Igor Černiševski novi je Digital Product Development direktor u kompaniji Wireless Media

Igor Černiševski novi je Digital Product Development direktor u kompaniji Wireless Media

Nakon čitave decenije u agenciji Direct Media, Igor Černiševski prelazi u kompaniju Wireless Media.

Govoreći o tome zašto je doneo odluku da napravi ovu karijernu promenu, Igor za Netokraciju ističe da je nakon gotovo dve decenije u agencijskom biznisu osetio potrebu za promenom. “Agencija se nalazi u položaju između klijenata i medija i mora da gradi partnerske odnose sa obe strane. Agencijski biznis podrazumeva konstantno balansiranje, da ne kažem žongliranje sa mnogo loptica. Očekivanja obe strane se konstantno povećavaju, a rast uticaja globalnih igrača uopšte ne čini situaciju lakšom”, ističe on i dodaje:

U takvoj poziciji, shvatio sam da znanje i iskustvo koje sam stekao kroz godine svakodnevne saradnje sa velikim klijentima i najznačajnijim medijima na tržištu mogu da iskoristim mnogo efikasnije ako se priklonim jednoj strani biznisa, a medijska strana je bila prirodni izbor. Profesionalno, na trenutnoj poziciji su mi se sve kockice nekako sklopile i dobio sam mogućnost da složim u slagalicu potencijale celog Wireless Media sistema, sva moja prethodna znanja, iskustva i tržišna poznanstva i izgradim spektar digitalnih proizvoda i usluga koji će biti nešto novo na tržištu.

Igor je danas na poziciji Digital Product Development direktora i, kako kaže, ima zadatak da se bavi sinergijom i integracijom svih resursa koje Wireless Media poseduje regionalno. “Ceo sistem ima jak background u smislu developmenta, sadržaja i medijskog biznisa, kao i veliku količinu podataka, tako da je moj zadatak da povežem sve te aspekte i kreiram digitalne proizvode i usluge koje će našim partnerima pružiti najbolje rezultate”, ističe Černiševski.

Prvo reorganizovati timove, a zatim ih usmeriti

Primarni fokus našeg sagovornika u kompaniji Wireless media, kao što smo spomenuli, biće rad na razvoju novih digitalnih proizvoda i usluga u okviru celog sistema – što obuhvata sve aspekte digitalnog biznisa:

Dodatni fokus sam stavio na podatke, regionalno prisustvo sistema i jak development koji sam spomenuo, tako da je osnova već tu. Mislim da su lokalni publisher na regionalnim tržištima u ovom trenutku jedini legitiman izvor realnih informacija, pošto smo svedoci toga kako UGC naprosto “krivi” realnu sliku i doprinosi širenju neistinitih informacija i vesti. Moja ideja je da iskoristimo ovu jedinstvenu poziciju kao osnovu za dalji razvoj.

On dodaje i da Wireless Media sistem ima veliki broj vrhunskih digitalnih profesionalaca u različitim delovima sistema: od developmenta, preko SEO stručnjaka, tima za analitiku i data, pa sve do velike ekipe koja se bavi kreiranjem i distribucijom sadržaja kroz medijski deo.

“Moj prvi korak bi trebalo da bude identifikacija svih sinergija koje postoje u sistemu i reorganizacija timova koji će zajedno sa mnom pružati maksimalne rezultate. Gotovo svi potrebni resursi su već tu, u okviru sistema, a uz još nekoliko akvizicija kompletiraćemo tim, a moj zadatak će biti da ih usmerim, što će mi biti veliki izazov ali i pravo zadovoljstvo”, zaključuje on.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Od Silicijumske doline do Skadarlije: Kako je američki Harness otvorio svoj R&D centar u srpskoj prestonici?

Kao kompanija koja razvija CI/CD alate za programere i dev timove, američki Harness otvorio je početkom godine svoj R&D centar u srpskoj prestonici. Otkrivamo koji su njihovi dalji planovi.

Gaming

Kroz program ‘Game Dev Bootcamp’ Nordeus nastavlja da edukuje mlade o razvoju igara – prijave do 12. novembra

Nordeus fondacija pokreće novi online besplatni obrazovni program 'Game Dev Bootcamp' za mlade širom Srbije koji su zainteresovani za tehnički razvoj video igara.

Internet marketing

Digitalni marketing u regulisanim industrijama: Kako se oglašavati kada je sve zabranjeno?

Za sve regulisane industrije uvek važe dve stvari, budžet uglavnom nikada nije problem i skoro ništa nije dozvoljeno kada je marketing u pitanju.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Karijere

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

Karijere

Studenti informatike i Synechron organizovali prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu

BarKod hakaton, prvi hakaton na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, održan je prethodnog vikenda pod sloganom 'Ako ništa…bar kod!'.

Kultura 2.0

UNICEF u Srbiji pokrenuo humanitarnu akciju – kupovinom NFT tokena pomažete deci sa smetnjama u razvoju

Povodom obeležavanja 75 godina rada UNICEF-a predstavljena je i dalje aktuelna specijalna kolekcija jedinstvenih digitalnih tokena - NFT, koja će biti izložena do 11. decembra. Izložba ima humanitarni cilj nabavke asistivne tehnologije koja pomaže deci sa smetnjama u razvoju da povećaju svoje sposobnosti i veštine.

Startapi i poslovanje

Programeri, Bosch ne proizvodi samo aparate za kafu – ima i odeljenja koja kreiraju softvere

Mesec dana sam u Bosch-u. Iako za sebe mislim da detaljno poznajem IT industriju, do pre dva meseca nisam znala da ova kompanija proizvodi nešto što nisu aparati za kafu, veš mašine i klime, kao i da u okviru Bosch-a postoje neka odeljenja koja prave softvere.

Karijere

Kompanija ZF Serbia najavila nova zapošljavanja u novosadskom razvojnom centru

Traže se inženjeri za rad na razvoju energetske elektronike za primenu u pogonskim sistemima.