Lakša migracija podataka sa iOS uređaja na Android

Lakša migracija podataka sa iOS uređaja na Android (ukoliko ste rekli zbogom Eplu)

Google je kasno sinoć predstavio novi alat u okviru Google Drive aplikacije koja iOS korisnicima omogućava lakše prebacivanje podataka na svoj novi Android uređaj. Kontakti, kalendarski unosi, fotografije i video zapisi u svega nekoliko koraka, trebali bi da pronađu mesto na vašem novom Androidu.

gdrive

Kompanija Gugl ažurirala je juče svoju Google Drive aplikaciju za iOS sa novom opcijom koja može biti zgodna onim korisnicima koji su odlučili da svoju jabuku zamene nekim od novih modela koje pokreće Android. Pod uslovom da se isti ne zapaljuje sam od sebe. Nova opcija pruža vam mogućnost da u svega nekoliko koraka migrirate podatke poput kontakata, kalendarskih unosa i camera roll tj. vaše fotografije i video zapise – koji će vas uredno čekati na vašem novom uređaju.

Kako biste pokrenuli novu opciju, sve što je potrebno jeste da pokrenete Google Drive aplikaciju na vašem iPhone-u, nakon čega je potrebno otići u Menu > Settings > Backup. U zavisnosti od toga koliko podataka prebacujete (čitaj fotografija), možda će vam trebati neko vreme pre nego što migracija u celosti bude izvršena. Za ovaj proces, Gugl velikodušno daje čak 15GB prostora na Drive-u.

Pre nego izvadite SIM, isključite iMessage

Važno je napomenuti da vaša muzika i vaše poruke u ovom trenutku nisu podržani novom funkcijom, no kako izveštava The Next Web – i to bi se uskoro moglo promeniti. Iz Gugla posebno upozoravaju sve korisnike koji sa iOS-a prelaze na Android, da pre nego što izvade SIM karticu isključe iMessage, budući da se u suprotnom za broj vezuju metadata podaci koji broj ne prepoznaju kao SMS. Ažurirana verzija Google Drive aplikacije trebala bi da bude globalno dostupna do kraja nedelje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.