Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Poznata društvena mreža koja je u vlasništvu Facebooka spremna je da obraduje sve oglašivače koji koriste njene pogodnosti. Tako će već od 7. novembra ova kompanija lansirati važne e-commerce usluge koje će brendovima omogućiti da obeleže na fotografijama svoje proizvode i usluge, te ih lakše prodaju zahvaljujući Instagram aplikaciji za mobilne uređaje.

instagram

Naime, pomenuti datum će samo označiti početak faze testiranja funkcija za e-commerce usluge, a kako bi dobili najbolji feedback, iz Instagrama su već napravili dogovor sa 20 brendova sa kojima će zajedno testirati nove opcije. Ovi oglašivači će tako biti u mogućnosti da taguju svoje proizvode na fotografijama na kojima se između ostalog mogu videte i sve potrebne informacije, kao i da usmere potencijalne kupce ka zvaničnom web sajtu uz pomoć Shop Now dugmeta.

Povodom ove vesti, oglasio se i Džim Skuiris, inače direktor marketinga pri Instagramu koji je tom prilikom pojasnio kako je svet mobilnih uređaja promenio način na koji danas kupujemo, ističući da kada se ljudi nalaze u prodavnicama, oni često gledaju u svoje telefone pretražujući razne proizvode. Kako Džim objašnjava, kupovina na ovaj način danas je sve dostupnija, te će se iz Instagrama potruditi da dopune sve nedostatke između pregledanja proizvoda, odabira i samog procesa kupovine.

Jednostavna kupovina kao glavni cilj

Da se pomenuta funkcija dugo očekivala i da je bila moža i glavni nedostatak ove društvene mreže, najbolje pokazuje činjenica da je Instagram vremenom postao veoma važna platforma kako za mnoge dizajnere širom sveta, ali i za druge brendove koji nude različite proizvode. Za sada će samo korisnici u SAD-u imati mogućnosti da u okviru fotografija saznaju sve o proizvodima (do 5 prikazanih) koji ih zanimaju – a podaci poput cene i opisa pojaviće se na ekranu njihovog pametnog telefona.

Takođe, svi koji budu bili zainteresovani za određeni proizvod mogu ga jednostavno izabrati, te će biti usmereni na neki drugi post koji će generisati dodatne informacije. Svaki objavljeni sadržaj ovog tipa imaće i Shop Now dugme koje će direktno poslati potencijalne kupce na zvanični sajt određenog brenda, gde se može izvršiti i sama kupovina. Kao što smo i napomenuli na početku, trenutno sledi faza testiranja dugo čekane funkcije nakon čega će iz Instagrama dopuniti moguće nedostatke, pre nego što nove opcije postanu dostupne širom sveta u okviru ove aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.