Broj raspisanih oglasa porastao za 30% u 2016. godini

Broj raspisanih oglasa porastao za 30% u 2016. godini

Analiza tržišta rada za 2016. godinu pokazala je da je najveći broj oglasa objavljen u oblastima trgovina-prodaja, informacione tehnologije, te administracija. U protekloj godini na sajtu Poslovi.Infostud objavljeno je gotovo 24.000 konkursa što je rast od 29% u odnosu na prethodnu godinu. Priliku za zaposlenje u 2016. godini potražilo je nešto više od 200.000 kandidata.

poslovi

Sajt Poslovi.Infostud objavio je istraživanje o konkursima za posao za 2016. godinu. Prema njihovim podacima, u protekloj godini prosečni broj prijava po konkursu iznosio je 98 prijava. Ipak, svega na 5,3% objavljenih poslova poslodavci su označili da se na njih mogu prijaviti i osobe sa invaliditetom

Među najtraženijim zanimanjima iz domena informacionih tehnologija ovoga puta našla su se zanimanja: Java programer, .NET developer, PHP programer, iOS developer i Android developer (tim redosledom). Izvan IT-ja, najviše šansi za zaposlenje u prethodnoj godini imali su kuvari, automehaničari, frizeri, diplomirani inženjeri elektrotehnike i vozači.

Poslodavci su tokom 2016. godine u 60% objavljenih konkursa tražili kandidate sa srednjom stručnom spremom, dok je čak 56% prijavljenih kandidata apliciralo za posao sa visokom stručnom spremom. Analiza je takođe pokazala da svaki treći kandidat ima deset i više godina radnog iskustva, dok je 23% onih koji imaju od jedne do tri godine iskustva.

trazena-zanimanja-zaposljavanje-2016

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.