Kako do većeg broja konverzija uz Kentico CMS?

Kako do većeg broja konverzija uz personalizovani i automatizovani marketing?

Nakon pauze za ručak, glavna sala OMGcommerce konferencija podelila se u dva dela - ‘tracka’, koji su se fokusirali na panel diskusije o digitalnoj ekonomiji i na praktične radionice. Tokom ovog dela, prisutni su mogli da čuju više o automatizaciji i personalizaciji marketinga, te saznaju kako da kreiraju različite pozive na akciju za mnogobrojne korisnike koji posećuju njihov e-shop.

kentico_main

Za potrebe prve radionice, prisutnima su se obratili Dominik Pinter, Product Owner servisa Kentico i Petar Kozjak, CEO agencije Endora koja se specijalizovala upravo za implementaciju ovog alata. Uvevši prisutne u priču oko automatizacije i personalizacije, Pinter je na praktičnom primeru sajta koji je trenutno u pripremi za brend Dancing Goat, pokazao kako se primenom pojedinih parametara mogu pratiti navike korisnika, ti isti korisnici klasifikovati i servirati im različite poruke, povećavajući pritom konverzije.

Koristeći Kentico CMS koji je tom prilikom prvobitno predstavljen hrvatskoj i regionalnoj publici, Dominik je na praktičnom primeru kreiranja nove persone (novog tipa korisnika), objasnio kako se mogu pratiti određeni patteri tj. navike:

CMS nam dozvoljava da kreiramo različite zadatke, koje će naši korisnici da izvrše prilikom posete, a koje će servis prepoznati i na osnovu njih im ponuditi različite promocije – bilo da je u pitanju popust ili „kupi tri po ceni dve“.

Dominik Pinter uvodi publiku u prednosti Kentiko CMS-a za (Foto: Luka Travaš)
„Korisnik je na vašem shop-u pogledao tri stavke, zašto mu ne biste ponudili 20% popusta i tako zatvorili prodaju?“ – Dominik Pinter, Kentico (Foto: Luka Travaš)

Automatizacija je budućnost marketinga

Šta je to tačno automatizovani marketing, prisutni su mogli da čuju od direktora Endora agencije, Petera Kozjaka, koja se specijalizovala za implementaciju Kentico CMS-a. Kozjak je prisutne uveo u osnove izjavivši da je u pitanju proces koji postaje sve popularniji na Zapadu, te kome su se okrenule čak i male picerije.

U osnovi, u pitanju je niz procesa koji marketarima omogućavaju automatizovane i personalizovane poruke usmerene ka svojim krajnjim korisnicima, a u cilju povećanja stepena konverzija:

Personalizacija je nešto što je danas dostupno kod većine marketinških alata. Danas je bitno doći do svakog kupca, te je važno imati mogućnost promene i najsintijih detalja. Mi segmentujemo kupca po određenim kategorijama i menjamo izgled same stranice prema tim kupcima.

Peter je istakao da Kentico zapravo služi kao svojevrsna zamena za čitavo marketing odeljenje, pružajući svojim korisnicima pouzdane alate putem kojih se mogu oglašavati, ali i kreirati posebne kampanje.

flowchart

Jedan takav alat jeste i flowchart prikaz putem kojeg je moguće izvesti posebne akcije – nakon inicijalne kupovine korisnik sledećeg dana dobija e-mail sa korisnim uputstvom za taj proizvod, u narednih par dana i dodatne informacije. Čitav proces je automatizovan, a zahvaljujući personalizaciji, možete da utvrdite koje su vam glavne ciljne grupe, i uz inicijalno postavljanje parametara, oglašavate se uz minimum truda – i sredstava!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pokrenut startap program za dalji razvoj ‘pametnog’ ugostiteljstva – Metro Xcel čeka vaše prijave

Ovaj program ima za cilj da već formiranim startapima u ugostiteljstvu pomogne da brže napreduju, a prijave traju tokom cele godine.

Društvene mreže

Kupovina pregleda na opciji Instagram Story – nova taktika influensera za rast profila

Rasprave o unosnom biznisu trgovine pratiocima i lajkovima na Instagramu ne jenjavaju, a čim se na horizontu pojavio nagoveštaj rešenja, nastao je novi problem – kupovina pregleda na opciji Story. Znači li to da se ova mreža (a i mi sa njom) bori sa vetrenjačama?

Netokracija

Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Došlo je vreme za interne promene, vreme da budemo još bolji u onome što radimo. Kao deo tih promena zadovoljstvo mi je što mogu da vam saopštim da je nova urednica Netokracije u Srbiji upravo naša koleginica Milena Rašić.

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.