Domaći startap Hunch podigao je investiciju od 4 miliona evra zahvaljujući fondu rizičnog kapitala Catalist Romania koji je podržao 3TS Capital Partners. Kompanija će iskoristiti ovu investiciju da utrostruči svoj prodajni tim i da podrži svoje planove širenja u Evropi i SAD.
Brendovi i njihovi partneri u agencijama uz Hunch mogu efikasno da izgrade personalizovana iskustva u segmentu reklama, kao i da povećaju interakciju i konverziju sa pravim kreativnim oglasima, u pravo vreme. Štaviše, do sada je Hunch pomogao svojim klijentima da isporuče preko milijardu personalizovanih kreativnih sredstava i realizuju preko 50.000 kampanja za personalizaciju.
U vreme brzog porasta društvenih mreža, kao što su Instagram, TikTok i ostale, da bi se takmičile na današnjem tržištu, kompanije su se suočile sa teškim zadatkom stvaranja i isporuke velike količine zanimljivog kreativnog sadržaja koji sada treba da bude personalizovan, kontekstualizovan i relevantan.
Hunch nastavlja sa misijom unapređenja personalizovanih oglasa
Ono što je ovde bitno napomenuti jeste da se preko 100 globalnih brendova i agencija širom Evrope, Severne i Južne Amerike i Azije uspešno udružilo sa kompanijom Hunch kako bi isporučili visoko prilagođene kreativne kampanje koje značajno bolje funkcionišu i povećavaju prihode kroz personalizaciju. Komentarišući ovu vest o investiciji, oglasio se i Siniša Raković, osnivač i izvršni direktor Hunch-a koji je tom prilikom istakao sledeće:
Oduševljeni smo što nam Catalist Romania i ostatak grupe investitora pomažu da ubrzamo našu tehnološku mapu puta koja će podržati naše klijente u bržem rastu njihovog prihoda. Hunch nastavlja sa svojom misijom da omogući lokalnim marketerima, kreativcima i inženjerima da se takmiče na globalnoj sceni i učestvuju u kreiranju vrhunskih inovacija u industriji martecha.
Sa druge strane, oglasio se i Sever Totia partner u 3TS Capitals Partners koji kaže da se Hunch pozicionirao kao lider u kategoriji u novom i dinamičkom segmentu personalizacije oglasa na više platformi:
Impresionirani smo hrabrom vizijom kompanije da uvede revoluciju u način na koji oglašivači mogu da komuniciraju sa potrošačima, pre svega preciznije, delotvornije i transparentnije uz zaštitu privatnosti. Uzbuđeni smo što ćemo sarađivati sa Sinišom i timom Hunch.
Podsetimo, Hunch o kojem smo i ranije pisali, obezbeđuje platformu za automatizaciju kreativnih oglasa koja po prvi put kombinuje preciznu personalizaciju potrošača, dinamičko sastavljanje kreativnih oglasa u velikom obimu i plasiranje na društvenim mrežama u realnom vremenu.