Srpski Hunch podigao novih €4 miliona investicije za širenje na Evropu i SAD

Srpski Hunch podigao novih €4 miliona investicije za širenje na Evropu i SAD

Domaći startap Hunch podigao je investiciju od 4 miliona evra zahvaljujući fondu rizičnog kapitala Catalist Romania koji je podržao 3TS Capital Partners. Kompanija će iskoristiti ovu investiciju da utrostruči svoj prodajni tim i da podrži svoje planove širenja u Evropi i SAD.

Brendovi i njihovi partneri u agencijama uz Hunch mogu efikasno da izgrade personalizovana iskustva u segmentu reklama, kao i da povećaju interakciju i konverziju sa pravim kreativnim oglasima, u pravo vreme. Štaviše, do sada je Hunch pomogao svojim klijentima da isporuče preko milijardu personalizovanih kreativnih sredstava i realizuju preko 50.000 kampanja za personalizaciju.

U vreme brzog porasta društvenih mreža, kao što su Instagram, TikTok i ostale, da bi se takmičile na današnjem tržištu, kompanije su se suočile sa teškim zadatkom stvaranja i isporuke velike količine zanimljivog kreativnog sadržaja koji sada treba da bude personalizovan, kontekstualizovan i relevantan.

Hunch nastavlja sa misijom unapređenja personalizovanih oglasa

Ono što je ovde bitno napomenuti jeste da se preko 100 globalnih brendova i agencija širom Evrope, Severne i Južne Amerike i Azije uspešno udružilo sa kompanijom Hunch kako bi isporučili visoko prilagođene kreativne kampanje koje značajno bolje funkcionišu i povećavaju prihode kroz personalizaciju. Komentarišući ovu vest o investiciji, oglasio se i Siniša Raković, osnivač i izvršni direktor Hunch-a koji je tom prilikom istakao sledeće:

Oduševljeni smo što nam Catalist Romania i ostatak grupe investitora pomažu da ubrzamo našu tehnološku mapu puta koja će podržati naše klijente u bržem rastu njihovog prihoda. Hunch nastavlja sa svojom misijom da omogući lokalnim marketerima, kreativcima i inženjerima da se takmiče na globalnoj sceni i učestvuju u kreiranju vrhunskih inovacija u industriji martecha.

Sa druge strane, oglasio se i Sever Totia partner u 3TS Capitals Partners koji kaže da se Hunch pozicionirao kao lider u kategoriji u novom i dinamičkom segmentu personalizacije oglasa na više platformi:

Impresionirani smo hrabrom vizijom kompanije da uvede revoluciju u način na koji oglašivači mogu da komuniciraju sa potrošačima, pre svega preciznije, delotvornije i transparentnije uz zaštitu privatnosti. Uzbuđeni smo što ćemo sarađivati sa Sinišom i timom Hunch.

Podsetimo, Hunch o kojem smo i ranije pisali, obezbeđuje platformu za automatizaciju kreativnih oglasa koja po prvi put kombinuje preciznu personalizaciju potrošača, dinamičko sastavljanje kreativnih oglasa u velikom obimu i plasiranje na društvenim mrežama u realnom vremenu.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Intervju

Nakon 15 godina u medijima Ivan Jelić karijeru nastavlja u kompaniji Sourcefabric

Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.

Propustili ste

Web 3.0

Uvod u blokčejn: Novi vodič odgovara na pitanja o osnovama ove tehnologije

Ovaj vodič nam donosi osnove blockchain tehnologije, uvod u blockchain ekonomiju, kao i odgovore na pitanja kako ova tehnologija utiče na vaš online identitet i koja je njena budućnost.

Startapi i poslovanje

Florence Healthcare sa velikom kancelarijom u Beogradu obezbedio novih $27 miliona investicije

Cilj ove investicije je da podrži misiju kompanije da u narednoj deceniji udvostruči rezultate kliničkih istraživanja tako što će omogućiti remote pristup njihovoj dokumentaciji.

Internet marketing

Kreativna agencija Redvertex otvara kancelarije u Beogradu – zapošljavaju 3D artiste i arhitekte

Jedna od vodećih svetskih kreativnih agencija iz oblasti arhitektonske vizualizacije i marketinga posvećene svetskoj industriji nekretnina, otvara svoju kancelariju u prestonici Srbije.

Novost

Ximedes sa kancelarijama u Novom Sadu akvizirao holandski Ginger Payments – širenje tima prva stvar na spisku

Ximedes, evropska softverska firma aktivna u fintech oblasti sa kancelarijama u holandskom Harlemu, Hamburgu, Stokholmu i Novom Sadu, akvizirala je kompaniju Ginger Payments koja je vodeći provajder platforme za onlajn plaćanje sa sedištem u Amsterdamu.

Najava

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Gaming

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.