Instagram uvodi biznis profile: Šta nam tačno oni donose?

Instagram uvodi biznis profile: Šta nam tačno oni donose?

Kao što je i bilo najavljivano pre nekoliko meseci, plan Instagrama da svim oglašivačima i brendovima omogući posebne biznis profile - sada je i zvanično realizovan. Svi poslovni korisnici od sada će imati pristup profilima koji će se umnogome razlikovati od onih običnih, te će zahvaljujući dodatnim funkcijama predstavljati pravi alat za merenje željenih statistika kada je reč o aktivnosti pratilaca.

jovana_1

Svi brendovi i oglašivači koji su prisutni na ovoj društvenoj mreži od sada će zahvaljujući novom profilu dobiti uvid u koriste metrike koje detaljno pokazuju aktivnosti njihovih klijenata ili potencijalnih kupaca. Pre svega, poslovnim korisnicima je na raspolaganju detaljan uvid u statistiku koja prati promenu broja pratilaca ali i sve detalje o običnim i sponzorisanim postovima.

Novi biznis profili koji će biti dostupni u okviru Instagramove aplikacije za mobilne uređaje, omogućavaju i ostalim korisnicima da dobiju detaljne podatke o kompanijama i brendovima za čije proizvode ili usluge su zainteresovani, piše Wersm. Pod ovim podacima se posebno podrazumevaju adrese kompanija kao i detalji o kontaktu, dok će brendovi sa druge strane biti u mogućnosti da na ovaj način skupe sve vredne demografske podatke o mogućim kupcima.

Kako bi nešto više saznali o novoj opciji iz drugog ugla, te koji je njen značaj za … porazgovarali smo sa social media menadžerom iz agencije McCann, Jovanom Kovačević, koja nam je tom prilikom istakla:

Smatram da je uvođenje alata za praćenje analitike na Instagramu nešto što su brendovi i digitalne agencije dugo čekali s obzirom da brendovi sve više biraju ovaj kanal za komunikaciju sa svojim potrošačima/korisnicima, naročito nakon ukidanja hronološkog prikaza sadržaja i početka prikazivanja prema interakciji.

Korisni alati za sve brendove

Sa druge strane Jovana veruje da će novi alat umnogome pomoći brendovima u postavljanju strategije komuniciranja putem ovog kanala, te smatra da to više neće biti samo lično nahođenje bazirano na poznavanju ciljne grupe putem ostalih društvenih mreža, već će postojati i određeni rezultati koji će moći da potkrepe ideje i postanu veoma korisni za postavljanje kampanja i praćenja istih, dodavši sledeće:

Ne postoji mnogo brendova koji su postavili detaljnu strategiju za Instagram, a primetno je da je oglašavanje na ovom kanalu trenutno najpovoljnije i ova novina može motivisati brendove da se dodatno pozabave ovim kanalom i strategijom nastupa na istom. Ipak, ostaje pitanje kako će Instagram regulisati Business profile i napraviti balans između dovoljne vidljivosti brendova i prvobitnog koncepta ove društvene mreže.

Sa druge strane, novi biznis profili na Instagramu će pored već pomenutih funkcija doneti i sledeće koriste alate. Među njima se nalaze i Impresije koje predstavljaju koliko puta je objavljen post pregledan, zatim Reach odeljak na osnovu koga se može videti broj pregleda posta od strane jedinstvenih naloga a tu je i merač broja klikova na link web sajta brendova, direktno sa njihovih Instagram profila, te sama aktivnosti pratilaca i njihovog prosečnog zadržavanja na ovoj mreži u toku jednog dana.

Kako bi podesili vaš novi biznis profil na Instagramu, potrebno je da povežete i Facebook stranicu a kompletan proces se izvršava u okviru odeljka za podešavanja. Ukoliko imate nameru da dodatno promovišete post, to možete uraditi putem posebnog Promote dugmeta koje se nalazi ispod fotografije koju planirate da objavite. Novi biznis profili se postepeno omogućavaju korisnicima širom sveta, te se očekuje da će nove funkcije uskoro biti svima dostupne.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Domaći EasyPass nudi privatne časove za sve učenike — a dodatnu zaradu za nastavnike

EasyPass platforma domaćih osnivača profesore i nastavnike širom Srbije povezuje sa učenicima, povećavajući im broj zakazanih časova, samim time i mogućnost dodatne zarade. A, učenicima su dostupni privatni časovi iz svih predmeta.

Office Talks Podcast

Nova era digitalne televizije i interneta

Gosti 174. epizode Office Talks podkasta bili su Vojin Kličković i Peđa Janković iz kompanije Yettel sa kojima smo razgovarali o razvoju Hipernet usluge optičkog interneta i digitalne televizije tokom dve godine postojanja ovog servisa.

Startapi i poslovanje

Startap inloodis iz Srbije menja način na koji se trenira košarka — uz pomoć holograma!

U intervjuu sa osnivačem Markom Gojakom, pročitajte priču o nastanku 'inloodis Basketball Spatial Computing Platform' jedinog AR sistema za asistenciju na košarkaškom treningu na svetu.

Propustili ste

Tehnologija

Open AI Sora oživljava filmsko platno, dok je Google Gemini isuviše ‘woke’

Donosimo vam osvrt na najnovija dostignuća tehnoloških giganata, kada je u pitanju razvoj alata zasnovanih na veštačkoj inteligenciji.

Office Talks Podcast

Kako je web3mine Vukašina Vukoja podigao $6 miliona investicije?

Vukašina smo ponovo ugostili u 178. epizodi Office Talks podkasta, kako bi nam rekao nešto više o svom novom projektu i o tome kako je pridobio poverenje vodećih web3 investitora.

Intervju

Hipernet nakon dve godine: 100.000 korisnika i dolazak mobilnih TV aplikacija

Hipernet usluga digitalne televizije i optičkog interneta kompanije Yettel na tržištu je prisutna već više od dve godine. Broj korisnika ovog servisa se povećava, a početak godine je bila idealna prilika da o Hipernetu ponovo razgovaramo sa Nenadom Hasurom, direktorom segmenta za fiksne i digitalne usluge u kompaniji Yettel.

Gaming

‘Ludo: Animal Heroes’ – nova je igra domaćeg Oxyverse studija dostupna za iOS i Android korisnike

Još jedan gaming naslov iz Srbije osvanuo je na App Store i Google Play prodavnici za globalno tržište. Reč je o video igri 'Ludo: Animal Heroes' iza koje stoji domaći game dev studio Oxyverse - sa čijim smo suosnivačem Jovanom Jaramazom razgovarali u intervjuu koji sledi.

Office Talks Podcast

Istina o platama programera

Novu epizodu Office Talks podkasta posvetili smo FishingBooker anketi o platama u IT industriji i tim povodom ugostili Dina Delića, koji je COO u pomenutoj kompaniji.

Tehnologija

Ivan Marković: Hakerski napad na EPS uspeo je zbog korupcije

Ne dozvoljavamo da se hakerski napad i krađa podataka iz baze Elektroprivrede Srbije olako zaboravi, a u tome nam pomaže pokretač foruma 'Bezbedni Balkan'.