Hakuj turističku industriju u Crnoj Gori - čeka te Spark.Me !

Hakuj turističku industriju u Crnoj Gori – čekaju te Spark.Me i San Francisko!

Softverska kompanija Logate i digitalna zajednica Crne Gore - Digitalizuj.me - najavili su jubilarni peti Hakaton koji će se održati od 26. do 28. maja u Tivtu. U pitanju je događaj namenjen programerima, projekt menadžerima, grafičkim i interfejs dizajnerima koje zanima razvoj aplikacija, dok su organizatori spremili vredne nagrade za pobednički tim.

hakaton-1

Ovogodišnji hakaton nosi naziv Hakuj turizam, dok učesnici već sada mogu da započnu sa razmišljanjem o interesantnim konceptima, hardveru, softveru, korisničkom iskustvu i upotrebljivosti potencijalnog rešenja. Kako bi svi bili ravnopravni, konkretne detalje, odnosno materijale koje je potrebno integrisati u različita rešenja – takmičari dobijaju prvog dana hakatona od strane organizatora.

Prema pravilima takmičenja, osam formiranih timova (od dvoje do četvoro ljudi po timu) mogu da iskoriste sve što tehnologija danas dozvoljava i naprave nešto što može doprineti promociji turizma u Crnoj Gori. Iako su dosadašnji hakatoni trajali 24 sata, organizatori su ovogodišnjio događaj produžili na čak tri dana – sa željom da se kreiraju što kvalitetnija rešenja od kojih će ono pobedničko imati priliku da se predstavi publici i investitorima na predstojećoj Spark.me konferenciji – u okviru startap takmičenja.

‘Fast-track’ na Spark.me i korak do San Franciska

Pored prilike da se predstave žiriju na Spark.me takmičenju, najbolji tim očekuje i nagrada od 3.000 evra koju je obezbedila Societe Generale Montenegro banka. Iz organizacije napominju da učesnici hakatona moraju biti stariji od 18 godina, dok formirani timovi mogu brojati od dva do četiri člana.

Poželjne su timske prijave, ali dozvoljene su i individualne. Krajnji rok za prijavu je 15. maj 2017. godine. Više informacija o događaju kao i ostala pravila mogu pronaći na zvaničnoj stranici hakatona.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Intervju

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.