Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Poznata društvena mreža koja je u vlasništvu Facebooka spremna je da obraduje sve oglašivače koji koriste njene pogodnosti. Tako će već od 7. novembra ova kompanija lansirati važne e-commerce usluge koje će brendovima omogućiti da obeleže na fotografijama svoje proizvode i usluge, te ih lakše prodaju zahvaljujući Instagram aplikaciji za mobilne uređaje.

instagram

Naime, pomenuti datum će samo označiti početak faze testiranja funkcija za e-commerce usluge, a kako bi dobili najbolji feedback, iz Instagrama su već napravili dogovor sa 20 brendova sa kojima će zajedno testirati nove opcije. Ovi oglašivači će tako biti u mogućnosti da taguju svoje proizvode na fotografijama na kojima se između ostalog mogu videte i sve potrebne informacije, kao i da usmere potencijalne kupce ka zvaničnom web sajtu uz pomoć Shop Now dugmeta.

Povodom ove vesti, oglasio se i Džim Skuiris, inače direktor marketinga pri Instagramu koji je tom prilikom pojasnio kako je svet mobilnih uređaja promenio način na koji danas kupujemo, ističući da kada se ljudi nalaze u prodavnicama, oni često gledaju u svoje telefone pretražujući razne proizvode. Kako Džim objašnjava, kupovina na ovaj način danas je sve dostupnija, te će se iz Instagrama potruditi da dopune sve nedostatke između pregledanja proizvoda, odabira i samog procesa kupovine.

Jednostavna kupovina kao glavni cilj

Da se pomenuta funkcija dugo očekivala i da je bila moža i glavni nedostatak ove društvene mreže, najbolje pokazuje činjenica da je Instagram vremenom postao veoma važna platforma kako za mnoge dizajnere širom sveta, ali i za druge brendove koji nude različite proizvode. Za sada će samo korisnici u SAD-u imati mogućnosti da u okviru fotografija saznaju sve o proizvodima (do 5 prikazanih) koji ih zanimaju – a podaci poput cene i opisa pojaviće se na ekranu njihovog pametnog telefona.

Takođe, svi koji budu bili zainteresovani za određeni proizvod mogu ga jednostavno izabrati, te će biti usmereni na neki drugi post koji će generisati dodatne informacije. Svaki objavljeni sadržaj ovog tipa imaće i Shop Now dugme koje će direktno poslati potencijalne kupce na zvanični sajt određenog brenda, gde se može izvršiti i sama kupovina. Kao što smo i napomenuli na početku, trenutno sledi faza testiranja dugo čekane funkcije nakon čega će iz Instagrama dopuniti moguće nedostatke, pre nego što nove opcije postanu dostupne širom sveta u okviru ove aplikacije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Domaći EasyPass nudi privatne časove za sve učenike — a dodatnu zaradu za nastavnike

EasyPass platforma domaćih osnivača profesore i nastavnike širom Srbije povezuje sa učenicima, povećavajući im broj zakazanih časova, samim time i mogućnost dodatne zarade. A, učenicima su dostupni privatni časovi iz svih predmeta.

Office Talks Podcast

Nova era digitalne televizije i interneta

Gosti 174. epizode Office Talks podkasta bili su Vojin Kličković i Peđa Janković iz kompanije Yettel sa kojima smo razgovarali o razvoju Hipernet usluge optičkog interneta i digitalne televizije tokom dve godine postojanja ovog servisa.

Startapi i poslovanje

Startap inloodis iz Srbije menja način na koji se trenira košarka — uz pomoć holograma!

U intervjuu sa osnivačem Markom Gojakom, pročitajte priču o nastanku 'inloodis Basketball Spatial Computing Platform' jedinog AR sistema za asistenciju na košarkaškom treningu na svetu.

Propustili ste

Tehnologija

Open AI Sora oživljava filmsko platno, dok je Google Gemini isuviše ‘woke’

Donosimo vam osvrt na najnovija dostignuća tehnoloških giganata, kada je u pitanju razvoj alata zasnovanih na veštačkoj inteligenciji.

Office Talks Podcast

Kako je web3mine Vukašina Vukoja podigao $6 miliona investicije?

Vukašina smo ponovo ugostili u 178. epizodi Office Talks podkasta, kako bi nam rekao nešto više o svom novom projektu i o tome kako je pridobio poverenje vodećih web3 investitora.

Intervju

Hipernet nakon dve godine: 100.000 korisnika i dolazak mobilnih TV aplikacija

Hipernet usluga digitalne televizije i optičkog interneta kompanije Yettel na tržištu je prisutna već više od dve godine. Broj korisnika ovog servisa se povećava, a početak godine je bila idealna prilika da o Hipernetu ponovo razgovaramo sa Nenadom Hasurom, direktorom segmenta za fiksne i digitalne usluge u kompaniji Yettel.

Gaming

‘Ludo: Animal Heroes’ – nova je igra domaćeg Oxyverse studija dostupna za iOS i Android korisnike

Još jedan gaming naslov iz Srbije osvanuo je na App Store i Google Play prodavnici za globalno tržište. Reč je o video igri 'Ludo: Animal Heroes' iza koje stoji domaći game dev studio Oxyverse - sa čijim smo suosnivačem Jovanom Jaramazom razgovarali u intervjuu koji sledi.

Office Talks Podcast

Istina o platama programera

Novu epizodu Office Talks podkasta posvetili smo FishingBooker anketi o platama u IT industriji i tim povodom ugostili Dina Delića, koji je COO u pomenutoj kompaniji.

Tehnologija

Ivan Marković: Hakerski napad na EPS uspeo je zbog korupcije

Ne dozvoljavamo da se hakerski napad i krađa podataka iz baze Elektroprivrede Srbije olako zaboravi, a u tome nam pomaže pokretač foruma 'Bezbedni Balkan'.