€35.000 za najbolja 'smart city' rešenja - dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

€35.000 za najbolja ‘smart city’ rešenja – dodeljuje ih Belgrade Waterfront u sklopu novog konkursa

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' otvoren je do 25. novembra. Traže se inovativna rešenja iz domena pametnih gradova koja mogu da poboljšaju život građana u urbanim sredinama, a koja se razvijaju upravo u Srbiji.

Jedan pogled na globalne demografske promene i jasno nam je da više od polovine svetske populacije danas živi u gradovima, pri čemu će se taj broj popeti na 66% do 2050. godine prema studiji Ujedinjenih nacija. Svidelo se to nama ili ne, gradovi su budućnost i presedan za životni stil koji vodimo, ali i glavni uzrok zašto se poslednjih godina sve više govori o optimizaciji prostora, resursa, te promene tog istog životnog stila na koji smo navikli.

Rešenje za rastuće urbane sredine, pobornici tehnologije vide upravo u spoju digitalnih i hardverskih rešenja koja običnim građanima (vama i vašim komšijama) mogu drastično da poboljšaju kvalitet života – čak i u gusto naseljenim sredinama. Koncept pametnih gradova tako je postao termin koji se sve češće može čuti, a u mnogim svetskim i evropskim prestonicama i videti.

Želiš da ‘opametiš’ svoj grad?

Kada je Srbija u pitanju, smart city koncept do sada se uglavnom vezivao za domaće inovatore koji su kreirali rešenja za strana tržišta – od pametne rasvete, povezanih klupa za parkove, preko različitih servisa i aplikacija.

Sa idejom da mapira izazove sa kojima se domaće urbane sredine suočavaju, ali i da podstakne rad domaćih inovatora, kompanija Belgrade Waterfront pokrenula je prethodne nedelje veliki konkurs po imenu IMAM REŠENJE za pametniji grad čiji je cilj da nagradi najbolja smart city rešenja kao i da kasnije pomogne njihov dalji razvoj ili implementaciju u Beogradu ili nekoj drugoj sredini – kako bi se inovativna rešenja po prvi put našla u službi građana.

Pobednička rešenja imaće kasnije priliku da implementiraju ili dalje razvijaju svoje ideje.

Konkurs je otvoren do 25. novembra pri čemu svoje ideje mogu prijaviti svi zainteresovani punoletni pojedinci ili timovi do najviše tri člana – putem zvaničnog sajta konkursa imamresenje.rs. Nakon inicijalne selekcije koju vrši stručan žiri sačinjen od industrijskih eksperata, čak 10 timova imaće priliku da radi na usavršavanju svoje ideje u okviru mentorstva u ICT Hub-u.

Na završnom događaju koji će se održati sredinom decembra biće izabrano tri pobedničke ideje kojima se dodeljuje ukupan nagradni fond u iznosu od 10.000 evra (prvo mesto dobija 5.000 evra, drugo mesto 3.000 evra, dok nagrada za treće mesto iznosi 2.000 evra). Kompanija Belgrade Waterfront obezbedila je i dodatnih 25.000 evra sa ciljem daljeg razvoja ili implementacije pobedničkih rešenja na području Srbije u budućnosti, kako bi građani osetili uticaj predloženih smart city rešenja, saznaje Netokracija.

Više informacija o samom projektu možete pronaći na zvaničnom sajtu konkursa gde se nalazi i online formular za prijavu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.