Instagram i Apple testiraju nove funkcije za prodavce?

Instagram i Apple testiraju nove funkcije za prodavce i oglašivače?

Društvena mreža posvećena ljubiteljima fotografije i kratkih videa, uskoro bi mogla da ponudi nove funkcije koje će posebno biti zanimljive korisnicima iPhone 6S telefona - s obzirom da će biti korišćene sve prednosti tehnologija kao što su 3D Touch i Apple Pay.

Instagram

Kako piše The Verge, pomenuta kompanija koja je u vlasništu Facebooka, predstavila je još u junu mesecu „Shop Now“ dugme koje usmerava korisnika ka kupovini – pod uslovom da je prethodno video plasirani oglas i ostvario interakciju sa njim. Podsećanja radi, slične funkcije nedavno su omogućili Twitter i Pinterest.

Sudeći prema izvorima bliskim Digidayu, 3D Touch tehnologija na iPhone 6S modelu (jači pritisak prsta ne ekranu), poslužiće svima koji se bave Instagram oglašavanjem te će korisnici moći da ostvare nešto veću i značajniju interakciju sa sadržajem – usled jačeg pritiska na ekran.

Novo doba za ‘m-commerce’

Što se tiče Apple Pay integracije, pretpostavlja se da će korisnici ubuduće moći da plaćaju za određene proizvode putem ove društvene mreže – zahvaljujući otisku prsta, što bi trebalo da zameni dosadašnji proces unošenja podataka sa kreditne kartice.

apple_pay
Apple Pay ubrzano osvaja segment mobilnog plaćanja u Americi – uskoro i širom sveta (Foto: Forbes)

Sa novim funkcijama u okviru kojih će biti uključeni 3D Touch i Apple Pay, oglašivači će biti u mogućnosti da „ožive“ svoje postove i pruže veću vrednost krajnjim korisnicima, nego što je to slučaj sa trenutnim foto sadržajem.

Još ranije smo se upoznali da je budućnosti mobilnog plaćanja pred našim vratima, a toga su svesni i čelni ljudi Instagrama koji potvrđuju dalja testiranja pomenutih opcija, ističući da je mobilna trgovina segment na koji će ova kompanija u predstojećem periodu obraćati još veću pažnju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?