Huawei konačno prešao Apple po broju prodatih uređaja

Huawei konačno prešao Apple po broju prodatih uređaja

Kineska kompanija po prvi put je pretekla Apple kada je reč o globalnoj prodaji uređaja računajući jul u jun mesec tekuće godine. Prema podacima konsultantske kuće Counterpoint Research, Huawei je zahvaljujući ovim rezultatima izbio na drugo mesto liste kada je reč o prodaji telefona.

Huawei P10 – ‘flagship’ kineske kompanije koji je izazvao veliko interesovanje kod korisnika.

Sudeći prema informacijama i podacima koje je iznela pomenuta konsultantska kuća, pozitivni i više nego dobri rezultati Huaweia u velikoj meri se mogu pripisati ulaganju kineske kompanije u istraživanje i razvoj, kao i agresivnom i kreativnom marketingu. Bitno je napomenuti da se navedena statistika odnosi na jul u jun mesec tekuće godine, te da Counterpoint Research još nije izneo podatke za avgust, piše The Verge. 

Ukoliko govorimo o Eplu, bitno je napomenuti da gigant iz Kalifornije kroz nekoliko dana treba da predstavi svoj dugo očekivani iPhone 8. Početak prodaje novog, planetarno popularnog flagship uređaja kompanije, gotovo sigurno bi mogla da ponovo vrati ovu kompaniju na vrh kada je reč o broju prodatih uređaja za određeni mesec. Statistika takođe pokazuje da je Apple isporučio 41 milion telefona u drugom kvartalu tekuće godine, za razliku od 38,5 miliona iza kojih stoji Huawei.

counterpointresearch.com
Huawei je po prodaji uređaja pretekao Apple u julu u junu mesecu, dok je kompanija iz SAD-a i dalje bolja kada se pogledaju kvartalni rezultati.

iPhone 7 i dalje suvereni vladar

Štaviše, zaposleni u kompaniji Counterpoint Research koji su učestvovali u istraživanju tržišta mobilnih telefona, posebno ističu podatak da Huawei zapravo ima slabo prisustvo, ali i udeo na tržištu Južne Azije, Indije i Severne Amerike, što znatno utiče na dostizanje potpunog potencijala ove kompanije na globalnom tržištu – posebno kada je reč o održavanju drugog mesta iza Samsunga.

Ipak, zasluga za veliki rezultat Huaweia ide izuzetno snažnom prisustvu na tržištu u Kini, Evropi, Južnoj Americi, pa čak i Bliskom Istoku. Svesni modernih trendova i zahteva korisnika, iz Huaweia su kvalitet svojih uređaja uglavnom bazirali na ugradnji većih ekrana kao i razvoju naprednih funkcija kamere telefona u saradnji sa Leicom. Sa druge strane, Apple nema previše razloga za zabrinutost, jer su istraživanja pokazala da su iPhone 7 i 7 Plus i dalje najprodavaniji modeli telefona na svetu, dok listu nastavljaju Oppo R11, Samsung S8 i drugi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?