YouTube dobija pretplatnički servis pod nazivom ‘Red’

Google predstavio pretplatnički servis na YouTubeu pod nazivom ‘Red’

Na jučerašnjem događaju u Los Anđelesu, YouTube je dobio potpuno novi pretplatnički servis pod nazivom ‘Red’, putem koga će korisnici za mesečnu pretplatu od $9.99 dobiti određene beneficije, kao što je na primer gledanje dodatnog video sadržaja za razliku od standardne ponude ovog video servisa.

YouTube-Red

Naime, kako prenosi The Verge, novi pretplatnički servis u okviru YouTubea obezbediće za već pomenuti novčani iznos, gledanje video sadržaja bez reklama, zatim opciju čuvanja videa koji se kasnije može gledati u offlineu (ukoliko se nađete negde gde nema konekcije), kao i ostavljanje videa da radi u pozadini dok korisnik u međuvremenu otvara neku drugu aplikaciju ili ima potrebu da u trenutku zaključa ekran telefona ili tablet računara.

Pretplatnici koji se budu odlučili da izdvoje 10 američkih dolara, dobiće i pristup već postojećem muzičkom streaming servisu iz YouTubea – Play Music. Takođe, u okviru pomenute pretplate trebalo bi da bude ponuđen i veliki broj novog originalnog video sadržaja, za razliku od standardne baze na ovom video servisu.

YouTube Red vs. Netflix

Prema pisanjima pojedinih stranih medija, pretplatnički servis YouTubea bi mogao da predstavlja jednu od glavnih konkurencija Netflixu, koji je zahvaljujući originalnom i popularnom sadržaju (među kojem su i serije), te promociji na Facebooku do sada sakupio čak 69 miliona pretplatnika širom sveta.

Bez obzira da li je Google preuzeo ne naki način platformu Netflixa, YouTube Red ipak nije fascinirao sa ponudom funkcija koje možemo dobiti za $10. Ipak, većina korisnika danas već ima ustaljene načine da pronađe put do kvalitetnog video i muzičkog sadržaja, a kada je reč o reklamama – na njih smo se već nekako navikli (sačekati par sekundi nije neki problem).

Tako se postavlja pitanje u kom smeru je YouTube krenuo sa pomenutim servisom, imajući u vidu da danas korisnicima zaista treba ponuditi proizvod koji se razlikuje od konkurencije, te pruža nešto sasvim novo – što u ovu slučaju baš i nije tako.

Inače, korisnici kojima će ova platforma možda biti zanimljiva, od koristi je informacija da će YouTube Red prvo biti dostupan na području Sjedinjenih Američkih Država počev od 28. oktobra, dok će na ostala glavna svetska tržišta stići najverovatnije u prvoj polovini sledeće godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?