Analitika za biznis korisnike stiže na Instagram?

Analitika za biznis korisnike stiže na Instagram?

Nakon što su korisnike širom sveta već podelili u dve kategorije različitih mišljenja izmenom dizajna i ikonice, iz Instagrama su već krenuli sa testiranjem nove i veoma korisne opcije koja će pre svega biti namenjena oglašivačima i biznis korisnicima. Reč je o analitičkoj funkciji čiji bi zadatak bio prikupljanje svih podataka o nastupu određenog brenda i njihovih pratioca na ovoj društvenoj mreži - što bi znatno pomoglo poslovnim korisnicima prilikom formiranja što bolje strategije oglašavanja.

ins1

Novost da iz pomenute društvene mreže već rade na novim opcijama, stiže vrlo brzo nakon vesti o tome da je Instagram počeo sa testiranjem novih profila za oglašivače sa contact dugmetom, što može doprineti boljoj i jednostavnijoj komunikaciji sa kupcima. Na osnovu screenshota koji su procureli u javnost, a koje je preneo i Mashable, jasno je da iz kompanije za sada vredno rade na kreiranju navedene funkcije koja bi u potpunosti pomogla brendovima da kreiraju jasniju sliku o tome ko sve od korisnika ima najveći angažman sa njihovim postovima.

Naime, prvobitne informacije o novom alatu na Instagramu koji je očigledno u završnoj fazi razvoja, preneo je sajt Later.com, te se na osnovu grafika sačinjenih od screenshotova aplikacije ove društvene mreže jasno vidi da nova analitika veoma podseća na onu koja se nalazi u okviru stranica na Facebooku. Za razliku od trenutne situacije, stranice brendova bi tako trebalo da dobiju uvid u detaljnu analitiku o svojim pratiocima.

Čekajući Instagram…

Štaviše, ovaj precizan prikaz će, kada bude bio dostupan, pokazivati korisnu statistiku o tome koliko je pratioca prisutno na osnovu njihovih godina, sa koje lokacije izvršavaju interakciju, kao i prosečno vreme provedeno na Instagramu u toku jednog dana. Sa druge strane, iz ove društvene mreže su se potrudili da uvrste i sekciju “Top Posts”, koja generiše najbolje postove na osnovu impresija korisnika, sortirajući ih po redosledu popularnosti.

https---blueprint-api-production.s3.amazonaws.com-uploads-card-image-86852-Insta_analytics
Kada bude bila dostupna, nova analitika će predstavljati veoma koristan alat za oglašivače na Instagramu (Izvor:mashable.com)

U svakom slučaju, ovaj segment bi doneo nove i konkretne prikaze vrednosti za poslovne korisnike Instagrama, koji bi dobili jasniji uvid u popularnost svojih sadržaja, ne oslanjajući se na ne tako relevantne podatke koji dolaze na osnovu broja lajkova i komentara. Takođe, biće omogućen uvid i u pojedinačne postove, te se na jednostavan način mogu videti broj impresija, doseg korisnika, ali i njihova angažovanost.

Ipak, još nije jasno kada iz Instagrama planiraju da i zvanično lansiraju ove funkcije za brendove širom sveta. Vođeni nekim iskustvom iz prethodnih primera, nove promene nisu toliko daleko od finalne verzije i konačnog objavljivanja, te ne bi bilo iznenađujuće da stignu zajedno sa novim biznis profilima na Instagramu koji se već uveliko nalaze u fazi testiranja.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kolumna

Po čemu srpski Zakon o digitalnoj imovini podseća na Azarov transfer iz Čelsija u Real?

Advokati Ilija Rilaković i dr Minja Đokić u zajedničkoj kolumni razjasnili su (ne)mogućnost plaćanja usluga stranih kompanija kripto valutom!

Intervju

Kompanija Proximus u Srbiji zapošljava IT stručnjake i gradi inženjering timove

Proximus je došao na tržište Srbije još 2017. godine kada je preko svoje kompanije BICS postao vlasnik Telesigna. Ovom akvizicijom, Proximus počinje da zapošljava prve Market Development specijaliste, čime mladi talenti stiču mogućnost brzog učenja i razvoja u internacionalnom okruženju.

Office Talks Podcast

LinkedIn za šahiste broji 10.000 korisnika

Gošća 188. epizode Office Talks podkasta bila je Lena Miladinović, osnivačica OutpostChess platforme namenjene umrežavanju svih ljubitelja šaha — kako profesionalaca, tako i entuzijasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

DSI investirao u Veli — kripto platformu za finansijske savetnike

Najnovija investicija DSI mreže poslovnih anđela otišla je startapu Veli, iza kojeg stoje Stevan Radonjanin i Marko Selaković. Ova platforma omogućava profesionalcima da investiraju u kriptovalute za svoje klijente i upravljaju njihovim portfeljima.

Office Talks Podcast

Trickest: Etičko hakovanje i ofanzivni cybersecurity

U 190. epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo sa Nenadom Zarićem i Mihailom Tomićem, osnivačima startapa Trickest, koji su nam govorili o njegovom nastanku, cybersecurity industriji i etičkom hakovanju.

Startapi i poslovanje

Američki Autodesk akvizirao je novosadski Wonder Dynamics!

Wonder Dynamics akviziran je od strane američkog giganta za 3D animaciju, koji je ovaj potez objavio u jučerašnjem saopštenju na svom zvaničnom sajtu.

Internet marketing

AdEx 2023: Na digitalno oglašavanje u Srbiji potrošeno je €106,6 miliona

U sklopu Digital Day konferencije koju organizuje IABSerbia tradicionalno su predstavljeni rezultati AdEx istraživanja za 2023. godinu.

Intervju

NextSilicon razvija moćni čip za mnoge industrije i zapošljava nove IT stručnjake u Srbiji

Današnji svet počiva na hardverskim i softverskim sistemima i sigurno je da će budućnost modernog društva nastaviti da se bazira na sofisticiranim čipovima koji će pokretati globalnu industriju. Jedno od takvih rešenja razvija se i u Srbiji, tačnije u kompaniji NextSilicon.

Web 3.0

Druga ETH Belgrade konferencija: Srbija ponovo centar okupljanja Web3 zajednice

Nakon velikog uspeha prve konferencije održane 2023. godine, druga po redu konferencija ETH Belgrade će se održati od 3. do 5. juna 2024.