Sledeći iPhone stiže bez konektora za slušalice?

Sledeći iPhone stiže bez konektora za slušalice?

Filozofija kompanije iz Kalifornije koja se zasniva na stvaranju sve tanjih kućišta svetski popularnih telefona, može vrlo lako dovesti do toga da predstojeći iPhone model stigne bez džek konektora za slušalice, sudeći prema glasinama pojedinih tehnoloških medija.

iPhone-konektor

Naime, kako prenosi Engadget nadovezujući se na izvor sa portala MacOtakara, sledeći telefon iz Kupertina mogao bi da stigne bez konektora od 3,5 milimetara, a umesto toga, korisnici bi svoje slušalice najverovatnije povezivali uz pomoć sadašnjeg Lightning priključka koji se koristi za punjenje baterija na novijim generacijama uređaja iz Applea.

Ukoliko se tehnološki gigant odluči za ovaj potez, svakako bi se otvorile mogućnosti da novi iPhone bude tanji za 1mm nego što je slučaj sa 6 i 6S modelima. Pored toga, korisnici će moći i da priključuju slušalice bazirane na DAC tehnologiji, što omogućava konverziju između digitalnog i analognog muzičkog signala.

Neka predviđanja možda nisu tačna

Ipak, na glasine koje stižu iz pomenuotg portala treba gledati sa velikom rezervom, s obzirom na to da je još rano bilo šta predviđati, jer se dosta toga može promeniti u periodu od oko 10 meseci pre nego što novi iPhone bude predstavljen u septembru sledeće godine. Pored toga, bitno je napomenuti da samo određene kompanije kao što su Philips i Beats mogu da proizvode slušalice sa Lightning konektorom.

Sa druge strane, neke kineske kompanije su već napravile veoma tanke telefone bez džek konektora, a nama ostaje da vdimo hoće li se pojedine glasine obistiniti kada je reč o budućim potezima kompanije sa zapadne obale Sjedinjenih Američkih Država.

Ostavi komentar

  1. Bingo

    Bingo

    30. 11. 2015. u 18:03 Odgovori

    Zašto je tekst na srpskom jeziku. Hrvatski i srpski nisu jedan jezik. Jesu slični ali nisu isti. Molim NETOKRACIJU da bude slika demokracije, a ne demokratije. Vi kao i Jutarnji list, počeli ste po srpski bre da te sav svet razume. Švedski i norveški su slični. Jedni druge razumiju ali filmovi su uvijek titlovani. Ovdje se piše i govori HRVATSKI a ne SRPSKI. Je li vam središte u Hrvatskoj ili ste i vi u „regionu“?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?