IT Days 2016: Kako započeti karijeru u informacionim tehnologijama

IT Days 2016: Kako započeti karijeru u informacionim tehnologijama

Četvrtu godinu zaredom konferencija o informacionim tehnologijama IT Days 2016. u organizaciji Grupe za SPEKOF, okupiće 13. i 14. decembra na Ekonomskom fakultetu studente, IT entuzijaste i stručne predavače iz poslovnog sveta koji će prisutne uputiti u veštine potrebne da bi se danas istakli u najbrže rastućoj industriji - industriji informacionih i komunikacionih tehnologija.

itdays

Učesnici ovogodišnjeg IT Days-a imaće priliku da čuju odgovore na pitanja poput toga na koji način finansirati svoj startap, kako pronaći posao putem poslovne mreže LinkedIn, ali i koji su to poslovi budućnosti koji će oblikovati tržište rada u predstojećim godinama. Govoriće se i o poslovnoj primeni virtuelne realnosti, ali i različitim načinima plaćanja u Srbiji putem Interneta.

Predavači će biti predstavnici marketinških agencija, blogeri i IT stručnjaci kao što su Aleksandar Nikolić, Igor Božović, Vitomir Jevremović, Nebojša Krivokuća, Istok Pavlović, Martina Anđelković.

Iz najveće studentske organizacije na EKOF-u kažu da je pored predavanja planirano i predstavljanje nekoliko IT projekata koji bi u budućnosti trebalo da pozicioniraju Ekonomski fakultet kao lidera na polju primene informacionih tehnologija u edukaciji. „Pozivamo Vas da nam se pridružite na već tradicionalnom IT Days-u za koji se gotovo uvek traži mesto više, a kome je i amfiteatar od 470 mesta mali“, poručuju iz Grupe za SPEKOF.

Požurite i obezbedite svoje mesto 🙂

Imajući u vidu da je učešće na IT Days 2016. u potpunosti besplatno, organizatori pozivaju sve zainteresovane da na vreme obezbede svoje mesto putem online prijava, dok se više informacija o predstojećem događaju može pronaći na zvaničnoj Facebook stranici konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.