Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa 'IMAM REŠENJE za pametniji grad'

Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.

Kako kažu iz organizacijie, cilj konkursa „IMAM REŠENJE za pametniji grad“ bio je da se pronađu inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama – a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedna od ideja na kojoj su prijavljeni timovi radili, a koja je ujedno i pobednička, jeste rešenje startapa Energym Group koja podrazumeva pametne teretane na otvorenom ili zatvorenom prostoru. Ti pametni centri za vežbanje sadržaće posebne sprave za vežbanje koje proizvode energiju koja se može koristiti i distribuirati po želji, a to je timu donelo novčanu nagradu od 5.000 evra.

Drugo mesto osvojio je tim sa idejom pametnog sistema uličnog osvetljenja koji uz pomoć posebnih senzora reguliše svetlost i štedi energiju na nivou celog grada, dok je treće mesto pripalo timu Smart Waste Monitoring System koji razvija rešenje pametnih kontejnera koji prate nivo otpada ne bi li optimizovali rute kamiona i bili alarmirani ukoliko je kontejner zapaljen.

€25.000 za dalji razvoj ili implementaciju

Kako organizatori navode, na konkurs su se prijavila čak 172 pojedinca i tima, a u svrhu daljeg razvoja rešenja kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatni fond od 25.000 evra za dodatno usavršavanje ili primenu najboljih projekata, kako bi podstakla najbolje timove da dalje rade na svojim idejama, razrađuju ih i implementiraju.

Predstavnici kompanije dodaju i da će nastaviti da podržavaju slične inicijative, a Nikola Nedeljković, generalni direktor kompanije Belgrade Waterfront dodao je da ta kompanija na brojne načine teži da podrži ljude koji imaju dobre ideje. „Svesni smo da su nove tehnologije naša budućnost i primenjujemo ih u poslovanju i izgradnji gde god je to moguće“, zaključuje on.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.