Letnji hakaton Infostud grupe: Digitalizacija oglasa za posao

Kompanije poslovi.infostud.com, helloworld.rs i Poslonaut najavljuju hakaton koji će biti održan od 15. do 16. jula u prostorijama ICT Hub-a (Playground) u Beogradu. Učesnici će imati 24 časa da osmisle i kreiraju rešenje posvećeno digitalizaciji oglasa za posao.

Prvi letnji hakaton u organizaciji poslovi.infostud.com, helloworld.rs i Poslonauta održaće se od 15. do 16. jula u prostorijama ICT Hub-a u Beogradu. Cilj hakatona jeste osmisliti kreativna tehnološka rešenja u vidu web ili mobilne aplikacije, a koja se tiču digitalizacije oglasa za posao. Učesnici će imati samo 24 časa da osmisle, kreiraju i predstave svoju aplikaciju, dok će tema i sve potrebne smernice biti saopštene na dan početka takmičenja.

Priliku da učestvuju na hakatonu imaju prethodno formirani timovi i startapi (do najviše 4 punoletna člana). Iz Infostuda ističu da su hrana, piće i mentorska podrška obezbeđene, dok se od učesnika očekuje da ponesu svoju opremu (računar, pametni telefon).

Pored takmičarskog dela, učesnicima će na raspolaganju biti i različiti zanimljivi sadržaji poput obuke za predstavljanje ideja i rešenja koje su osmislili i realizovali, kao i kutak sa VR-om gde će moći kratko da se odmore i zabave.

Nagradni fond od €3.500

Ukupan novčani nagradni fond predstojećeg hakatona iznosi 3.500 evra, od čega pobedničkom timu ide 2.000 evra, drugoplasiranom timu 1.000 evra, a trećeplasiranom 500. Ideje i rešenja realizovana tokom takmičenja postaju vlasništvo organizatora. Prijave za Letnji hakaton dostupne su na zvaničnom sajtu događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.