Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

ICMA Belgrade 2017: Konferencija posvećena ‘classified’ oglasima sredinom maja u Beogradu

Udruženje ICMA (International Classified Marketplace Association) koje okuplja čelne ljude takozvanih 'classified' sajtova za oglašavanje, održaće od 10. do 12. maja prvo izdanje svoje prolećne konferencije u beogradskom hotelu Hyatt. Pored velikog broja svetskih kompanija koje su uzele učešća, priliku da se predstave na konferenciji imaće i domaći sajtovi u vlasništvu Infostuda i KupujemProdajem.

icma_1

Prvo izdanje ICMA Spring Conference 2017. u Beogradu ugostiće predstavnike više od 50 svetskih classified sajtova za oglašavanje među kojima će se naći i polovniautomobili.com, kupujemprodajem.com, poslovi.infostud.com, lalafo.com i drugi.

Predstaviće se dobri primeri poslovanja i upotrebe modernih tehnologija u ovoj oblasti, govoriće se o digitalnoj prodaji, vizuelnoj pretrazi, upravljanju bazama podataka, programatskom oglašavanju i drugim bitnim temama u ovoj industriji. Kako napominju iz organizacije, tokom trodnevne konferencije biće održano i nekoliko radionica, a potenciraće se i ono po čemu je konferencija nadaleko poznata – upoznavanje i druženje učesnika u okviru posebno zamišljenog programa.

Mašinsko učenje za bolju klasifikaciju oglasa

Tokom konferencije, priliku da se obrati učesnicima imaće Bojan Leković, osnivač i CEO KupujemProdajem.com koji će predstaviti ovaj oglasni portal kao jedan od prvih u Evropi koji je primenio veštačku inteligenciju u svom poslovanju – tačnije machine learning za automatizaciju i klasifikaciju oglasa. Kako kažu iz ove kompanije, napredna tehnologija razvijena je u partnerstvu sa kompanijom NIRI IC iz Niša.

U izjavi za Netokraciju, Leković je poručio:

U pilot projektu koji smo uradili nakon što smo sistem „nahranili“ sa 22 miliona oglasa, on se pokazao veoma preciznim, čak i do 98% kada su u pitanju kategorije. To nam omogućuje brži rad i smanjuje mogućnost ljudske greške. Međutim, pravi potencijal mašinskog učenja leži u tome što će sistem vremenom postajati sve pametniji, sposobniji u čitanju oglasa, pa ćemo moći da ga koristimo i na drugim poljima, na primer u automatskom prepoznavanju oglasa koji na bilo koji način krše pravila portala.

Upitavši predstavnike Infostuda šta očekuju od predstojeće ICMA konferencije, suosnivač i direktor razvoja Infostud grupe, Stefan Salom, izjavio je:

Industrija oglasnih sajtova ima veliki potencijal na našem tržištu i izuzetno je značajno da se ovogodišnja ICMA konferencija održava upravo u Beogradu. Prezentovaćemo inovativna biznis rešenja i nove modele koje smo sa više ili manje uspeha testirali i implementirali kroz 17 godina postojanja na tržištu, kao i izazove sa kojima smo se susretali u tome. Radujemo se da sa kolegama iz drugih zemalja podelimo naša iskustva i ideje vezane za razvoj novih biznisa, kao i potencijalne smerove za širenje biznisa.

ICMA konferencija održava se dva puta godišnje – u proleće i jesen – a pre Beograda domaćini su bili Amsterdam, Berlin, Talin, Bern, Keln i drugi. Naredni domaćin biće Lisabon, a za konferenciju u našem gradu još uvek je moguće registrovati se. Spisak predavača moguće je pogledati na zvaničnom sajtu konferencije gde se ujedno nalazi i programska šema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.