Drugi INAT samit o uspešnoj primeni digitalne transformacije u kompanijama

Drugi po redu INAT samit održaće se u Beogradu od 12. do 15. aprila, a centralna tema konferencije ove godine biće 'Od e-migracije do digitalne transformacije'. Publika će tako imati priliku da čuje više o primeni IoT-a, blockchaina i veštačke inteligencije u biznisu.

Pomenuta konferencija pokušaće da odgovori na pitanje zašto digitalna transformacija i inženjerska kultura nekad ne budu uspešno primenjeni u kompanijama (uprkos dobroj volji klijenata), a publika će imati priliku i da sazna nešto više i o ključnim tendencijama u zapošljavanju IT profesionalaca u EU.

Neki od fokusa konferencije biće usmereni i na identifikaciju ključnih metrika i redosleda poteza za razvoj IT poslovanja, na primenu virtuelne i proširene stvarnosti, ali i na fenomen gejmifikacije i esport kulture. Osim toga, mladi od 16-24 godina moći će da nauče kako se prave poslovni modeli i kompanije.

Među 25 predavača iz regiona i inostranstva na konferenciji će se naći i šestostruki dobitnik nagrade Brajana Trejsija za najbolji prodajni učinak na svetskom nivou Deni Krid, koji je istovremeno i savetnik za transformaciju, kao i Sem Malikarjunan, izvršni strateg u Hubspot-u i mnogi drugi.

Za čitaoce Netokracije posebne pogodnosti

Govornici će sa publikom nastojati da podele svoja znanja i ekspertizu iz oblasti digitalne transformacije, emigracije talenata i kapitala i psihologije uspeha i to kroz predavanje, radionice i konstantni networking. Kako kaže Milena Milićević, glavna koordinatorka događaja, INAT samit ima za cilj „da probudi pozitivne emocije kod ljudi koji istinski vole svoj posao ali su suviše često rastrzani ogromnom količinom upita“, te dodaje:

INAT samit je nastao zbog potrebe da u eri preplavljenosti informacijama i nikad većim mogućnostima za zaradu u digitalnoj ekonomiji, ambiciozni IT profesionalci dobiju pristup neophodnim znanjima. Konferencija je stoga namenjena iskusnim IT profesionalcima, ali smo odlučili da uključimo i srednjoškolce i studente sa istaknutim rezultatima na takmičenjima iz prirodnih i društvenih nauka.

Iz organizacije ističu da se karte već nalaze u prodaji, a prvih 50 čitalaca Netokracije koji kupe kartu za INAT samit dobiće besplatne konsultacije i umrežavanje od 60 minuta sa minimum 10 INAT govornika na samom događaju tokom popodneva 14. aprila.

Uz promo kod Netokracija18INAT dobijate i dodatni popust pa cena pojedinačne karte iznosi 88 evra. Ova ponuda važiće do 27. marta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Zapošljavanje nedovoljno kvalifikovanog kadra u IT-ju – bahatost ili potreba?

Kada govorimo o IT sceni u Srbiji, jasno nam je da je to mala bara sa još manje 'krokodila'. Stoga se ponekad desi da neki od 'krokodila' koji su tek zaplivali dobiju posao koji možda još uvek ne zaslužuju. Ili je to samo mit? Otkrivamo u našoj analizi.

Društvene mreže

Neguj mo srbski jezik: Čak i oni koji nam prete priznaju da nas vole!

Oni su momci iza jedne od najpoznatijih satiričnih stranica na domaćem Internetu. U razgovoru sa dvojicom admina, otkrivamo kako je nastao Neguj mo srbski jezik, kakav je njihov odnos sa poznatima koji su često predmet viralnih šala, ali i šta danas predstavlja ova zajednica od nekoliko stotina hiljada pratilaca.

Propustili ste

E-commerce

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i petka korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Kultura 2.0

Pitali smo mlade da li uspevaju da uštede novac – i da li to rade u banci ili u koverti

Kakav je odnos mladih prema ličnim finansijama i da li smo zaboravili šta znači štednja?

Sponzorisano

Kvalitetan sadržaj uvek ima primat – a kako to radi Coca-Cola u Srbiji?

Putovanje kompanije Coca-Cola u oblast 'content' marketinga u Srbiji počelo je u martu. Da li je ovaj projekat ispunio očekivanja?

Tehnologija

Google uz novi ‘Video Carousel’ organski povećava pregled videa

Kompanija iz Mountain View-a rešena je da pomogne kreatorima video sadržaja da generišu veći broj pregleda u rezultatima pretrage.

Društvene mreže

Humanost u doba lajkova

Možemo li u isto vreme biti humani i raditi na ličnoj promociji? Ako je suditi prema poslednjim trendovima na Instagramu, to se od nas i očekuje...

Tehnologija

Naši e-servisi zabeležili su pad na svetskom nivou – razvoj novih može nam povećati globalni indeks

Srbija ostvarila pad od nekoliko mesta na globalnoj 'UN E-Government Survey 2018' listi kada je rad državnih e-servisa u pitanju.