Igor Černiševski novi je Digital Product Development direktor u kompaniji Wireless Media

Igor Černiševski novi je Digital Product Development direktor u kompaniji Wireless Media

Nakon čitave decenije u agenciji Direct Media, Igor Černiševski prelazi u kompaniju Wireless Media.

Govoreći o tome zašto je doneo odluku da napravi ovu karijernu promenu, Igor za Netokraciju ističe da je nakon gotovo dve decenije u agencijskom biznisu osetio potrebu za promenom. “Agencija se nalazi u položaju između klijenata i medija i mora da gradi partnerske odnose sa obe strane. Agencijski biznis podrazumeva konstantno balansiranje, da ne kažem žongliranje sa mnogo loptica. Očekivanja obe strane se konstantno povećavaju, a rast uticaja globalnih igrača uopšte ne čini situaciju lakšom”, ističe on i dodaje:

U takvoj poziciji, shvatio sam da znanje i iskustvo koje sam stekao kroz godine svakodnevne saradnje sa velikim klijentima i najznačajnijim medijima na tržištu mogu da iskoristim mnogo efikasnije ako se priklonim jednoj strani biznisa, a medijska strana je bila prirodni izbor. Profesionalno, na trenutnoj poziciji su mi se sve kockice nekako sklopile i dobio sam mogućnost da složim u slagalicu potencijale celog Wireless Media sistema, sva moja prethodna znanja, iskustva i tržišna poznanstva i izgradim spektar digitalnih proizvoda i usluga koji će biti nešto novo na tržištu.

Igor je danas na poziciji Digital Product Development direktora i, kako kaže, ima zadatak da se bavi sinergijom i integracijom svih resursa koje Wireless Media poseduje regionalno. “Ceo sistem ima jak background u smislu developmenta, sadržaja i medijskog biznisa, kao i veliku količinu podataka, tako da je moj zadatak da povežem sve te aspekte i kreiram digitalne proizvode i usluge koje će našim partnerima pružiti najbolje rezultate”, ističe Černiševski.

Prvo reorganizovati timove, a zatim ih usmeriti

Primarni fokus našeg sagovornika u kompaniji Wireless media, kao što smo spomenuli, biće rad na razvoju novih digitalnih proizvoda i usluga u okviru celog sistema – što obuhvata sve aspekte digitalnog biznisa:

Dodatni fokus sam stavio na podatke, regionalno prisustvo sistema i jak development koji sam spomenuo, tako da je osnova već tu. Mislim da su lokalni publisher na regionalnim tržištima u ovom trenutku jedini legitiman izvor realnih informacija, pošto smo svedoci toga kako UGC naprosto “krivi” realnu sliku i doprinosi širenju neistinitih informacija i vesti. Moja ideja je da iskoristimo ovu jedinstvenu poziciju kao osnovu za dalji razvoj.

On dodaje i da Wireless Media sistem ima veliki broj vrhunskih digitalnih profesionalaca u različitim delovima sistema: od developmenta, preko SEO stručnjaka, tima za analitiku i data, pa sve do velike ekipe koja se bavi kreiranjem i distribucijom sadržaja kroz medijski deo.

“Moj prvi korak bi trebalo da bude identifikacija svih sinergija koje postoje u sistemu i reorganizacija timova koji će zajedno sa mnom pružati maksimalne rezultate. Gotovo svi potrebni resursi su već tu, u okviru sistema, a uz još nekoliko akvizicija kompletiraćemo tim, a moj zadatak će biti da ih usmerim, što će mi biti veliki izazov ali i pravo zadovoljstvo”, zaključuje on.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

Dušan i David prave društvene igre, a njihov studio Kerber Games napada tržište vredno skoro 20$ milijardi

Iako kultura igranja društvenih igara u Srbiji nije toliko velika, to bi vremenom moglo da se promeni zahvaljujući talentovanim timovima poput onog koji čini Kerber - 'board games' dizajn studio.

Startapi i poslovanje

Uvođenjem udela u vlasništvu kompanije povećavaju svoju konkurentnost – a motivacija zaposlenih se drastično uvećava

Prema podacima do kojih je došao Joberty, manje od 3% kompanija koje posluju na domaćem tržištu ima opciju da svojim zaposlenima omogući udeo u vlasništvu firme a ta opcija, kako kažu naši sagovornici, može napraviti veliku razliku.

Intervju

Milan Starčević je prvi inženjer iz Srbije koji je postao partner u kompaniji Zühlke

Nakon skoro osam godina provedenih u kompaniji Zühlke, Milan Starčević postao je partner. U nastavku teksta razgovaramo o njegovom karijernom putu koji je doveo do nove pozicije.

Propustili ste

Kultura 2.0

AliExpress paketi u Srbiju stižu sa većim zakašnjenjem – uticaj pandemije i dalje traje

Enigma zvana AliExpress i dalje traje, a mi proveravamo šta se trenutno dešava sa paketima i cenom shipping-a za Srbiju.

Startapi i poslovanje

Kredium.rs klijentima pomaže da lakše dobiju stambeni kredit uz pomoć personalizovanih bankarskih ponuda

Potraga za stanovima i kreditima često ume da bude težak, naporan i dug proces. Ipak, digitalizacijom i novim alatima koji su nam dostupni online, sve ovo može da izgleda znatno jednostavnije. Rešenje ima i startap iz Srbije - Kredium.rs.

Startapi i poslovanje

Srpski Tenderly osigurao investiciju od $15.3M u okviru A runde, sledi izgradnja Ethereum platforme za developere

Glavni cilj Tenderly startapa je da poboljša način rada Ethereum programera i ubrza prihvatanje blockchain tehnologije.

Office Talks Podcast

Internet zajednica za 70.000 ljubitelja fudbala

Tema 57. epizode Office Talks podcasta bila je online klađenje ali i izgradnja internet zajednice ljubitelja fudbala i sporta kroz zanimljiv i kvalitetan sadržaj. O svemu tome smo razgovarali sa našim gostom Vladimirom Kečkešom, osnivačem popularnih Instagram stranica Burazzers.net i Engleski fudbal.

Karijere

HelloWorld ponovo organizuje istraživanje domaće tehnološke scene: IT-jevci, popunite anketu!

Sajt za IT zapošljavanje HelloWorld.rs trenutno sprovodi još jedno veliko istraživanje domaće IT scene.