YouTube dobija pretplatnički servis pod nazivom ‘Red’

Google predstavio pretplatnički servis na YouTubeu pod nazivom ‘Red’

Na jučerašnjem događaju u Los Anđelesu, YouTube je dobio potpuno novi pretplatnički servis pod nazivom ‘Red’, putem koga će korisnici za mesečnu pretplatu od $9.99 dobiti određene beneficije, kao što je na primer gledanje dodatnog video sadržaja za razliku od standardne ponude ovog video servisa.

YouTube-Red

Naime, kako prenosi The Verge, novi pretplatnički servis u okviru YouTubea obezbediće za već pomenuti novčani iznos, gledanje video sadržaja bez reklama, zatim opciju čuvanja videa koji se kasnije može gledati u offlineu (ukoliko se nađete negde gde nema konekcije), kao i ostavljanje videa da radi u pozadini dok korisnik u međuvremenu otvara neku drugu aplikaciju ili ima potrebu da u trenutku zaključa ekran telefona ili tablet računara.

Pretplatnici koji se budu odlučili da izdvoje 10 američkih dolara, dobiće i pristup već postojećem muzičkom streaming servisu iz YouTubea – Play Music. Takođe, u okviru pomenute pretplate trebalo bi da bude ponuđen i veliki broj novog originalnog video sadržaja, za razliku od standardne baze na ovom video servisu.

YouTube Red vs. Netflix

Prema pisanjima pojedinih stranih medija, pretplatnički servis YouTubea bi mogao da predstavlja jednu od glavnih konkurencija Netflixu, koji je zahvaljujući originalnom i popularnom sadržaju (među kojem su i serije), te promociji na Facebooku do sada sakupio čak 69 miliona pretplatnika širom sveta.

Bez obzira da li je Google preuzeo ne naki način platformu Netflixa, YouTube Red ipak nije fascinirao sa ponudom funkcija koje možemo dobiti za $10. Ipak, većina korisnika danas već ima ustaljene načine da pronađe put do kvalitetnog video i muzičkog sadržaja, a kada je reč o reklamama – na njih smo se već nekako navikli (sačekati par sekundi nije neki problem).

Tako se postavlja pitanje u kom smeru je YouTube krenuo sa pomenutim servisom, imajući u vidu da danas korisnicima zaista treba ponuditi proizvod koji se razlikuje od konkurencije, te pruža nešto sasvim novo – što u ovu slučaju baš i nije tako.

Inače, korisnici kojima će ova platforma možda biti zanimljiva, od koristi je informacija da će YouTube Red prvo biti dostupan na području Sjedinjenih Američkih Država počev od 28. oktobra, dok će na ostala glavna svetska tržišta stići najverovatnije u prvoj polovini sledeće godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.