Kako do većeg broja konverzija uz Kentico CMS?

Kako do većeg broja konverzija uz personalizovani i automatizovani marketing?

Nakon pauze za ručak, glavna sala OMGcommerce konferencija podelila se u dva dela - ‘tracka’, koji su se fokusirali na panel diskusije o digitalnoj ekonomiji i na praktične radionice. Tokom ovog dela, prisutni su mogli da čuju više o automatizaciji i personalizaciji marketinga, te saznaju kako da kreiraju različite pozive na akciju za mnogobrojne korisnike koji posećuju njihov e-shop.

kentico_main

Za potrebe prve radionice, prisutnima su se obratili Dominik Pinter, Product Owner servisa Kentico i Petar Kozjak, CEO agencije Endora koja se specijalizovala upravo za implementaciju ovog alata. Uvevši prisutne u priču oko automatizacije i personalizacije, Pinter je na praktičnom primeru sajta koji je trenutno u pripremi za brend Dancing Goat, pokazao kako se primenom pojedinih parametara mogu pratiti navike korisnika, ti isti korisnici klasifikovati i servirati im različite poruke, povećavajući pritom konverzije.

Koristeći Kentico CMS koji je tom prilikom prvobitno predstavljen hrvatskoj i regionalnoj publici, Dominik je na praktičnom primeru kreiranja nove persone (novog tipa korisnika), objasnio kako se mogu pratiti određeni patteri tj. navike:

CMS nam dozvoljava da kreiramo različite zadatke, koje će naši korisnici da izvrše prilikom posete, a koje će servis prepoznati i na osnovu njih im ponuditi različite promocije – bilo da je u pitanju popust ili „kupi tri po ceni dve“.

Dominik Pinter uvodi publiku u prednosti Kentiko CMS-a za (Foto: Luka Travaš)
„Korisnik je na vašem shop-u pogledao tri stavke, zašto mu ne biste ponudili 20% popusta i tako zatvorili prodaju?“ – Dominik Pinter, Kentico (Foto: Luka Travaš)

Automatizacija je budućnost marketinga

Šta je to tačno automatizovani marketing, prisutni su mogli da čuju od direktora Endora agencije, Petera Kozjaka, koja se specijalizovala za implementaciju Kentico CMS-a. Kozjak je prisutne uveo u osnove izjavivši da je u pitanju proces koji postaje sve popularniji na Zapadu, te kome su se okrenule čak i male picerije.

U osnovi, u pitanju je niz procesa koji marketarima omogućavaju automatizovane i personalizovane poruke usmerene ka svojim krajnjim korisnicima, a u cilju povećanja stepena konverzija:

Personalizacija je nešto što je danas dostupno kod većine marketinških alata. Danas je bitno doći do svakog kupca, te je važno imati mogućnost promene i najsintijih detalja. Mi segmentujemo kupca po određenim kategorijama i menjamo izgled same stranice prema tim kupcima.

Peter je istakao da Kentico zapravo služi kao svojevrsna zamena za čitavo marketing odeljenje, pružajući svojim korisnicima pouzdane alate putem kojih se mogu oglašavati, ali i kreirati posebne kampanje.

flowchart

Jedan takav alat jeste i flowchart prikaz putem kojeg je moguće izvesti posebne akcije – nakon inicijalne kupovine korisnik sledećeg dana dobija e-mail sa korisnim uputstvom za taj proizvod, u narednih par dana i dodatne informacije. Čitav proces je automatizovan, a zahvaljujući personalizaciji, možete da utvrdite koje su vam glavne ciljne grupe, i uz inicijalno postavljanje parametara, oglašavate se uz minimum truda – i sredstava!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Gaming

Ovi momci su vicešampioni eEuro 2020 i profesionalni PES igrači u Srbiji

Većina muške populacije je u školskim danima provodila vreme igrajući čuveni PES sa svojim drugarima. Još tada se znalo ko je glavni u kraju, ko ima talenta za ovu igru i ko 'puni mreže' protivnicima. Upravo taj 'PES talenat', Marko Roksić Roksa i Stefan Slavković Kepa podigli su na profesionalni nivo igranja ove igre, napravivši sjajne individualne i reprezentativne rezultate na svetskom nivou.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Upoznajte Stefana Feješa, najmlađeg programera koji radi u GitHubu i jedinog koji dolazi iz Srbije

Stefan Feješ ima 20 godina, fakultet bi trebalo da završi 2022. godine, a već je kreirao šesti najbrže rastući 'open source' projekat u 2018. godini, govorio na nekim od najpoznatijih 'tech' konferencija širom sveta, a prošlog meseca postao je i najmlađi član GitHub tima.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Startapi i poslovanje

ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest sa ciljem da se podrži razvoj rešenja u oblasti ‘cyber’ bezbednosti

ICT Hub Venture, investicioni fond sa sedištem u Beogradu koji ulaže u startape u ranoj fazi razvoja, investirao je u Trickest, beogradski startap koji se bavi 'cyber' bezbednošću. Cilj je da se podrži razvoj 'cloud-based' platforme koja će omogućiti dinamično testiranje radi pronalaska slabih tačaka i ranjivosti svakog sistema.

Gaming

Kako sam sa C# prešao na C++ i zašto to ne bih uspeo bez mentora?

Industrija video igara definitivno napreduje - kako na svetskoj tako i na domaćoj sceni. Ono što doprinosi njenoj ekspanziji je prisustvo raznih besplatnih 'subscription' ili 'premium game engine'-a, među kojima se najčešće nailazi na rešenja koja koriste C# ili C++. Ovo je moja priča kako sam sa prvog programskog jezika prešao na drugi.

Startapi i poslovanje

Payoneer potvrdio: Kartice su ponovo aktivne za sve korisnike

Kompanija Payoneer upravo je potvrdila da su njihove Prepaid Mastercard kartice ponovo aktivne nakon što je prošle nedelje 'fintech' kompanija Wirecard, njihov provajder, proglasila bankrot.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.