Nakon čitave decenije u agenciji Direct Media, Igor Černiševski prelazi u kompaniju Wireless Media.
Govoreći o tome zašto je doneo odluku da napravi ovu karijernu promenu, Igor za Netokraciju ističe da je nakon gotovo dve decenije u agencijskom biznisu osetio potrebu za promenom. “Agencija se nalazi u položaju između klijenata i medija i mora da gradi partnerske odnose sa obe strane. Agencijski biznis podrazumeva konstantno balansiranje, da ne kažem žongliranje sa mnogo loptica. Očekivanja obe strane se konstantno povećavaju, a rast uticaja globalnih igrača uopšte ne čini situaciju lakšom”, ističe on i dodaje:
U takvoj poziciji, shvatio sam da znanje i iskustvo koje sam stekao kroz godine svakodnevne saradnje sa velikim klijentima i najznačajnijim medijima na tržištu mogu da iskoristim mnogo efikasnije ako se priklonim jednoj strani biznisa, a medijska strana je bila prirodni izbor. Profesionalno, na trenutnoj poziciji su mi se sve kockice nekako sklopile i dobio sam mogućnost da složim u slagalicu potencijale celog Wireless Media sistema, sva moja prethodna znanja, iskustva i tržišna poznanstva i izgradim spektar digitalnih proizvoda i usluga koji će biti nešto novo na tržištu.
Igor je danas na poziciji Digital Product Development direktora i, kako kaže, ima zadatak da se bavi sinergijom i integracijom svih resursa koje Wireless Media poseduje regionalno. “Ceo sistem ima jak background u smislu developmenta, sadržaja i medijskog biznisa, kao i veliku količinu podataka, tako da je moj zadatak da povežem sve te aspekte i kreiram digitalne proizvode i usluge koje će našim partnerima pružiti najbolje rezultate”, ističe Černiševski.
Prvo reorganizovati timove, a zatim ih usmeriti
Primarni fokus našeg sagovornika u kompaniji Wireless media, kao što smo spomenuli, biće rad na razvoju novih digitalnih proizvoda i usluga u okviru celog sistema – što obuhvata sve aspekte digitalnog biznisa:
Dodatni fokus sam stavio na podatke, regionalno prisustvo sistema i jak development koji sam spomenuo, tako da je osnova već tu. Mislim da su lokalni publisher na regionalnim tržištima u ovom trenutku jedini legitiman izvor realnih informacija, pošto smo svedoci toga kako UGC naprosto “krivi” realnu sliku i doprinosi širenju neistinitih informacija i vesti. Moja ideja je da iskoristimo ovu jedinstvenu poziciju kao osnovu za dalji razvoj.
On dodaje i da Wireless Media sistem ima veliki broj vrhunskih digitalnih profesionalaca u različitim delovima sistema: od developmenta, preko SEO stručnjaka, tima za analitiku i data, pa sve do velike ekipe koja se bavi kreiranjem i distribucijom sadržaja kroz medijski deo.
“Moj prvi korak bi trebalo da bude identifikacija svih sinergija koje postoje u sistemu i reorganizacija timova koji će zajedno sa mnom pružati maksimalne rezultate. Gotovo svi potrebni resursi su već tu, u okviru sistema, a uz još nekoliko akvizicija kompletiraćemo tim, a moj zadatak će biti da ih usmerim, što će mi biti veliki izazov ali i pravo zadovoljstvo”, zaključuje on.