Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

ICMA Belgrade 2017: Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

Udruženje ICMA (International Classified Marketplace Association) koje okuplja čelne ljude takozvanih 'classified' sajtova za oglašavanje, održaće od 10. do 12. maja prvo izdanje svoje prolećne konferencije u beogradskom hotelu Hyatt. Pored velikog broja svetskih kompanija koje su uzele učešća, priliku da se predstave na konferenciji imaće i domaći sajtovi u vlasništvu Infostuda i KupujemProdajem.

icma_1

Prvo izdanje ICMA Spring Conference 2017. u Beogradu ugostiće predstavnike više od 50 svetskih classified sajtova za oglašavanje među kojima će se naći i polovniautomobili.com, kupujemprodajem.com, poslovi.infostud.com, lalafo.com i drugi.

Predstaviće se dobri primeri poslovanja i upotrebe modernih tehnologija u ovoj oblasti, govoriće se o digitalnoj prodaji, vizuelnoj pretrazi, upravljanju bazama podataka, programatskom oglašavanju i drugim bitnim temama u ovoj industriji. Kako napominju iz organizacije, tokom trodnevne konferencije biće održano i nekoliko radionica, a potenciraće se i ono po čemu je konferencija nadaleko poznata – upoznavanje i druženje učesnika u okviru posebno zamišljenog programa.

Mašinsko učenje za bolju klasifikaciju oglasa

Tokom konferencije, priliku da se obrati učesnicima imaće Bojan Leković, osnivač i CEO KupujemProdajem.com koji će predstaviti ovaj oglasni portal kao jedan od prvih u Evropi koji je primenio veštačku inteligenciju u svom poslovanju – tačnije machine learning za automatizaciju i klasifikaciju oglasa. Kako kažu iz ove kompanije, napredna tehnologija razvijena je u partnerstvu sa kompanijom NIRI IC iz Niša.

U izjavi za Netokraciju, Leković je poručio:

U pilot projektu koji smo uradili nakon što smo sistem „nahranili“ sa 22 miliona oglasa, on se pokazao veoma preciznim, čak i do 98% kada su u pitanju kategorije. To nam omogućuje brži rad i smanjuje mogućnost ljudske greške. Međutim, pravi potencijal mašinskog učenja leži u tome što će sistem vremenom postajati sve pametniji, sposobniji u čitanju oglasa, pa ćemo moći da ga koristimo i na drugim poljima, na primer u automatskom prepoznavanju oglasa koji na bilo koji način krše pravila portala.

Upitavši predstavnike Infostuda šta očekuju od predstojeće ICMA konferencije, suosnivač i direktor razvoja Infostud grupe, Stefan Salom, izjavio je:

Industrija oglasnih sajtova ima veliki potencijal na našem tržištu i izuzetno je značajno da se ovogodišnja ICMA konferencija održava upravo u Beogradu. Prezentovaćemo inovativna biznis rešenja i nove modele koje smo sa više ili manje uspeha testirali i implementirali kroz 17 godina postojanja na tržištu, kao i izazove sa kojima smo se susretali u tome. Radujemo se da sa kolegama iz drugih zemalja podelimo naša iskustva i ideje vezane za razvoj novih biznisa, kao i potencijalne smerove za širenje biznisa.

ICMA konferencija održava se dva puta godišnje – u proleće i jesen – a pre Beograda domaćini su bili Amsterdam, Berlin, Talin, Bern, Keln i drugi. Naredni domaćin biće Lisabon, a za konferenciju u našem gradu još uvek je moguće registrovati se. Spisak predavača moguće je pogledati na zvaničnom sajtu konferencije gde se ujedno nalazi i programska šema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.