YouTube dobija pretplatnički servis pod nazivom ‘Red’

Google predstavio pretplatnički servis na YouTubeu pod nazivom ‘Red’

Na jučerašnjem događaju u Los Anđelesu, YouTube je dobio potpuno novi pretplatnički servis pod nazivom ‘Red’, putem koga će korisnici za mesečnu pretplatu od $9.99 dobiti određene beneficije, kao što je na primer gledanje dodatnog video sadržaja za razliku od standardne ponude ovog video servisa.

YouTube-Red

Naime, kako prenosi The Verge, novi pretplatnički servis u okviru YouTubea obezbediće za već pomenuti novčani iznos, gledanje video sadržaja bez reklama, zatim opciju čuvanja videa koji se kasnije može gledati u offlineu (ukoliko se nađete negde gde nema konekcije), kao i ostavljanje videa da radi u pozadini dok korisnik u međuvremenu otvara neku drugu aplikaciju ili ima potrebu da u trenutku zaključa ekran telefona ili tablet računara.

Pretplatnici koji se budu odlučili da izdvoje 10 američkih dolara, dobiće i pristup već postojećem muzičkom streaming servisu iz YouTubea – Play Music. Takođe, u okviru pomenute pretplate trebalo bi da bude ponuđen i veliki broj novog originalnog video sadržaja, za razliku od standardne baze na ovom video servisu.

YouTube Red vs. Netflix

Prema pisanjima pojedinih stranih medija, pretplatnički servis YouTubea bi mogao da predstavlja jednu od glavnih konkurencija Netflixu, koji je zahvaljujući originalnom i popularnom sadržaju (među kojem su i serije), te promociji na Facebooku do sada sakupio čak 69 miliona pretplatnika širom sveta.

Bez obzira da li je Google preuzeo ne naki način platformu Netflixa, YouTube Red ipak nije fascinirao sa ponudom funkcija koje možemo dobiti za $10. Ipak, većina korisnika danas već ima ustaljene načine da pronađe put do kvalitetnog video i muzičkog sadržaja, a kada je reč o reklamama – na njih smo se već nekako navikli (sačekati par sekundi nije neki problem).

Tako se postavlja pitanje u kom smeru je YouTube krenuo sa pomenutim servisom, imajući u vidu da danas korisnicima zaista treba ponuditi proizvod koji se razlikuje od konkurencije, te pruža nešto sasvim novo – što u ovu slučaju baš i nije tako.

Inače, korisnici kojima će ova platforma možda biti zanimljiva, od koristi je informacija da će YouTube Red prvo biti dostupan na području Sjedinjenih Američkih Država počev od 28. oktobra, dok će na ostala glavna svetska tržišta stići najverovatnije u prvoj polovini sledeće godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Novosadski 3Lateral razvijao je nastavak svetski poznate igre Hellblade – u ekskluzivnoj saradnji sa Xbox timom!

Gejming kompanija 3Lateral iz Novog Sada koja stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija, učestvovala je u razvoju nastavka video igre 'Hellblade' za Xbox koristeći najnoviji 'Unreal engine' koji je razvio Epic Games.

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.