Unapredite kompleks Porto Montenegro uz VR/AR rešenja, nagrade od 3.000 evra

Unapredite kompleks Porto Montenegro uz VR/AR rešenja, najboljima nagrada 3.000 evra

Šesti po redu Hakaton regionalnog karaktera održaće se od 23. do 25. maja u crnogorskoj marini Porto Montenegro, a sama luka spremna je da najbolje rešenje integriše u svoj sistem rada, pod uslovom da ono pokaže dobar biznis potencijal. Pored toga, fond nagrada za najbolje iznosi 4.000 evra.

Trodnevni „Hackathon in the Port 2018“ poziva vas da unapredite kompleks Porto Montenegro kroz inovativna IT rešenja sa elementima VR/AR tehnologije i namenjen je svima koje zanima razvoj aplikacija i primena savremenih tehnologija u rešavanju biznis problema.

Takmičari (programeri, project menadžeri, marketari, grafički i interfejs dizajneri) detalje zadate teme saznaće tek na samom događaju, kojem će prisustvovati mentorski tim koji će pomoći tebi i tvojoj ekipi u razradi ideja i pratiti sam tehnički performans.

Organizatori dodaju da osam izabranih timova (dvoje do četvoro ljudi po timu koji moraju biti stariji od 18 godina) sa celog Balkana mogu da iskoriste sve što tehnologija danas dozvoljava i naprave rešenje koje će sadržati zahtevne zadatke.

Šta te očekuje ako si najbolji?

Pored prilike da se u okviru revijalnog dela startap takmičenja ti i tvoj tim predstavite publici na Spark.me takmičenju 26. i 27. maja 2018, najbolji tim očekuje i nagrada od 3.000 evra. Nagrada je obezbeđena i za drugoplasirani tim, te iznosi 1.000 evra, a njen sponzor je Saga CG, dok je sponzor prve nagrade Societe Generale Montenegro.

Krajnji rok za prijavu je 9. maj 2018. godine, a više informacija o događaju kao i ostala pravila možeš pronaći na zvaničnom sajtu događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?