Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Poznata društvena mreža koja je u vlasništvu Facebooka spremna je da obraduje sve oglašivače koji koriste njene pogodnosti. Tako će već od 7. novembra ova kompanija lansirati važne e-commerce usluge koje će brendovima omogućiti da obeleže na fotografijama svoje proizvode i usluge, te ih lakše prodaju zahvaljujući Instagram aplikaciji za mobilne uređaje.

instagram

Naime, pomenuti datum će samo označiti početak faze testiranja funkcija za e-commerce usluge, a kako bi dobili najbolji feedback, iz Instagrama su već napravili dogovor sa 20 brendova sa kojima će zajedno testirati nove opcije. Ovi oglašivači će tako biti u mogućnosti da taguju svoje proizvode na fotografijama na kojima se između ostalog mogu videte i sve potrebne informacije, kao i da usmere potencijalne kupce ka zvaničnom web sajtu uz pomoć Shop Now dugmeta.

Povodom ove vesti, oglasio se i Džim Skuiris, inače direktor marketinga pri Instagramu koji je tom prilikom pojasnio kako je svet mobilnih uređaja promenio način na koji danas kupujemo, ističući da kada se ljudi nalaze u prodavnicama, oni često gledaju u svoje telefone pretražujući razne proizvode. Kako Džim objašnjava, kupovina na ovaj način danas je sve dostupnija, te će se iz Instagrama potruditi da dopune sve nedostatke između pregledanja proizvoda, odabira i samog procesa kupovine.

Jednostavna kupovina kao glavni cilj

Da se pomenuta funkcija dugo očekivala i da je bila moža i glavni nedostatak ove društvene mreže, najbolje pokazuje činjenica da je Instagram vremenom postao veoma važna platforma kako za mnoge dizajnere širom sveta, ali i za druge brendove koji nude različite proizvode. Za sada će samo korisnici u SAD-u imati mogućnosti da u okviru fotografija saznaju sve o proizvodima (do 5 prikazanih) koji ih zanimaju – a podaci poput cene i opisa pojaviće se na ekranu njihovog pametnog telefona.

Takođe, svi koji budu bili zainteresovani za određeni proizvod mogu ga jednostavno izabrati, te će biti usmereni na neki drugi post koji će generisati dodatne informacije. Svaki objavljeni sadržaj ovog tipa imaće i Shop Now dugme koje će direktno poslati potencijalne kupce na zvanični sajt određenog brenda, gde se može izvršiti i sama kupovina. Kao što smo i napomenuli na početku, trenutno sledi faza testiranja dugo čekane funkcije nakon čega će iz Instagrama dopuniti moguće nedostatke, pre nego što nove opcije postanu dostupne širom sveta u okviru ove aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.