanija Zynga, pored čuvene mobile igre FarmVille, stoji iza velikog broja svetski popularnih igara koje igraju milioni igrača širom sveta. Njen novi direktor za akviziciju korisnika je Nebojša Radović.

Novost

Kompanija Quantox Technology organizuje novi humanitarni CS:GO turnir – početni fond 1.000.000 dinara

Od 3. do 4. aprila kompanija Quantox Technology organizovaće drugi po redu humanitarni turnir u popularnoj video igri CS:GO. Cilj je da se prikupe novčana sredstva za sve one koji se bore sa zdravstvenim poteškoćama.

Propustili ste

Gaming

Striming video igara u Srbiji raste, hoće li domaći i regionalni brendovi prepoznati njegov potencijal?

Još jedan izvor zabave može da bude gledanje gejming 'streaming' servisa gde se možete diviti umeću nekih od najboljih gejmera na svetu. Posle Twitcha, svoju veliku ekspanziju ima i nova 'stream' platforma Trovo koja svoje fanove ima i u Srbiji gde, postepeno ali sigurno, raste i esport industrija.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi softverski inženjer?

Jelena Lazić iz kompanije Centili deli svoja razmišljanja.

Office Talks Podcast

Planovi Playrixa za studio u Srbiji

Gost redakcije Netokracije u novog epizodi Office Talks podcasta bio je Mirko Topalski, CEO game dev kompanije PlayrixRS. Sa njim nakon prošlogodišnjeg intervjua po drugi put detaljno razgovaramo o poslovanju u industriji razvoja igara u Srbiji nakon akvizicije Eipixa od strane ruskog giganta Playrixa.

Startapi i poslovanje

Listty kao ‘Instagram za muziku’ otkriva nam šta naši prijatelji slušaju i zašto je muzika bolja kada se deli sa drugima

Ako čujete dobru pesmu verovatno želite da je podelite sa svojim prijateljima. Startap iz Srbije sa servisom Listty omogućava upravo to i nastoji da objedini najbolje od poznatih muzičkih servisa u okviru jedne aplikacije.

Startapi i poslovanje

Otvoren poziv za startape iz Srbije za ViennaUP konferenciju, prijavite se već sada

Grad Beč nekoliko godina unazad organizuje niz događaja za startape koji su se kroz različita izdanja pretvorili u jedan od najvećih inovacijskih festivala u regionu - Vienna UP. Ove godine počinje 27. aprila i trajaće do 12. maja.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.