Instagram uvodi biznis profile: Šta nam tačno oni donose?

Instagram uvodi biznis profile: Šta nam tačno oni donose?

Kao što je i bilo najavljivano pre nekoliko meseci, plan Instagrama da svim oglašivačima i brendovima omogući posebne biznis profile - sada je i zvanično realizovan. Svi poslovni korisnici od sada će imati pristup profilima koji će se umnogome razlikovati od onih običnih, te će zahvaljujući dodatnim funkcijama predstavljati pravi alat za merenje željenih statistika kada je reč o aktivnosti pratilaca.

jovana_1

Svi brendovi i oglašivači koji su prisutni na ovoj društvenoj mreži od sada će zahvaljujući novom profilu dobiti uvid u koriste metrike koje detaljno pokazuju aktivnosti njihovih klijenata ili potencijalnih kupaca. Pre svega, poslovnim korisnicima je na raspolaganju detaljan uvid u statistiku koja prati promenu broja pratilaca ali i sve detalje o običnim i sponzorisanim postovima.

Novi biznis profili koji će biti dostupni u okviru Instagramove aplikacije za mobilne uređaje, omogućavaju i ostalim korisnicima da dobiju detaljne podatke o kompanijama i brendovima za čije proizvode ili usluge su zainteresovani, piše Wersm. Pod ovim podacima se posebno podrazumevaju adrese kompanija kao i detalji o kontaktu, dok će brendovi sa druge strane biti u mogućnosti da na ovaj način skupe sve vredne demografske podatke o mogućim kupcima.

Kako bi nešto više saznali o novoj opciji iz drugog ugla, te koji je njen značaj za … porazgovarali smo sa social media menadžerom iz agencije McCann, Jovanom Kovačević, koja nam je tom prilikom istakla:

Smatram da je uvođenje alata za praćenje analitike na Instagramu nešto što su brendovi i digitalne agencije dugo čekali s obzirom da brendovi sve više biraju ovaj kanal za komunikaciju sa svojim potrošačima/korisnicima, naročito nakon ukidanja hronološkog prikaza sadržaja i početka prikazivanja prema interakciji.

Korisni alati za sve brendove

Sa druge strane Jovana veruje da će novi alat umnogome pomoći brendovima u postavljanju strategije komuniciranja putem ovog kanala, te smatra da to više neće biti samo lično nahođenje bazirano na poznavanju ciljne grupe putem ostalih društvenih mreža, već će postojati i određeni rezultati koji će moći da potkrepe ideje i postanu veoma korisni za postavljanje kampanja i praćenja istih, dodavši sledeće:

Ne postoji mnogo brendova koji su postavili detaljnu strategiju za Instagram, a primetno je da je oglašavanje na ovom kanalu trenutno najpovoljnije i ova novina može motivisati brendove da se dodatno pozabave ovim kanalom i strategijom nastupa na istom. Ipak, ostaje pitanje kako će Instagram regulisati Business profile i napraviti balans između dovoljne vidljivosti brendova i prvobitnog koncepta ove društvene mreže.

Sa druge strane, novi biznis profili na Instagramu će pored već pomenutih funkcija doneti i sledeće koriste alate. Među njima se nalaze i Impresije koje predstavljaju koliko puta je objavljen post pregledan, zatim Reach odeljak na osnovu koga se može videti broj pregleda posta od strane jedinstvenih naloga a tu je i merač broja klikova na link web sajta brendova, direktno sa njihovih Instagram profila, te sama aktivnosti pratilaca i njihovog prosečnog zadržavanja na ovoj mreži u toku jednog dana.

Kako bi podesili vaš novi biznis profil na Instagramu, potrebno je da povežete i Facebook stranicu a kompletan proces se izvršava u okviru odeljka za podešavanja. Ukoliko imate nameru da dodatno promovišete post, to možete uraditi putem posebnog Promote dugmeta koje se nalazi ispod fotografije koju planirate da objavite. Novi biznis profili se postepeno omogućavaju korisnicima širom sveta, te se očekuje da će nove funkcije uskoro biti svima dostupne.

Ostavi komentar

  1. esko

    esko

    4. 10. 2018. u 22:28 Odgovori

    imam jedno pitanje sto se tice instagrama est.reach koji placam za jedan dan ima est.reach naprimer 4200-11000 za 5 eura ali ako ocu da platim 35 eura za 7 dana i est.reach je 19000-51000 da li je to est.reach 19000 za jedan dan ili kompletno za 7 dana. znaci pitanje je koje je isplatnije daily ili weekly.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.