Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.

Kako kažu iz organizacijie, cilj konkursa „IMAM REŠENJE za pametniji grad“ bio je da se pronađu inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama – a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedna od ideja na kojoj su prijavljeni timovi radili, a koja je ujedno i pobednička, jeste rešenje startapa Energym Group koja podrazumeva pametne teretane na otvorenom ili zatvorenom prostoru. Ti pametni centri za vežbanje sadržaće posebne sprave za vežbanje koje proizvode energiju koja se može koristiti i distribuirati po želji, a to je timu donelo novčanu nagradu od 5.000 evra.

Drugo mesto osvojio je tim sa idejom pametnog sistema uličnog osvetljenja koji uz pomoć posebnih senzora reguliše svetlost i štedi energiju na nivou celog grada, dok je treće mesto pripalo timu Smart Waste Monitoring System koji razvija rešenje pametnih kontejnera koji prate nivo otpada ne bi li optimizovali rute kamiona i bili alarmirani ukoliko je kontejner zapaljen.

€25.000 za dalji razvoj ili implementaciju

Kako organizatori navode, na konkurs su se prijavila čak 172 pojedinca i tima, a u svrhu daljeg razvoja rešenja kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatni fond od 25.000 evra za dodatno usavršavanje ili primenu najboljih projekata, kako bi podstakla najbolje timove da dalje rade na svojim idejama, razrađuju ih i implementiraju.

Predstavnici kompanije dodaju i da će nastaviti da podržavaju slične inicijative, a Nikola Nedeljković, generalni direktor kompanije Belgrade Waterfront dodao je da ta kompanija na brojne načine teži da podrži ljude koji imaju dobre ideje. „Svesni smo da su nove tehnologije naša budućnost i primenjujemo ih u poslovanju i izgradnji gde god je to moguće“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.