Infostud ušao u tržište nekretnina akvizicijom sajta 4zida.rs

Infostud ušao u tržište nekretnina akvizicijom sajta 4zida.rs

Jedna od najvećih Internet grupacija u Srbiji, Infostud, postala je vlasnik sajta 4zida.rs i time je nakon automobilizma, zapošljavanja, obrazovanja, turizma i osiguranja - zakoračila i u oblast nekretnina. Pomenuti sajt nastao je 2009. godine i u narednim godinama stekao reputaciju jednog od najkredibilnijih na tržištu nekretnina u Beogradu.

infostud

Naime, cilj sajta pod okriljem Infostud grupe, jeste da na jednom mestu okupi prodavce i kupce nekretnina iz cele Srbije, olakša njihovu međusobnu komunikaciju i obezbedi pouzdanu i proverenu kupovinu ili iznajmljivanje nekretnine. U skladu sa tim, nedavno je urađen i redizajn sajta koji je prilagođen za sve uređaje i veličine ekrana. Takođe, sredinom ove godine puštena je i Android aplikacija, koja se za sada pokazala veoma upotrebljivom za korisnike, zbog čega na Google Play-u ima ocenu 4.8.

Preko 60.000 oglasa na sajtu 4zida.rs

Tim koji stoji iza projekta 4zida.rs takođe teži ka olakšavanju odabira nekretnine za korisnika, pružanjem svih mogućih informacija. Jedna od jedinstvenih funkcionalnosti na tržištu su opisi i ocene krajeva grada od strane žitelja ili agenata specijalizovanih za određeni kraj. Takođe, moguće je uporediti cenu nekretnine sa prosečnom cenom u istom kraju, kao i cenom po kvadratu. Trenutno na sajtu ima preko 60.000 oglasa za prodaju i iznajmljivanje stanova, kuća, poslovnih prostora i placeva u Srbiji.

Podsetimo, ovo je već druga velika vest na tržištu nekretnina ukoliko se prisetimo da je nadavno beogradski CityExpert osigurao 700.000 evra od investicionog fonda SC Ventures radi bržeg napretka i proširenja kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?