Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa 'IMAM REŠENJE za pametniji grad'

Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.

Kako kažu iz organizacijie, cilj konkursa „IMAM REŠENJE za pametniji grad“ bio je da se pronađu inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama – a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedna od ideja na kojoj su prijavljeni timovi radili, a koja je ujedno i pobednička, jeste rešenje startapa Energym Group koja podrazumeva pametne teretane na otvorenom ili zatvorenom prostoru. Ti pametni centri za vežbanje sadržaće posebne sprave za vežbanje koje proizvode energiju koja se može koristiti i distribuirati po želji, a to je timu donelo novčanu nagradu od 5.000 evra.

Drugo mesto osvojio je tim sa idejom pametnog sistema uličnog osvetljenja koji uz pomoć posebnih senzora reguliše svetlost i štedi energiju na nivou celog grada, dok je treće mesto pripalo timu Smart Waste Monitoring System koji razvija rešenje pametnih kontejnera koji prate nivo otpada ne bi li optimizovali rute kamiona i bili alarmirani ukoliko je kontejner zapaljen.

€25.000 za dalji razvoj ili implementaciju

Kako organizatori navode, na konkurs su se prijavila čak 172 pojedinca i tima, a u svrhu daljeg razvoja rešenja kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatni fond od 25.000 evra za dodatno usavršavanje ili primenu najboljih projekata, kako bi podstakla najbolje timove da dalje rade na svojim idejama, razrađuju ih i implementiraju.

Predstavnici kompanije dodaju i da će nastaviti da podržavaju slične inicijative, a Nikola Nedeljković, generalni direktor kompanije Belgrade Waterfront dodao je da ta kompanija na brojne načine teži da podrži ljude koji imaju dobre ideje. „Svesni smo da su nove tehnologije naša budućnost i primenjujemo ih u poslovanju i izgradnji gde god je to moguće“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.