Kako do većeg broja konverzija uz Kentico CMS?

Kako do većeg broja konverzija uz personalizovani i automatizovani marketing?

Nakon pauze za ručak, glavna sala OMGcommerce konferencija podelila se u dva dela - ‘tracka’, koji su se fokusirali na panel diskusije o digitalnoj ekonomiji i na praktične radionice. Tokom ovog dela, prisutni su mogli da čuju više o automatizaciji i personalizaciji marketinga, te saznaju kako da kreiraju različite pozive na akciju za mnogobrojne korisnike koji posećuju njihov e-shop.

kentico_main

Za potrebe prve radionice, prisutnima su se obratili Dominik Pinter, Product Owner servisa Kentico i Petar Kozjak, CEO agencije Endora koja se specijalizovala upravo za implementaciju ovog alata. Uvevši prisutne u priču oko automatizacije i personalizacije, Pinter je na praktičnom primeru sajta koji je trenutno u pripremi za brend Dancing Goat, pokazao kako se primenom pojedinih parametara mogu pratiti navike korisnika, ti isti korisnici klasifikovati i servirati im različite poruke, povećavajući pritom konverzije.

Koristeći Kentico CMS koji je tom prilikom prvobitno predstavljen hrvatskoj i regionalnoj publici, Dominik je na praktičnom primeru kreiranja nove persone (novog tipa korisnika), objasnio kako se mogu pratiti određeni patteri tj. navike:

CMS nam dozvoljava da kreiramo različite zadatke, koje će naši korisnici da izvrše prilikom posete, a koje će servis prepoznati i na osnovu njih im ponuditi različite promocije – bilo da je u pitanju popust ili „kupi tri po ceni dve“.

Dominik Pinter uvodi publiku u prednosti Kentiko CMS-a za (Foto: Luka Travaš)
„Korisnik je na vašem shop-u pogledao tri stavke, zašto mu ne biste ponudili 20% popusta i tako zatvorili prodaju?“ – Dominik Pinter, Kentico (Foto: Luka Travaš)

Automatizacija je budućnost marketinga

Šta je to tačno automatizovani marketing, prisutni su mogli da čuju od direktora Endora agencije, Petera Kozjaka, koja se specijalizovala za implementaciju Kentico CMS-a. Kozjak je prisutne uveo u osnove izjavivši da je u pitanju proces koji postaje sve popularniji na Zapadu, te kome su se okrenule čak i male picerije.

U osnovi, u pitanju je niz procesa koji marketarima omogućavaju automatizovane i personalizovane poruke usmerene ka svojim krajnjim korisnicima, a u cilju povećanja stepena konverzija:

Personalizacija je nešto što je danas dostupno kod većine marketinških alata. Danas je bitno doći do svakog kupca, te je važno imati mogućnost promene i najsintijih detalja. Mi segmentujemo kupca po određenim kategorijama i menjamo izgled same stranice prema tim kupcima.

Peter je istakao da Kentico zapravo služi kao svojevrsna zamena za čitavo marketing odeljenje, pružajući svojim korisnicima pouzdane alate putem kojih se mogu oglašavati, ali i kreirati posebne kampanje.

flowchart

Jedan takav alat jeste i flowchart prikaz putem kojeg je moguće izvesti posebne akcije – nakon inicijalne kupovine korisnik sledećeg dana dobija e-mail sa korisnim uputstvom za taj proizvod, u narednih par dana i dodatne informacije. Čitav proces je automatizovan, a zahvaljujući personalizaciji, možete da utvrdite koje su vam glavne ciljne grupe, i uz inicijalno postavljanje parametara, oglašavate se uz minimum truda – i sredstava!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Gaming

Humanitarni CS:GO turnir obezbediće 1.000.000+ dinara za organizacije koje pomažu medicinske radnike

Kompanija Quantox Technology organizuje online CS:GO humanitarni turnir od 4. do 5. aprila za domaće IT kompanije sa ciljem da se pomogne medicinskim radnicima u borbi protiv pandemije korona virusa.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startap iz Beograda Uradi-zaradi omogućio kupovinu namirnica, šetanje ljubimaca i nabavku lekova

Uradi-zaradi koji povezuje pojedince u potrazi za zaradom sa korisnicima kojima je potrebno da im se neki kućni posao završi, pokrenuo je zaseban projekat pomoći ljudima u izolaciji usled epidemije korona virusa.

Startapi i poslovanje

I pred IT-jem je recesija, ali se posao nastavlja – kao i regrutacija kadrova

Kako u praksi izgleda proces 'online' regrutovanja kadrova u toku pandemije i koliko kompanija je nastavilo da aktivno traži nove zaposlene?

Startapi i poslovanje

Podacima protiv COVID-19: Otvoren poziv za udruživanje data science inicijativa i rešenja

Online meetup 'Podacima protiv Korone' ima za cilj da dodatno podrži i ojača inicijativu iz domaće IT zajednice kako bi se na kraju pronašla rešenja i ideje radi dodatnog suzbijanja epidemije COVID-19 virusa.

Društvene mreže

Twitter: Ukinuli smo više od 8.500 naloga iz Srbije zbog organizovanog promovisanja predsednika Srbije

Pored hiljada korisničkih naloga koje je ova društvena mreža ukinula iz različitih zemalja, nalaze se i oni iz Srbije. Jedan od razloga za ovaj potez jeste promovisanje političkih partija i ličnosti, kao i narušavanje pravila ponašanja.

Startapi i poslovanje

Šta dolazak App Store prodavnice u Srbiju znači za domaće developere i korisnike?

Srbija je, nakon dugog čekanja, konačno dobila svoj App Store, a mi smo odlučili da analiziramo koje konkretne benefite i prednosti ova prodavnica donosi lokalnim developerima.

Kultura 2.0

Na portalu eZdravlje možete uraditi test samoprocene na COVID-19

Test samoprocene na virus COVID-19 počeo je da radi i u Srbiji.