Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa 'IMAM REŠENJE za pametniji grad'

Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.

Kako kažu iz organizacijie, cilj konkursa „IMAM REŠENJE za pametniji grad“ bio je da se pronađu inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama – a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedna od ideja na kojoj su prijavljeni timovi radili, a koja je ujedno i pobednička, jeste rešenje startapa Energym Group koja podrazumeva pametne teretane na otvorenom ili zatvorenom prostoru. Ti pametni centri za vežbanje sadržaće posebne sprave za vežbanje koje proizvode energiju koja se može koristiti i distribuirati po želji, a to je timu donelo novčanu nagradu od 5.000 evra.

Drugo mesto osvojio je tim sa idejom pametnog sistema uličnog osvetljenja koji uz pomoć posebnih senzora reguliše svetlost i štedi energiju na nivou celog grada, dok je treće mesto pripalo timu Smart Waste Monitoring System koji razvija rešenje pametnih kontejnera koji prate nivo otpada ne bi li optimizovali rute kamiona i bili alarmirani ukoliko je kontejner zapaljen.

€25.000 za dalji razvoj ili implementaciju

Kako organizatori navode, na konkurs su se prijavila čak 172 pojedinca i tima, a u svrhu daljeg razvoja rešenja kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatni fond od 25.000 evra za dodatno usavršavanje ili primenu najboljih projekata, kako bi podstakla najbolje timove da dalje rade na svojim idejama, razrađuju ih i implementiraju.

Predstavnici kompanije dodaju i da će nastaviti da podržavaju slične inicijative, a Nikola Nedeljković, generalni direktor kompanije Belgrade Waterfront dodao je da ta kompanija na brojne načine teži da podrži ljude koji imaju dobre ideje. „Svesni smo da su nove tehnologije naša budućnost i primenjujemo ih u poslovanju i izgradnji gde god je to moguće“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.