Kako do većeg broja konverzija uz Kentico CMS?

Kako do većeg broja konverzija uz personalizovani i automatizovani marketing?

Nakon pauze za ručak, glavna sala OMGcommerce konferencija podelila se u dva dela - ‘tracka’, koji su se fokusirali na panel diskusije o digitalnoj ekonomiji i na praktične radionice. Tokom ovog dela, prisutni su mogli da čuju više o automatizaciji i personalizaciji marketinga, te saznaju kako da kreiraju različite pozive na akciju za mnogobrojne korisnike koji posećuju njihov e-shop.

kentico_main

Za potrebe prve radionice, prisutnima su se obratili Dominik Pinter, Product Owner servisa Kentico i Petar Kozjak, CEO agencije Endora koja se specijalizovala upravo za implementaciju ovog alata. Uvevši prisutne u priču oko automatizacije i personalizacije, Pinter je na praktičnom primeru sajta koji je trenutno u pripremi za brend Dancing Goat, pokazao kako se primenom pojedinih parametara mogu pratiti navike korisnika, ti isti korisnici klasifikovati i servirati im različite poruke, povećavajući pritom konverzije.

Koristeći Kentico CMS koji je tom prilikom prvobitno predstavljen hrvatskoj i regionalnoj publici, Dominik je na praktičnom primeru kreiranja nove persone (novog tipa korisnika), objasnio kako se mogu pratiti određeni patteri tj. navike:

CMS nam dozvoljava da kreiramo različite zadatke, koje će naši korisnici da izvrše prilikom posete, a koje će servis prepoznati i na osnovu njih im ponuditi različite promocije – bilo da je u pitanju popust ili „kupi tri po ceni dve“.

Dominik Pinter uvodi publiku u prednosti Kentiko CMS-a za (Foto: Luka Travaš)
„Korisnik je na vašem shop-u pogledao tri stavke, zašto mu ne biste ponudili 20% popusta i tako zatvorili prodaju?“ – Dominik Pinter, Kentico (Foto: Luka Travaš)

Automatizacija je budućnost marketinga

Šta je to tačno automatizovani marketing, prisutni su mogli da čuju od direktora Endora agencije, Petera Kozjaka, koja se specijalizovala za implementaciju Kentico CMS-a. Kozjak je prisutne uveo u osnove izjavivši da je u pitanju proces koji postaje sve popularniji na Zapadu, te kome su se okrenule čak i male picerije.

U osnovi, u pitanju je niz procesa koji marketarima omogućavaju automatizovane i personalizovane poruke usmerene ka svojim krajnjim korisnicima, a u cilju povećanja stepena konverzija:

Personalizacija je nešto što je danas dostupno kod većine marketinških alata. Danas je bitno doći do svakog kupca, te je važno imati mogućnost promene i najsintijih detalja. Mi segmentujemo kupca po određenim kategorijama i menjamo izgled same stranice prema tim kupcima.

Peter je istakao da Kentico zapravo služi kao svojevrsna zamena za čitavo marketing odeljenje, pružajući svojim korisnicima pouzdane alate putem kojih se mogu oglašavati, ali i kreirati posebne kampanje.

flowchart

Jedan takav alat jeste i flowchart prikaz putem kojeg je moguće izvesti posebne akcije – nakon inicijalne kupovine korisnik sledećeg dana dobija e-mail sa korisnim uputstvom za taj proizvod, u narednih par dana i dodatne informacije. Čitav proces je automatizovan, a zahvaljujući personalizaciji, možete da utvrdite koje su vam glavne ciljne grupe, i uz inicijalno postavljanje parametara, oglašavate se uz minimum truda – i sredstava!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.