Huawei otvorio prvu regionalnu prodavnicu u beogradskom Ušću

Huawei otvorio prvu regionalnu prodavnicu u beogradskom Ušće Shopping Centru

Kompanija Huawei otvorila je u četvrtak 22. decembra svoju prvu Experience prodavnicu u regionu - na drugom spratu Ušće Shopping Centra. Sam prostor predstavlja prvi centar Huawei proizvoda i gedžeta u ovom delu Evrope koji će korisnicima i kupcima pružiti potpuno novo iskustvo interakcije sa naprednim mobilnim tehnologijama, a uređaje iz premium segmenta, učiniti još dostupnijim.

Iskustvo za postojeće, ali i nove kupce

Novootvorena Huawei Experience prodavnica kupcima nudi veliki broj proizvoda istoimene kompanije. Tako pored najnovijih modela pametnih telefona, potencijalni kupci mogu pronaći i Huawei tablet računare, pametne satove, fitness narukvice, različite dodatke kao što su zaštitne maske, punjači i slušalice – dok širok asortiman prodavnice zaokružuju i bluetooth zvučnici za mobilne uređaje.

Otvaranju prodavnice koje je održano prošlog četvrtka, prisustvovao je veliki broj zvanica koje je ugostio Džek Vei, generalni direktor kompanije Huawei za Srbiju, koji je tom prilikom izjavio:

Ovu jedinstvenu prodavnicu otvorili smo kako bi se približili svim našim kupcima, jer oni se približavaju nama iz dana u dan. To je ono što nas čini ponosnim. Huawei ima jaku želju da zauzme poziciju broj jedan u industriji mobilnih uređaja u svetu, a iza svega toga stoje ulaganja u mnogobrojna tehnološka dostignuća, sofisticiran dizajn i saradnja sa najboljim partnerima širom sveta.

U planu otvaranje novih prodavnica širom Srbije

Na pitanje kako danas Huawei gleda na Srbiju, te zašto je odluka pala da se baš u Beogradu otvori prva regionalna Huawei Experience prodavnica, direktor Huawei Device sektora za Balkan, Džeki Zhao, izjavio je u razgovoru za Netokraciju da je Srbija ključno tržište za ovu kompaniju u ovom delu Evrope i regionu. Sam brend trenutno beleži poziciju broj dva na tržištu pametnih telefona, dok predstavnici kompanije smatraju kako je ovo ujedno bio i ključni trenutak za otvaranje prodavnice u Srbiji.

huawei_3Huawei
„Otvaranje prve Huawei prodavnice u Srbiji za nas je jedan od glavnih temelja za dalji razvoj i jasan pokazatelj naših ciljeva za 2017. godinu“, otkrio je Džeki za Netokraciju.

Zhao takođe dodaje kako Huawei planira da nastavi sa ulaganjima kako bi se kupcima olakšalo obavljanje svakodnevnih aktivnosti, a savremeni uređaji i najnaprednija svetska tehnologija učinili dostupnim po konkurentnim cenama. Na pitanje da li je u planu širenje mreže Experience prodavnica u Srbiji, on navodi da je to svakako u planu, ali da se u ovom trenutku ne može govoriti o tačnoj dinamici i lokacijama.

Budući da samo ime prodavnice u sebi nosi naziv „Experience“, zanimalo nas je kakve sve usluge korisnici i potencijalni kupci mogu očekivati u ovom unikatnom prostoru:

Osnovna ideja jeste da korisnicima Huawei pametnih uređaja pružimo jedno potpuno novo iskustvo – doživljaj. Za nas Huawei Experience Store nije samo prodavnica, to je naša tehnološka oaza.

Experience Store tako predstavlja mesto na kome će korisnici uređaja ove kineske kompanije moći direktno da se obrate zaposlenima, bolje upoznaju svoj uređaj ili uređaj koji planiraju da kupe. Potencijalni ili sadašnji korisnici Huawei uređaja moći će da dobiju sve neophodne instrukcije, otkriju i upute se u sve prednosti Huawei modela i način na koji mogu da unaprede svoje korisničko iskustvo, napominje Džeki.

Novi uređaji na CES 2017.

Kao jedan od glavnih ciljeva za otvaranja fizičke prodavnice, Zhao za Netokraciju ističe želju da se korisnicima pre svega prenese filozofija Huawei brenda, kao i energija i entuzijazam celokupnog Huawei tima koji se prožimaju tokom procesa kreiranja, dizajniranja i stvaranja pametnih proizvoda – stvorenih da odgovore na najnovije potrebe digitalnog društva.

huawei_7Huawei
Kompanija Huawei kupila je medalju sa posebnom simbolikom – bronzanu medalju sa Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, obezbedivši novčana sredstva za lečenje dece u okviru akcije ‘Budi human’.

Naš sagovornik zaključuje da se 2016. godina može oceniti kao posebno značajna za Huawei i tržište naše zemlje, budući da je godina započeta obeležavanjem decenije poslovanja i premijernim otkrivanjem Huawei logotipa koji svakog dana pozdravlja stotine hiljada beograđana na putu do posla. Sa druge strane, ostvarena su i značajna partnerstva sa brendovima kao što su Leica, Porsche, Google, Microsoft i Intel, doprinoseći boljem pozicioniranju kompanije i brenda – kako u svetu, tako i na tržištu Srbije.

„Godinu smo završili jednim lepim početkom – otvaranjem novog poglavlja poslovanja, kreiranjem kvalitetnijeg korisničkog iskustva i otvaranjem prve Huawei prodavnice u regionu“. Zhao zaključuje kako Huawei ostaje veran principima na kojima je kompanija osnovana, nastavljajući da ulaže u istraživanje, razvoj i inovacije. Novi modeli, kako kažu, stižu već u januaru i to odmah nakon CES-a, najvećeg sajma potrošačke elektronike koji se tradicionalno održava u Las Vegasu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.