€35.000 za najbolja 'smart city' rešenja - dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

€35.000 za najbolja ‘smart city’ rešenja – dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' otvoren je do 25. novembra. Traže se inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama, a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedan pogled na globalne demografske promene i jasno nam je da više od polovine svetske populacije danas živi u gradovima, pri čemu će se taj broj popeti na 66% do 2050. godine prema studiji Ujedinjenih nacija. Svidelo se to nama ili ne, gradovi su budućnost i presedan za životni stil koji vodimo, ali i glavni uzrok zašto se poslednjih godina sve više govori o optimizaciji prostora, resursa, te promene tog istog životnog stila na koji smo navikli.

Rešenje za rastuće urbane sredine, pobornici tehnologije vide upravo u spoju digitalnih i hardverskih rešenja koja običnim građanima (vama i vašim komšijama) mogu drastično da poboljšaju kvalitet života – čak i u gusto naseljenim sredinama. Koncept pametnih gradova tako je postao termin koji se sve češće može čuti, a u mnogim svetskim i evropskim prestonicama i videti.

Želiš da ‘opametiš’ svoj grad?

Kada je Srbija u pitanju, smart city koncept do sada se uglavnom vezivao za domaće inovatore koji su kreirali rešenja za strana tržišta – od pametne rasvete, povezanih klupa za parkove, preko različitih servisa i aplikacija.

Sa idejom da mapira izazove sa kojima se domaće urbane sredine suočavaju, ali i da podstakne rad domaćih inovatora, kompanija Belgrade Waterfront pokrenula je prethodne nedelje veliki konkurs po imenu IMAM REŠENJE za pametniji grad čiji je cilj da nagradi najbolja smart city rešenja kao i da kasnije pomogne njihov dalji razvoj ili implementaciju u Beogradu ili nekoj drugoj sredini – kako bi se inovativna rešenja po prvi put našla u službi građana.

Pobednička rešenja imaće kasnije priliku da implementiraju ili dalje razvijaju svoje ideje.

Konkurs je otvoren do 25. novembra pri čemu svoje ideje mogu prijaviti svi zainteresovani punoletni pojedinci ili timovi do najviše tri člana – putem zvaničnog sajta konkursa imamresenje.rs. Nakon inicijalne selekcije koju vrši stručan žiri sačinjen od industrijskih eksperata, čak 10 timova imaće priliku da radi na usavršavanju svoje ideje u okviru mentorstva u ICT Hub-u.

Na završnom događaju koji će se održati sredinom decembra biće izabrano tri pobedničke ideje kojima se dodeljuje ukupan nagradni fond u iznosu od 10.000 evra (prvo mesto dobija 5.000 evra, drugo mesto 3.000 evra, dok nagrada za treće mesto iznosi 2.000 evra). Kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatnih 25.000 evra sa ciljem daljeg razvoja ili implementacije pobedničkih rešenja na području Srbije u budućnosti, kako bi građani osetili uticaj predloženih smart city rešenja, saznaje Netokracija.

Više informacija o samom projektu možete pronaći na zvaničnom sajtu konkursa gde se nalazi i online formular za prijavu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.