IDEA u 2016. radikalno unapređuje svoj webshop

IDEA u 2016. radikalno unapređuje svoj webshop, uvodi inovacije po uzoru na Uber

Poslednjih nekoliko godina građani Beograda i drugih većih mesta svoje namirnice mogu kupovati i putem Interneta, čime odlazak u supermarkete postaje prošlost. Lanac trgovina IDEA koji se nalazi u vlasništvu koncerna Agrokor, uskoro bi u Srbiji mogao predstaviti novu uslugu, utemeljenu na inovacijama koje su nedavno predstavljene u Hrvatskoj.

idea_main_1

Kolege sa hrvatske Netokracije skoro su pisale o “Konzum Kliku” – novoj usluzi online kupovine namenjene svakodnevnim proizvodima poput jaja, mleka, i drugih prehrambenih i kućnih artikala. U pitanju je redizajnirana Internet trgovina koja korisnicima omogućava još lakšu pretragu i kupovinu, te mogućnost favorizovanja određenih artikala kojima se kasnije lako možete vratiti.

Ideja iza čitavog servisa jeste da se pojednostavi svakodnevna kupovina (bez odlaska do prodavnice), a jedan od načina na koji se postiže veći užitak i komfor krajnjih korisnika jeste i činjenica da se naručeni artikli dostavljaju iz centralnog skladišta, a ne iz pojedinačnih prodavnica kao što je to pre bio slučaj. Netokracija saznaje da bi sličan koncept trebao da se proširi i na Srbiju, pri čemu bi upravo IDEA mogla biti vesnik tehnoloških inovacija, a koja već uveliko nudi mogućnost kupovine namirnica i drugih kućnih artikala putem sajta i mobilne aplikacije.

‘Klik’ u Srbiji i Sloveniji u 2016?

Direktorka e-commerca u Konzumu, Martina Starčević, izjavila je u razgovoru za Netokraciju:

Koncept logističkog centra pojedine zemlje, kakav je „Konzum Klik“ u Zagrebu za veće hrvatske gradove, širiće se i na susedna tržišta u kojima je prisutan koncern Agrokor. U Srbiji ćemo to svakako implementirati kroz već razvijenu IDEU, a u Slovenji kroz Merkator. Plan je da se koncept „Konzum Klika“ razvije na regionalnim tržištima u toku 2016. godine, kako bi se dodatno unapredila usluga prema kupcima – baš kao što je to slučaj u Hrvatskoj.

konzum_6shop
Redizajniranom izgledu Internet trgovine IDEA i Mercator, u toku sledeće godine mogu se radovati i građani Srbije, te Slovenije.

Otkrivajući detalje o novoj usluzi, kolege iz Hrvatske pišu i o drive-in mogućnostima koje su vezane za logistički centar, a koje će potrošačima omogućiti da naruče robu putem Interneta, ali i da istu pokupe usput – bilo da se vraćaju kući s posla ili su zaboravili na vreme da obave kupovinu. Takođe, tu je i znatno napredniji sistem koji bi automatski trebalo da prepozna dostupnost pojedinačnih artikala, kako se ne bi dešavalo da proizvod iz vaše korpe bude zamenjen nekim drugim.

Informacije o dostavljačima – po uzoru na Uber

Vodeći se idejom transparentnosti koju je Zagrepčanima nedavno doneo Uber, iz Konzuma ističu da novi servis korisnike unapred obaveštava o dostavljačima, pružajući fotografiju osobe koja dostavlja namirnice, ali i njegovo ime, kao i tablice vozila – sve u cilju bolje informisanosti o onome ko vrši uslugu dostave.

Ovo nije regionalni Amazon (A007)

Ipak, ono što se postavlja kao najveće pitanje jeste da li je ovo zapravo onaj veliki i tajnovit projekat na kome Agrokor radi već neko vreme, a koji mnogi već sada nazivaju “Amazonom regiona”? Sudeći prema prvim informacijama i analizama, nije – budući da je koncept “Konzum Klika” isključivo usmeren ka robi široke potrošnje, namirnicama i kućnim artiklima. A007, kako je ime projekta, mogao bi pak predstavljati otvorenu platformu koja će i drugim proizvođačima i kompanijama omogućiti da prodaju svoje proizvode putem Interneta.

Svakako najvažniji momenat novog webshopa koji bismo uskoro mogli videti iz prve ruke, jeste promocija Internet trgovine u Srbiji ali i širom regiona, pokazujući tako skepticima da postoji mesto za tehnološke inovacije ovog tipa i na našim prostorima, ali i da će se potrošači uvek okrenuti onim kompanijama koje im nude više izbora – pogotovo kada je u pitanju naručivanje namirnica iz fotelje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.