#36 ICT Hub Meetup o saradnji lokalnih startapa sa kompanijom Vip mobile

#36 ICT Hub Meetup o saradnji lokalnih startapa sa kompanijom Vip mobile

Početak saradnje kompanije Vip mobile i ICT Hub-a obeležiće meetup koji će biti održan u prostorijama Playgrounda u sredu 4. oktobra s početkom od 18 časova. Ovo će biti prvi u nizu aktivnosti kroz koje će na praktičan način biti predstavljani modeli saradnje lokalnih startapa, IT profesionalaca, preduzetnika i frilensera sa kompanijom Vip mobile.

Cilj predstojećeg okupljanja biće između ostalog povezivanje sa lokalnim startapima i talentovanim IT profesionalcima, preduzetnicima i frilenserima. Zanimljivo je napomenuti da se sve više korporacija okreće ka eksternim talentima i startapima, a putem otvaranja ka tehnološkoj zajednici krenula je i kompanija Vip mobile – koja je započela stratešku saradnju sa ICT Hub-om.

Sa druge strane, ispred Vipa će govoriti Janez Križan, Direktor sektora za digitalnu transformaciju i inovacije, Klaster Srbija i Slovenija i Kosta Andrić, izvršni direktor ICT Hub-a. Svoje iskustvo o tome kako u praksi izgleda sarađivati sa kompanijom Vip mobile u Srbiji podeliće Darko Marjanović i Miloš Milovanović – osnivači domaćeg startapa Things Solver, tima iz Beograda koji pruža usluge u sferi Data Analytics-a klijentima iz celog sveta.

Prijave već otvorene, popunite ih na vreme

Inače, na samom okupljanju biće najavljen i hakaton koji Vip organizuje u partnerstvu sa ICT Hub-om, a koji će takođe biti održan u Playground-u. Svi zainteresovani imaće priliku da čuju nešto više o digitalnoj transformaciji kroz saradnju sa startapima u telco industriji – dok se prijave mogu popuniti putem posebne Google forme ili na zvaničnoj meetup stranici ovog događaja gde je između ostalog moguće pronaći i više informacija o ovom okupljanju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.