ICT Hub #Generacija3: Otvorene prijave za startape

#Generacija3: ICT Hub otvorio prijave za startape i inovativne ideje

Treću godinu za redom otvara se konkurs za 'ICT Hub Startup' program preduzetništva koji timovima obezbeđuje mentorstvo i podršku potrebnu za razvoj tehnoloških ideja. Pet odabranih timova imaće priliku da koristi prostorije ovog centra u narednih sedam meseci, aktivno radi sa mentorima, ali i pristup širokoj mreži poslovnih kontakata i investitora.

ict-hub

Same obuke i radionice vodiće neki od najuspešnijih domaćih preduzetnika i menadžera s višegodišnjim radnim iskustvom. Osim redovnog savetovanja sa mentorima ICT Hub-a, za razvoj svog sopstvenog projekta timovi će na raspolaganju imati i dodatnu savetodavnu pravnu, knjigovodstvenu, HR i marketinšku podršku koja će im biti od značaja prilikom pokretanja startapa, navodi se u saopštenju.

Takođe, obezbeđena je i mogućnost povezivanja sa stručnjacima relevantnim za razvoj ideje, serijskim osnivačima startapa koji poseduju neophodna iskustva u pokretanju biznisa, ali i sa potencijalnim investitorima i partnerima sa kojima ICT Hub ima saradnju. Stipendije za pet izabranih timova obezbeđene su zahvaljujući projektu „Podrška tehnološkom preduzetništvu mladih“ koji realizuje ICT Hub, a finansira Ministarstvo omladine i sporta.

Prijave otvorene do 26. septembra

Kada je reč o kriterijumima za izbor timova, oni se zasnivaju na originalnosti, izvodljivosti i tržišnoj relevantnosti ideje, kao i na kapacitetu članova tima da je realizuju, dok će sam program početi od oktobra ove godine i trajaće sve do maja sledeće godine. Iz organizacije ističu da svi zainteresovani timovi mogu da dobiju više informacija i da se prijave do 26. septembra putem posebnog sajta ICT Hub-a koji je namenjen za ovu priliku.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.