Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

ICMA Belgrade 2017: Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

Udruženje ICMA (International Classified Marketplace Association) koje okuplja čelne ljude takozvanih 'classified' sajtova za oglašavanje, održaće od 10. do 12. maja prvo izdanje svoje prolećne konferencije u beogradskom hotelu Hyatt. Pored velikog broja svetskih kompanija koje su uzele učešća, priliku da se predstave na konferenciji imaće i domaći sajtovi u vlasništvu Infostuda i KupujemProdajem.

icma_1

Prvo izdanje ICMA Spring Conference 2017. u Beogradu ugostiće predstavnike više od 50 svetskih classified sajtova za oglašavanje među kojima će se naći i polovniautomobili.com, kupujemprodajem.com, poslovi.infostud.com, lalafo.com i drugi.

Predstaviće se dobri primeri poslovanja i upotrebe modernih tehnologija u ovoj oblasti, govoriće se o digitalnoj prodaji, vizuelnoj pretrazi, upravljanju bazama podataka, programatskom oglašavanju i drugim bitnim temama u ovoj industriji. Kako napominju iz organizacije, tokom trodnevne konferencije biće održano i nekoliko radionica, a potenciraće se i ono po čemu je konferencija nadaleko poznata – upoznavanje i druženje učesnika u okviru posebno zamišljenog programa.

Mašinsko učenje za bolju klasifikaciju oglasa

Tokom konferencije, priliku da se obrati učesnicima imaće Bojan Leković, osnivač i CEO KupujemProdajem.com koji će predstaviti ovaj oglasni portal kao jedan od prvih u Evropi koji je primenio veštačku inteligenciju u svom poslovanju – tačnije machine learning za automatizaciju i klasifikaciju oglasa. Kako kažu iz ove kompanije, napredna tehnologija razvijena je u partnerstvu sa kompanijom NIRI IC iz Niša.

U izjavi za Netokraciju, Leković je poručio:

U pilot projektu koji smo uradili nakon što smo sistem „nahranili“ sa 22 miliona oglasa, on se pokazao veoma preciznim, čak i do 98% kada su u pitanju kategorije. To nam omogućuje brži rad i smanjuje mogućnost ljudske greške. Međutim, pravi potencijal mašinskog učenja leži u tome što će sistem vremenom postajati sve pametniji, sposobniji u čitanju oglasa, pa ćemo moći da ga koristimo i na drugim poljima, na primer u automatskom prepoznavanju oglasa koji na bilo koji način krše pravila portala.

Upitavši predstavnike Infostuda šta očekuju od predstojeće ICMA konferencije, suosnivač i direktor razvoja Infostud grupe, Stefan Salom, izjavio je:

Industrija oglasnih sajtova ima veliki potencijal na našem tržištu i izuzetno je značajno da se ovogodišnja ICMA konferencija održava upravo u Beogradu. Prezentovaćemo inovativna biznis rešenja i nove modele koje smo sa više ili manje uspeha testirali i implementirali kroz 17 godina postojanja na tržištu, kao i izazove sa kojima smo se susretali u tome. Radujemo se da sa kolegama iz drugih zemalja podelimo naša iskustva i ideje vezane za razvoj novih biznisa, kao i potencijalne smerove za širenje biznisa.

ICMA konferencija održava se dva puta godišnje – u proleće i jesen – a pre Beograda domaćini su bili Amsterdam, Berlin, Talin, Bern, Keln i drugi. Naredni domaćin biće Lisabon, a za konferenciju u našem gradu još uvek je moguće registrovati se. Spisak predavača moguće je pogledati na zvaničnom sajtu konferencije gde se ujedno nalazi i programska šema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.