€35.000 za najbolja 'smart city' rešenja - dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

€35.000 za najbolja ‘smart city’ rešenja – dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' otvoren je do 25. novembra. Traže se inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama, a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedan pogled na globalne demografske promene i jasno nam je da više od polovine svetske populacije danas živi u gradovima, pri čemu će se taj broj popeti na 66% do 2050. godine prema studiji Ujedinjenih nacija. Svidelo se to nama ili ne, gradovi su budućnost i presedan za životni stil koji vodimo, ali i glavni uzrok zašto se poslednjih godina sve više govori o optimizaciji prostora, resursa, te promene tog istog životnog stila na koji smo navikli.

Rešenje za rastuće urbane sredine, pobornici tehnologije vide upravo u spoju digitalnih i hardverskih rešenja koja običnim građanima (vama i vašim komšijama) mogu drastično da poboljšaju kvalitet života – čak i u gusto naseljenim sredinama. Koncept pametnih gradova tako je postao termin koji se sve češće može čuti, a u mnogim svetskim i evropskim prestonicama i videti.

Želiš da ‘opametiš’ svoj grad?

Kada je Srbija u pitanju, smart city koncept do sada se uglavnom vezivao za domaće inovatore koji su kreirali rešenja za strana tržišta – od pametne rasvete, povezanih klupa za parkove, preko različitih servisa i aplikacija.

Sa idejom da mapira izazove sa kojima se domaće urbane sredine suočavaju, ali i da podstakne rad domaćih inovatora, kompanija Belgrade Waterfront pokrenula je prethodne nedelje veliki konkurs po imenu IMAM REŠENJE za pametniji grad čiji je cilj da nagradi najbolja smart city rešenja kao i da kasnije pomogne njihov dalji razvoj ili implementaciju u Beogradu ili nekoj drugoj sredini – kako bi se inovativna rešenja po prvi put našla u službi građana.

Pobednička rešenja imaće kasnije priliku da implementiraju ili dalje razvijaju svoje ideje.

Konkurs je otvoren do 25. novembra pri čemu svoje ideje mogu prijaviti svi zainteresovani punoletni pojedinci ili timovi do najviše tri člana – putem zvaničnog sajta konkursa imamresenje.rs. Nakon inicijalne selekcije koju vrši stručan žiri sačinjen od industrijskih eksperata, čak 10 timova imaće priliku da radi na usavršavanju svoje ideje u okviru mentorstva u ICT Hub-u.

Na završnom događaju koji će se održati sredinom decembra biće izabrano tri pobedničke ideje kojima se dodeljuje ukupan nagradni fond u iznosu od 10.000 evra (prvo mesto dobija 5.000 evra, drugo mesto 3.000 evra, dok nagrada za treće mesto iznosi 2.000 evra). Kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatnih 25.000 evra sa ciljem daljeg razvoja ili implementacije pobedničkih rešenja na području Srbije u budućnosti, kako bi građani osetili uticaj predloženih smart city rešenja, saznaje Netokracija.

Više informacija o samom projektu možete pronaći na zvaničnom sajtu konkursa gde se nalazi i online formular za prijavu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?