Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

ICMA Belgrade 2017: Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

Udruženje ICMA (International Classified Marketplace Association) koje okuplja čelne ljude takozvanih 'classified' sajtova za oglašavanje, održaće od 10. do 12. maja prvo izdanje svoje prolećne konferencije u beogradskom hotelu Hyatt. Pored velikog broja svetskih kompanija koje su uzele učešća, priliku da se predstave na konferenciji imaće i domaći sajtovi u vlasništvu Infostuda i KupujemProdajem.

icma_1

Prvo izdanje ICMA Spring Conference 2017. u Beogradu ugostiće predstavnike više od 50 svetskih classified sajtova za oglašavanje među kojima će se naći i polovniautomobili.com, kupujemprodajem.com, poslovi.infostud.com, lalafo.com i drugi.

Predstaviće se dobri primeri poslovanja i upotrebe modernih tehnologija u ovoj oblasti, govoriće se o digitalnoj prodaji, vizuelnoj pretrazi, upravljanju bazama podataka, programatskom oglašavanju i drugim bitnim temama u ovoj industriji. Kako napominju iz organizacije, tokom trodnevne konferencije biće održano i nekoliko radionica, a potenciraće se i ono po čemu je konferencija nadaleko poznata – upoznavanje i druženje učesnika u okviru posebno zamišljenog programa.

Mašinsko učenje za bolju klasifikaciju oglasa

Tokom konferencije, priliku da se obrati učesnicima imaće Bojan Leković, osnivač i CEO KupujemProdajem.com koji će predstaviti ovaj oglasni portal kao jedan od prvih u Evropi koji je primenio veštačku inteligenciju u svom poslovanju – tačnije machine learning za automatizaciju i klasifikaciju oglasa. Kako kažu iz ove kompanije, napredna tehnologija razvijena je u partnerstvu sa kompanijom NIRI IC iz Niša.

U izjavi za Netokraciju, Leković je poručio:

U pilot projektu koji smo uradili nakon što smo sistem „nahranili“ sa 22 miliona oglasa, on se pokazao veoma preciznim, čak i do 98% kada su u pitanju kategorije. To nam omogućuje brži rad i smanjuje mogućnost ljudske greške. Međutim, pravi potencijal mašinskog učenja leži u tome što će sistem vremenom postajati sve pametniji, sposobniji u čitanju oglasa, pa ćemo moći da ga koristimo i na drugim poljima, na primer u automatskom prepoznavanju oglasa koji na bilo koji način krše pravila portala.

Upitavši predstavnike Infostuda šta očekuju od predstojeće ICMA konferencije, suosnivač i direktor razvoja Infostud grupe, Stefan Salom, izjavio je:

Industrija oglasnih sajtova ima veliki potencijal na našem tržištu i izuzetno je značajno da se ovogodišnja ICMA konferencija održava upravo u Beogradu. Prezentovaćemo inovativna biznis rešenja i nove modele koje smo sa više ili manje uspeha testirali i implementirali kroz 17 godina postojanja na tržištu, kao i izazove sa kojima smo se susretali u tome. Radujemo se da sa kolegama iz drugih zemalja podelimo naša iskustva i ideje vezane za razvoj novih biznisa, kao i potencijalne smerove za širenje biznisa.

ICMA konferencija održava se dva puta godišnje – u proleće i jesen – a pre Beograda domaćini su bili Amsterdam, Berlin, Talin, Bern, Keln i drugi. Naredni domaćin biće Lisabon, a za konferenciju u našem gradu još uvek je moguće registrovati se. Spisak predavača moguće je pogledati na zvaničnom sajtu konferencije gde se ujedno nalazi i programska šema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.