Huawei konačno prešao Apple po broju prodatih uređaja

Huawei konačno prešao Apple po broju prodatih uređaja

Kineska kompanija po prvi put je pretekla Apple kada je reč o globalnoj prodaji uređaja računajući jul u jun mesec tekuće godine. Prema podacima konsultantske kuće Counterpoint Research, Huawei je zahvaljujući ovim rezultatima izbio na drugo mesto liste kada je reč o prodaji telefona.

Huawei P10 – ‘flagship’ kineske kompanije koji je izazvao veliko interesovanje kod korisnika.

Sudeći prema informacijama i podacima koje je iznela pomenuta konsultantska kuća, pozitivni i više nego dobri rezultati Huaweia u velikoj meri se mogu pripisati ulaganju kineske kompanije u istraživanje i razvoj, kao i agresivnom i kreativnom marketingu. Bitno je napomenuti da se navedena statistika odnosi na jul u jun mesec tekuće godine, te da Counterpoint Research još nije izneo podatke za avgust, piše The Verge. 

Ukoliko govorimo o Eplu, bitno je napomenuti da gigant iz Kalifornije kroz nekoliko dana treba da predstavi svoj dugo očekivani iPhone 8. Početak prodaje novog, planetarno popularnog flagship uređaja kompanije, gotovo sigurno bi mogla da ponovo vrati ovu kompaniju na vrh kada je reč o broju prodatih uređaja za određeni mesec. Statistika takođe pokazuje da je Apple isporučio 41 milion telefona u drugom kvartalu tekuće godine, za razliku od 38,5 miliona iza kojih stoji Huawei.

counterpointresearch.com
Huawei je po prodaji uređaja pretekao Apple u julu u junu mesecu, dok je kompanija iz SAD-a i dalje bolja kada se pogledaju kvartalni rezultati.

iPhone 7 i dalje suvereni vladar

Štaviše, zaposleni u kompaniji Counterpoint Research koji su učestvovali u istraživanju tržišta mobilnih telefona, posebno ističu podatak da Huawei zapravo ima slabo prisustvo, ali i udeo na tržištu Južne Azije, Indije i Severne Amerike, što znatno utiče na dostizanje potpunog potencijala ove kompanije na globalnom tržištu – posebno kada je reč o održavanju drugog mesta iza Samsunga.

Ipak, zasluga za veliki rezultat Huaweia ide izuzetno snažnom prisustvu na tržištu u Kini, Evropi, Južnoj Americi, pa čak i Bliskom Istoku. Svesni modernih trendova i zahteva korisnika, iz Huaweia su kvalitet svojih uređaja uglavnom bazirali na ugradnji većih ekrana kao i razvoju naprednih funkcija kamere telefona u saradnji sa Leicom. Sa druge strane, Apple nema previše razloga za zabrinutost, jer su istraživanja pokazala da su iPhone 7 i 7 Plus i dalje najprodavaniji modeli telefona na svetu, dok listu nastavljaju Oppo R11, Samsung S8 i drugi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?