Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Poznata društvena mreža koja je u vlasništvu Facebooka spremna je da obraduje sve oglašivače koji koriste njene pogodnosti. Tako će već od 7. novembra ova kompanija lansirati važne e-commerce usluge koje će brendovima omogućiti da obeleže na fotografijama svoje proizvode i usluge, te ih lakše prodaju zahvaljujući Instagram aplikaciji za mobilne uređaje.

instagram

Naime, pomenuti datum će samo označiti početak faze testiranja funkcija za e-commerce usluge, a kako bi dobili najbolji feedback, iz Instagrama su već napravili dogovor sa 20 brendova sa kojima će zajedno testirati nove opcije. Ovi oglašivači će tako biti u mogućnosti da taguju svoje proizvode na fotografijama na kojima se između ostalog mogu videte i sve potrebne informacije, kao i da usmere potencijalne kupce ka zvaničnom web sajtu uz pomoć Shop Now dugmeta.

Povodom ove vesti, oglasio se i Džim Skuiris, inače direktor marketinga pri Instagramu koji je tom prilikom pojasnio kako je svet mobilnih uređaja promenio način na koji danas kupujemo, ističući da kada se ljudi nalaze u prodavnicama, oni često gledaju u svoje telefone pretražujući razne proizvode. Kako Džim objašnjava, kupovina na ovaj način danas je sve dostupnija, te će se iz Instagrama potruditi da dopune sve nedostatke između pregledanja proizvoda, odabira i samog procesa kupovine.

Jednostavna kupovina kao glavni cilj

Da se pomenuta funkcija dugo očekivala i da je bila moža i glavni nedostatak ove društvene mreže, najbolje pokazuje činjenica da je Instagram vremenom postao veoma važna platforma kako za mnoge dizajnere širom sveta, ali i za druge brendove koji nude različite proizvode. Za sada će samo korisnici u SAD-u imati mogućnosti da u okviru fotografija saznaju sve o proizvodima (do 5 prikazanih) koji ih zanimaju – a podaci poput cene i opisa pojaviće se na ekranu njihovog pametnog telefona.

Takođe, svi koji budu bili zainteresovani za određeni proizvod mogu ga jednostavno izabrati, te će biti usmereni na neki drugi post koji će generisati dodatne informacije. Svaki objavljeni sadržaj ovog tipa imaće i Shop Now dugme koje će direktno poslati potencijalne kupce na zvanični sajt određenog brenda, gde se može izvršiti i sama kupovina. Kao što smo i napomenuli na početku, trenutno sledi faza testiranja dugo čekane funkcije nakon čega će iz Instagrama dopuniti moguće nedostatke, pre nego što nove opcije postanu dostupne širom sveta u okviru ove aplikacije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Pulsar istraživanje: Do sada uloženo €1,7 milijardi u ‘fintech’ startape na Balkanu

Uspešni 'fintech' startapi privlače investicije na balkanski region, što doprinosi ekonomskom rastu. Istraživanje ovog tržišta na Balkanu analizirao je Pavel Korolev, CEO Pulsar VC fonda.

Tehnologija

Heapcon 2024 o tehnološkim inovacijama koje oblikuju budućnost

Heapcon, vodeća međunarodna tehnološka konferencija u Balkanskom regionu, vraća se u Beograd sa još boljim sadržajem iz tech industrije.

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.