€35.000 za najbolja 'smart city' rešenja - dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

€35.000 za najbolja ‘smart city’ rešenja – dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' otvoren je do 25. novembra. Traže se inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama, a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedan pogled na globalne demografske promene i jasno nam je da više od polovine svetske populacije danas živi u gradovima, pri čemu će se taj broj popeti na 66% do 2050. godine prema studiji Ujedinjenih nacija. Svidelo se to nama ili ne, gradovi su budućnost i presedan za životni stil koji vodimo, ali i glavni uzrok zašto se poslednjih godina sve više govori o optimizaciji prostora, resursa, te promene tog istog životnog stila na koji smo navikli.

Rešenje za rastuće urbane sredine, pobornici tehnologije vide upravo u spoju digitalnih i hardverskih rešenja koja običnim građanima (vama i vašim komšijama) mogu drastično da poboljšaju kvalitet života – čak i u gusto naseljenim sredinama. Koncept pametnih gradova tako je postao termin koji se sve češće može čuti, a u mnogim svetskim i evropskim prestonicama i videti.

Želiš da ‘opametiš’ svoj grad?

Kada je Srbija u pitanju, smart city koncept do sada se uglavnom vezivao za domaće inovatore koji su kreirali rešenja za strana tržišta – od pametne rasvete, povezanih klupa za parkove, preko različitih servisa i aplikacija.

Sa idejom da mapira izazove sa kojima se domaće urbane sredine suočavaju, ali i da podstakne rad domaćih inovatora, kompanija Belgrade Waterfront pokrenula je prethodne nedelje veliki konkurs po imenu IMAM REŠENJE za pametniji grad čiji je cilj da nagradi najbolja smart city rešenja kao i da kasnije pomogne njihov dalji razvoj ili implementaciju u Beogradu ili nekoj drugoj sredini – kako bi se inovativna rešenja po prvi put našla u službi građana.

Pobednička rešenja imaće kasnije priliku da implementiraju ili dalje razvijaju svoje ideje.

Konkurs je otvoren do 25. novembra pri čemu svoje ideje mogu prijaviti svi zainteresovani punoletni pojedinci ili timovi do najviše tri člana – putem zvaničnog sajta konkursa imamresenje.rs. Nakon inicijalne selekcije koju vrši stručan žiri sačinjen od industrijskih eksperata, čak 10 timova imaće priliku da radi na usavršavanju svoje ideje u okviru mentorstva u ICT Hub-u.

Na završnom događaju koji će se održati sredinom decembra biće izabrano tri pobedničke ideje kojima se dodeljuje ukupan nagradni fond u iznosu od 10.000 evra (prvo mesto dobija 5.000 evra, drugo mesto 3.000 evra, dok nagrada za treće mesto iznosi 2.000 evra). Kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatnih 25.000 evra sa ciljem daljeg razvoja ili implementacije pobedničkih rešenja na području Srbije u budućnosti, kako bi građani osetili uticaj predloženih smart city rešenja, saznaje Netokracija.

Više informacija o samom projektu možete pronaći na zvaničnom sajtu konkursa gde se nalazi i online formular za prijavu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.